Ga naar inhoud

bloed afnemen / help nog maar een paar uurtjes te gaan !!!


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Morgen is mijn grote(.)(.) dag,

mijn ouders zijn nog zenuwachtiger dan ik zelf en vragen zich nu af;

wat als het tijdens de operatie fout gaat en ze hebben bloed nodig?

Men weet mijn bloedgroep niet eens, of gaan ze morgen even checken wat ik heb???

Ik heb echt geen idee hoe dat gaat!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm daar vraag je me wat..

Ik had (en heb :P) ook geen idee van wat mijn bloedgroep is.

Dit moet je invullen op de vragenlijst die je van de anesthesist krijgt, ik heb maar een vraagteken opgeschreven :44:

Maar daar moet je je helemaal geen zorgen over maken joh ;) Alles gaat vast goed :)

Sterkte deze laatste uurtjes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nergens door hoeven geven maar ben in Het ziekenhuis geweest waar ik ook wel eens bloed heb laten prikken dus misschien een dossier? Ze vroegen er wel naar op de dag van de operatie maar dat ik zei dat ik geen bloed had geprikt was het ook oke, dus het zal vast goed komen!

wel herkenbaar mijn ouders waren ook zenuwachtiger dan ik hihi! In iedergeval heel veel succes morgen! Leuk idee toch dat je morgen om deze tijd gewoon borsten heb! Hoelaat ben je aan de beurt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je niet druk om je bloedgroep! Mocht het zo zijn dat je bloed nodig hebt en je bloedgroep is niet bekend. Dan geven ze je bloed van bloedgroep O. Die kan iedereen ontvangen! En die hebben ze altijd op " voorraad".

Ik wacht je verslagje af. Ben héééél erg benieuwd. Ik wordt zelf 4 mei n het SLAZ geopereerd, maar dan door dr. van Selms Dus hoor / lees graag hoe je ervaring is met ht slaz en het personeel enzo.

Succes morgen!!!!!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.