Ga naar inhoud

BV : Gerda : Oriëntatiefase


Gast gerda

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben 42 jaar en heb 2 kinderen ook borstvoeding gegeven en wil eindelijk eens borsten waar ik blij mee ben.

Ik heb altijd kleine borsten gehad maar na de kinderen is het er niet mooier op geworden.

Heb nu de stap gezet voor een borstvergroting spannend maar ook doodeng.

Ben ook een roker en ben nu aan het stoppen zo moeilijk maar heb wel een goede reden.

Ik heb al heel wat opgezocht op het internet maar vind het heel moeilijk bij welke kliniek.

Twijfel tussen bergman,velthuis en van raath kliniek dus vrouwen met ervaringen help me.

Vind het zo stoer vanmezelf dat ik de stap ga zetten ben er al 20 jaar mee bezig maar er was altijd wel wat of geen geld of de angst voor silliconen.

gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gerda! Welkom

Ik kan je verder geen advies geven welke van de 3 klinieken je zou moeten kiezen, ik ben daar niet geweest ;) Maar misschien zou je een consult kunnen aanvragen bij alledrie de klinieken zodat je kan zien welke jou het beste lijkt? En dan gewoon hier wat lezen en informatie opzoeken op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze dan :

mag ik je vragen wat je vrees voor siliconen net inhoud ?

Zelf heb ik protheses met cohesieve siliconengel (zoals de meerderheid tegenwoordig) .

Deze vulling voelt natuurlijk aan en de inhoud lekt niet in je lichaam moest de prothese scheuren .

Wat je gezondheid betreft : het in de hand werken van ziektes - denk bvb aan kanker - is nooit bewezen .

Wat de keuze van kliniek betreft denk ik dat je eerst even moet uitmaken voor jezelf wat je graag wil : elke kiliniek heeft een eigen werkwijze (incisie , plaatsing , narcose of roes) en keuze van prothese (vooral merk doel ik op want bijna overal raden ze de cohesieve silicone gel aan) . Voor de rest idd ervaringen lezen maar denk eraan : wat de één als positief ervaart zal voor de ander eender een negatief punt zijn , je zal dus zelf een oordeel moeten vellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet wat ik zo eng vind aan silliconen denk de verhalen die vroeger de ronde deden.

Ik kom uit een klein dorp en mijn huisarts stond er niet echt voor open.

Ben nu zeker dat ik het wil en heb lak aan andere mensen het is mijn lijf.

ben nu al 3 dagen gestopt met roken oh zo moeilijk en ga over 2 weken met vakantie en daarna ga ik bij klinieken op gesprek.

Vind het zo spannend maar heb er ook zin in eindelijk borsten waar ik blij mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik zit ook aan de Bergman kliniek te denken, zo eng val al flauw als ik een spuit zie ofzo maar wil het ook al zo verschrikkelijk lang dat het er toch maar van moet gaan komen :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gerda,

Het is gewoon zo, als je een consult hebt gehad dat je pas echt thuis raakt in de materie. Tot die tijd speelt alles mee wat je voor die tijd hebt gehoord, de ´lekkende´ protheses, de opgepompte borsten uit Amerika, niet zo opbeurende dingen. Wat mij wel geruststelt is dat de pc´s waar ik nog tussen moet gaan kiezen, bij een zeer gerenomeerd ziekenhuis als pc werken. Dit ivm prutsers die ook vandaag de dag nog werkzaam zijn in nl. Ik denk ook dat borstenforum geschikt is als naslag, om je zekerder te gaan voelen over te nemen beslissingen en zeker ook als opwarmertje. Want ik vind het een heerlijk vooruitzicht dat het mogelijk is en dat ik het ook ga doen, geeft me nu al tonnen positieve energie! dat had ik voor mijn consulten nog niet.

Na je consult ga je twijfelen over allerlei praktische zaken zoals grootte, plaatsing. Ik wens je veel succes, waarom maak je nu niet alvast een afspraak voor na vakantie, dan staat dat in ieder geval al vast!!

Veel succes met al je beslissingen!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eerst stoppen met roken en dan pas een afspraak maken,toch een stok achter de deur.

Vind het stoppen zo moeilijk maar wil echt niet door roken.

Ga na de vakantie afspraak maken bij de bergman en ik denk ook in leusden bij de van raadtkliniek die heeft er zulke mooie foto s op staan.

Beide chirurgen zijn wel bij de instantie s aangesloten ik hoop maar dat dat wat zegt.

Vind het doodeng ben nog nooit geopereerd en vind spuiten doodeng maar ja voor mooie borsten moet je wat over hebben.

Dat roep ik steeds als ik gillend gek word van het niet roken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gerda,

Is eigenlijk ook een voornemen van mij. Ik rook ook, de laatste tijd steeds meer. Door hectiek, werk rook ik meer, maar ook omdat ik graag wil stoppen, steek ik er eerst maar weer eentje op. Herken je dit? Ik probeer mezelf allerlei dingen voor te houden. Rekensommen over de kosten van roken tov kosten BV, bijvoorbeeld dat ik in 5 jaar de operatie heb terugverdiend, auto die ik kan kopen binnen 10 jaar. Dat helpt tot nu toe niet zo erg :( Gezondheidsargumenten helpen ook niet, levensverwachting niet, kids niet, mannie niet, huidsveroudering niet. Weet nog niet hoe ik het (hopelijk snel) ga aanpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaat

Ik weet het stoppen is ook zo moeilijk ik ben al eens eerder gestopt toen ik zwanger wilde worden dat is me toen gelukt.

Vandaar dat nu de borstvergroting een reden is maar kan niet zeggen dat het makkelijk is.

Al die andere dingen die je schreef helpen bij mij ook niet hoor.

Ik zit nu op de bank en wil maar 1 ding een sigaret toch hou ik vol het moet een keer beter worden....

Hoop dat het jou ook lukt

gr gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.