Ga naar inhoud

Wanneer dalen de protheses in???


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb 330 cc links en 350 cc rechts onder de spier gekregen in de Wellness Kliniek door dr. Verdonck.

Ik ben nu bijna 4 weken po en ik lees hier dat je echt geduld moet hebben als het gaat om t indalen maarrrrrr.....ik heb toch wat vragen en hoop dat iemand deze herkend en wil beantwoorden.

De onderkant van mn borsten zijn nog behoorlijk slap, is het echt zo dat de protheses daar nog helemaal in gaan zakken?

Ik draag 24/7 een sportbh en een band, ben inmiddels weer aan t werk gegaan maar merk dat t best lastig is aangezien ik veel met mn armen en handen werk. Is het ook raadzamer om t echt rustig aan te doen? Ik las dat doordat je veel doet je je borstspieren aanspant en daardoor je protheses juist omhoog duwt, klopt dit?

Alvast bdankt aan degene die de moeite neemt om me van antwoorden te voorzien.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim ,

net als bij jou kwam bij mij dat indalen maar traag op gang maar het komt hoor ! ;)

Bij mij begon dat pas op te vallen na 3 weken maar eigelijk was het pas een beetje normaal te noemen na 6 weken en bijna 3 maand PO is dat nog eens een heel ander zicht .

Heb je niet wekelijks een foto gemaakt dan ? Moet je eens doen .

In mijn album zie je duidelijk verschil hoe die vorm nog veranderd (zal je pb met ww sturen) .

Ik ben 4 jaar geleden ook in de Wk geopereerd , niet door dezlefde chirug maar heb wel dezelfde protheses en ik vond ook dat het herstel in vergelijking met anderen maar lang duurde .

Weet je hoe je protheses geplaatst zijn ? Ik had dual plane en heb ook nog lang last (kleine pijntjes zoals steken , beurse borsten , ongevoelige/ overgevoelige tepels , branderig gevoel enz. ) gehad .

Tot 10 maand PO , wel in mindere mate natuurlijk naargelang de tijd verder gaat .

Heb je zwaar werk ?

Zolang je niet meer dan 10kg tilt en niet teveel met je handen boven je hoofd moet heffen , kan dat geen kwaad hoor .

Het voelt wel allemeel niet zo fijn aan natuurlijk maar kwaad kan het niet dus je hoeft je niet ongerust te maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim ,

net als bij jou kwam bij mij dat indalen maar traag op gang maar het komt hoor ! ;)

Bij mij begon dat pas op te vallen na 3 weken maar eigelijk was het pas een beetje normaal te noemen na 6 weken en bijna 3 maand PO is dat nog eens een heel ander zicht .

Heb je niet wekelijks een foto gemaakt dan ? Moet je eens doen .

In mijn album zie je duidelijk verschil hoe die vorm nog veranderd (zal je pb met ww sturen) .

Ik ben 4 jaar geleden ook in de Wk geopereerd , niet door dezlefde chirug maar heb wel dezelfde protheses en ik vond ook dat het herstel in vergelijking met anderen maar lang duurde .

Weet je hoe je protheses geplaatst zijn ? Ik had dual plane en heb ook nog lang last (kleine pijntjes zoals steken , beurse borsten , ongevoelige/ overgevoelige tepels , branderig gevoel enz. ) gehad .

Tot 10 maand PO , wel in mindere mate natuurlijk naargelang de tijd verder gaat .

Heb je zwaar werk ?

Zolang je niet meer dan 10kg tilt en niet teveel met je handen boven je hoofd moet heffen , kan dat geen kwaad hoor .

Het voelt wel allemeel niet zo fijn aan natuurlijk maar kwaad kan het niet dus je hoeft je niet ongerust te maken .

Heey B-Cupje,

Bedankt voor je antw. Mn werk is niet zwaar qua tillen maarwel veel handelingen met de armen. Ik pas mn werkzaamheden al aan.

Ben erg benieuwd naar je foto's. Ik weet niet of je aleen pb gestuurd hebt maar kzal ff kijken.

Mijn protheses zitten achter de spier.

Ik wil elke keer een foto maken maar t komt er niet van, zal t morgen even laten doen door mn vriend..

Thanks.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo kim75,

dat indalen duurt eventjes en is niet direct zichtbaar. maak je geen zorgen:

alles moet nog genezen en je spieren moeten wat meegeven.

Ikzelf ben ook bijma 5 weken PO en begin nu pas te zien dat ze langzaam indalen. had vorige week een foto naar mijn PC gestuurd, omdat ik mijn borsten ook nog niet echt mooi vind, ze dalen nog zeker, het meest tussen 6 en 12 weken. kijk maar in de galerij, bij de meeste dames blijven de prthesen de eerste weken vrij hoog, hangt af van de plaatsing en techniek van de arts zelf

Wat het werken betreft, ik mag sinds 4 weken PO terug alles, en doe dat ook, buiten sporten. Geen probleem volgens de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo kim75,

dat indalen duurt eventjes en is niet direct zichtbaar. maak je geen zorgen:

alles moet nog genezen en je spieren moeten wat meegeven.

Ikzelf ben ook bijma 5 weken PO en begin nu pas te zien dat ze langzaam indalen. had vorige week een foto naar mijn PC gestuurd, omdat ik mijn borsten ook nog niet echt mooi vind, ze dalen nog zeker, het meest tussen 6 en 12 weken. kijk maar in de galerij, bij de meeste dames blijven de prthesen de eerste weken vrij hoog, hangt af van de plaatsing en techniek van de arts zelf

Wat het werken betreft, ik mag sinds 4 weken PO terug alles, en doe dat ook, buiten sporten. Geen probleem volgens de pc.

Okee dan zal ik geduld hebben ;) wel lastig hoor!

Bedankt voor je antw.

Heb ook t idee dat ze vrij hoog geplaatst zijn en als je dan bedenkt dat ze nog zo ver moeten zakken.......maar t zal wel goedkomen neem ik aan.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hey

ik ben nu 6 dagen po en heb ze al elke dag eens gezien.

mijn band was er al na 3 dagen af. het mocht van de kliniek dus ik veronderstel dat het geen kwaad kan

ik vind ook dat ze zo nog hoog zitten en aan de ene kant zie je de prothese een beetje zitten.

aan de andere kant zag je het ook maar dat is ondertussen al minder

ik veronderstel dat ik gewoon veel geduld moet hebben?

ik ben dan ook nog maar een kleine week verder.

Hopelijk komt dat allemaal goed en zie ik binnen een paar weken de prothese niet meer zitten:)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Ik ben 8 oktober geopereerd en ik vind ze ook nog hoog zitten ik had een 70A en ze hebben bij mij Mentor hp 405cc geplaatst dual plane. Toch had ik groter verwacht maar ik weet niet hoe het eruit gaat zien als ze helemaal ingedaald zijn heeft iemand ervaring?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.