Pinky Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Helloo iedereen,Ik heb eens een vraagje, iedereen zegt dat je geen push up BH mag dragen het eerste jaar na je borstvergroting, weet iemand eigenlijk waarom? Je borsten kunnen toch niet zomaar gaan vervormen?Groetjess Pinkyy x Link to comment Share on other sites More sharing options...
London Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Dat vroeg ik me dus ook af ivm het kapselen dus ik vroeg het gisteren tijdens mijn nacontrole aan de arts en hij gaf aan dat het geen probleem was, na 6 weken mag ik de bh dragen die ik wil. Nu weet ik niet of het wat uitmaakt hoe ze geplaatst zijn of wat er geplaatst is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinky Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Dat vroeg ik me dus ook af ivm het kapselen dus ik vroeg het gisteren tijdens mijn nacontrole aan de arts en hij gaf aan dat het geen probleem was, na 6 weken mag ik de bh dragen die ik wil.Nu weet ik niet of het wat uitmaakt hoe ze geplaatst zijn of wat er geplaatst is?Ivm met het kapselen dus, maar dit kan na 6 weken toch ook nog gebeuren? Ik heb ze achter de spier en jij? x Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ik hoop toch echt dat het gewoon mag na die zes weken hoor,want ik ben van de vaste overtuiging dat push-up bh's tot een van de beste uitvindingen van de mensheid voor de vrouw behoren en ik zou ze niet willen missen,met of zonder siliconen in mijn borsten.toen ik op een paar plaatsen las dat je het een tot anderhalf jaar niet mag dragen dacht ik 'o jeeeeee'.maar als het dus echt echt niet mag...tja,dan zal ik me eraan moeten houden zeker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinky Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Ja , ik ga eerlijk zijn, ik heb vanaf de dag dat ik mijn sportbeha niet meer aanmoest, "bijna" elke dag al een pushup BH gedragen, maar ik vraag me toch af of het nu echt geen erg kan..? Borsten komen zooooveeeel mooier uit MET pushup BH.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Borsten komen zooooveeeel mooier uit MET pushup BH.. yes,helemaal mee eens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ik droeg voor mijn bv (4 jaar geleden) altijd push ups.Zelfs toen deden mijn borsten er 's avonds wat pijn van .Ik heb wél een jaar gewacht omdat mijn chirurg me die raad gaf , ook om bovenstaande reden én omdat ik echt wel bang was van complicatie's .Het is idd zo dat protheses 4 tot 6 weken nodig hebben om in te kapselen en gedurende die weken dalen ze ook het snelst in .Daarna nog tot 3 maanden PO in mindere mate maar zelfs tot 1 jaar PO veranderde de vorm van mijn borsten nog een héél klein beetje .Je lichaam heeft blijkbaar ook die tijd (jaar) nodig om te herstellen .Daarbij komt dat ik dual plane plaatsing heb en mijn borstspier dus serieus gehavend was .Enfin , ik heb nu 2 push-ups maar draag ze zelden omdat ik toch merk dat wanneer ik ze 's avonds uitdoe het eigelijk wel deugt doet dat het 'marteltuig' uit is .En ik heb jaren een push-up gedragen omdat ik anders 'plat' was en ben nu dus blij dat het niet meer hoeft om volume (lees : borsten) te hebben .Een balconnetbh vind ik persoonlijk ook een mooi decolleté geven .Het zal er allemaal een beetje van afhangen denk ik : persoonlijke smaak , verdragen ervan en herstel ...Maar mijn persoonlijk algemeen advies : wacht minstens 3 maanden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marriebarrie Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Ik zou persoonlijk ook nog ff wachten tot dat alles goed genezen is.Ik had een sportbh en gewone bhs die eigenlijk iets te klein waren en merkte duidelijk bij het uit doen dat mijn borsten helemaal tot rust kwamen.alsof ze zuchtte van verlichting hahahaNu ik een maat groter draag merk ik duidelijk het verschil.push up bhs zijn niet eens in mijn maat te krijgen lol!!Dus ik zou zeker wachten tot na het jaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinky Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Ik heb juist eens naar de Wellnesskliniek gebeld, en het gevraagd.. De receptioniste wist het niet Moet rond 4 uur terugbellen als de plastisch chirurg er is.. Ik ben nu ondertussen al wel 3 maanden PO. Wat ik wel had met mijn push up BH, was dat mijn tepels een beetje geïrriteerd geraakten, heeft er nog iemand dat eens gehad? Voor de rest idd, als je s'avonds die BH uitdoet is het wel een opluchting en voel je je borsten ontspannen, maar ik vind het echt mooier MET push up BH, en zou hem niet graag laten, maar als het moet, dan moet het hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 En? Can we push??? Hoe gaat het verder met je, alles mooi op zijn plek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 ik vraag het me ook af... zou graag terug push ups aandoen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.