Ga naar inhoud

Boven in mijn rechterborst DEUK


vlinder1960

Aanbevolen berichten

Hallow,

Zijn er nog meer dames die hetzelfde probleem hebben als mij?????

Ik heb namelijk een deuk in m'n rechterborst bovenin.

als ik de protese van onderen omhoog druk gaat de deuk weg.

het lijkt net of er onder die deuk niks zit.

Ik baaaaaal er wel van want dit is natuurlijk niet leuk.

Als ik mijn beugel bh aan heb zie je er gelukkig niks van.

Ik moet 20 april heen om het te laten zien. ben benieuwd of er meerder zijn die dit probleem herkennen.

Wie kan mij vertellen wat dit kan zijn.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-) Wat ik me afvroeg......zit de deuk in het midden van je borst?(bovenin) of wat meer aan de buitenkant? Zou het de overgang kunnen zijn van je spier naar de prothese?Want jij hebt ze ook dual plane toch?Maar goed....dan zou je dat links ook zo moeten hebben,zou je haast denken.Heb je al geprobeerd wat er gebeurd als je je borstspier aanspant? Erg vervelend voor je meis.....en al is het opgelost als je een beugel bh draagt? Dat is niet wat je er van verwacht had natuurlijk.Ik hoop dat het snel 20 april is,zodat je weet waardoor het veroorzaakt wordt.En wat er eventueel aan gedaan kan worden om het te verhelpen.Oh oh....het is altijd wat hè? Jij hebt je portie ook wel gehad,dacht ik zo :-( Heb je het deukje trouwens al vanaf het begin?November/december hè? Of is het de laatste tijd pas meer zichtbaar/voelbaar geworden? Veel sterkte met afwachten meis! En alvast een fijn weekend xxxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow daaaaar ben ik weer eventjes meiske.

nee die deuk zit er nu ongeveer een weekje of 4 plotseling werd die zichtbaar.

hij zit in het midden van m'n rechterborst.

als ik m'n schouder heeeel ver naar achter trek (te ver) dan word die wel minder.

ik denk dat m'n pokket te groot is van die borst (kapsel) zat daarin.

dus misschien moet m'n pokket wel verkleind worden en is het daarmee op gelost.

Als i k m'n borst iets omhoog druk is die deuk weg.

nu maar afwachten het is eventjes niet anders he.

fijn weekend liefs van vlindertje warme kus smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

Ok,sinds een week of 4 pas.....wat vreemd he?Het zou goed kunnen dat je pocket te groot is geworden na het verwijderen van het kapsel.En dat je het deukje nu pas ziet/voelt omdat alles mooi is ingedaald.Echt heel vervelend voor je zeg.... :-( Misschien kunnen ze het oplossen door alleen een extra hechting van binnen te maken,zonder je prothese verder aan te raken.Dat dat net genoeg is om je prothese wat te liften,zodat het deukje mooi opgevuld wordt.Is je borst wel mooi vol van boven?Ondanks het deukje?

Bij mij moest het helaas overnieuw omdat ik erg veel volume verlies had boven.Alles was naar beneden gezakt,LOL.Er is ook een nieuwe holte gecreerd onder mijn spier.En toen rondom vastgehecht.Anders had het met een hechting klaar geweest.

Ik hoop dat het snel 20 april is en dat je PC je gerust kan stellen.Dat het misschien nog wel bijtrekt.

Nog een weekje....sterkte meis! xxxxxxxxxx knuf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.