Ga naar inhoud

Zakdoekjes : 3 april 2012 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik lees al een tijdje mee en vandaag wilde ik toch maar even een eigen topic plaatsen.

Heb vandaag mijn bv gehad en voel me kiplekker! Het is 310cc rond voor de spier geworden. Met mijn 75B vooraf, heeft de pc mij verteld dat ik ongeveer op een C zal uitkomen, maar stiekem hoop ik toch op een D. Ik heb net even gespiekt en vind ze er namelijk wel erg groot (en al heel mooi!!) uitzien en de 80D bh die ik had gekocht paste goed. Ben nu alleen bang dat, omdat ze nu nog wat gezwollen enzo zijn denk ik, dat ik die bh straks helemaal niet meer zal passen en dan 'maar' een Ctje zal hebben..

Weten jullie of het kan zijn dat ze toch nog wat groeien of van volume veranderen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zakdoekjes!

Wat goed dat je je kiplekker voelt zo vlak na operatie!

IK kan er nog niet over meepraten, ik ga donderdag onder het mes.

Ik krijg 325/324 cc ronde, op de spier.

Ga je nog foto's plaatsen?

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Zakdoekjes!!

Vraag ff aan de administrators of ze je topic bij de operatieverslagen willen zetten, want dan wordt het misschien meer gelezen ;)

Je vroeg je af of er nog wat zou veranderen. Reken maar van Yes haha. Ik ben nu 2 weken PO en bij de meeste begint het daarna meestal te veranderen. Dus ik ben ook nog heel benieuwd, maar als ik foto's van anderen bekijk, is dat ook voor jou hoopgevend hihi. Ga je nog foto's plaatsen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zakdoekjes ,

die 80 gaat , eens alles ontzwelt , te groot zijn vrees ik .

Mijn omtrek was na de bv 7 cm toegenomen en na 2 weken was die weer normaal zoals 'ervoor' .

Je gaat wss uitkomen op een 75D dan , dus ik zou toch geen bh's meer bijkopen tot je 6 weken PO bent .

Heb je't eigelijk over een sportbh die goed past (wat ik hoop) of een gewone beugel ?

Die laatste mag je pas na 6 weken PO terug dragen .

Die 6 weken hebben je protheses nodig om in te kapselen en in te dalen .

geef ook j elichaam de kans om te genezen .

Een vlot herstel nog en ik hoop dat je morgen ook nog een 'kipje' bent eens de verdoving uitgewerkt is :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! En voor het verplaatsen van mijn topic :-)

Ik ga geen foto's plaatsen, omdat ik dat toch wel een beetje privé vindt en mijn vriend er ook niet echt achter staat. Terwijl ik ondertussen wel heel veel heb gehad aan al de mooie voor en na foto's hier op het forum, maar toch.

Spannend voor je Senna, alvast veel succes! Wel heel fijn ook dat ze op de spier geplaatst worden. Ik heb er zelf echt zo weinig last van! Maar zoals B-Cupje al zegt, het is nog wel even afwachten of ik me morgen ook nog zo goed voel haha. Gelukkig heb ik genoeg pijnstillers meegekregen en heb ik voldoende paracetamol in huis!

De bh die ik heb gepast is wel met beugel, maar ik heb hem alleen even aangedaan om snel te kijken en heb mezelf toen gelijk weer ingepakt met mn kliniekbh en drukband. Gelukkig was de beugelbh heel goedkoop (en ondertussen toch erg leuk, perfecte combi!) dus als ik hem niet meer pas als alles een beetje zit zoals t hoort, dan is dat ook geen probleem.

Mijn vriend heeft vandaag nog even mijn maten opgenomen en ik zit nu op onder 72 en boven 92. Ben benieuwd hoe het over een weekje oid is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat leuk, ik ben ook geopereerd door Dr. de Boer bij Mediconsult en wel op 24 januari 2012. Ik heb 330 cc ronde prothese dual plane gekregen. Ik kwam van een 75b en zit nu op een 75f. Dus ik denk haast dat je wel dat je maat groter gaat worden als dat je nu hebt ;) Ik moet wel eerlijk zeggen dat echte borsten groter ogen dan silicone borsten. Ik vind zelf dat mijn borsten ogen als een D cup.

Succes met je verdere herstel en ik hoop dat je ze nog wilt delen met ons :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enibas; ik had al gezien dat je daar geopereerd bent idd! Ik vind jouw borsten echt zó mooi geworden! Door jouw foto's ben ik wel nog zekerder geworden dat dr de Boer een goede keus zou zijn. Heb je trouwens ook foto's van voor de operatie? Ben heel benieuwd!

@Lina; wat toevallig dat jij er ook bent geweest dinsdag! Hoelaat was je aan de beurt? Hoeveel cc en hoe heb jij ze gekregen? Ging super snel allemaal he? Ik verbaasde me er echt over.

Ik ben echt super blij dat ik dit gedaan heb, vind ze nu al prachtig en ze gaan alleen nog maar mooier worden! Hier gaat het ook helemaal oké qua pijn. Ik wil en kan meer dan ik eigenlijk mag, dus het is soms wel lastig om sommige dingen nog even aan mijn vriend over te laten. Alleen het slapen was even wennen, maar dat is logisch. Ben jij ook al zo blij met het resultaat?

Ik heb in mijn linkerborst nog veel vocht en die hoor ik klotsen, mijn rechterborst is al een beetje ingedaald! Ik vroeg me daarom af (om weer op de maat terug te komen.. ben kennelijk toch wel erg bang dat het uiteindelijke resultaat kleiner wordt dan ik had gehoopt) of mijn borsten dan uiteindelijk niet een stuk kleiner gaan worden zonder al dit vocht? Heb namelijk het idee dat ik qua onderwijdte niet zoveel vocht vasthoud en dat dit niet echt meer of minder is geworden qua maat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik lees al een tijdje mee en vandaag wilde ik toch maar even een eigen topic plaatsen.

Heb vandaag mijn bv gehad en voel me kiplekker! Het is 310cc rond voor de spier geworden. Met mijn 75B vooraf, heeft de pc mij verteld dat ik ongeveer op een C zal uitkomen, maar stiekem hoop ik toch op een D. Ik heb net even gespiekt en vind ze er namelijk wel erg groot (en al heel mooi!!) uitzien en de 80D bh die ik had gekocht paste goed. Ben nu alleen bang dat, omdat ze nu nog wat gezwollen enzo zijn denk ik, dat ik die bh straks helemaal niet meer zal passen en dan 'maar' een Ctje zal hebben..

Weten jullie of het kan zijn dat ze toch nog wat groeien of van volume veranderen?

Groetjes!

Hallo,ik had ook 75B en heb 295cc zitten en heb nu 75D,dus jij zal wa groter worden ;)

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enibas; ik had al gezien dat je daar geopereerd bent idd! Ik vind jouw borsten echt zó mooi geworden! Door jouw foto's ben ik wel nog zekerder geworden dat dr de Boer een goede keus zou zijn. Heb je trouwens ook foto's van voor de operatie? Ben heel benieuwd!

:D Altijd leuk om te horen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben nu 3 en halve week PO van een borstvergroting. Ik ben van een 75B gekomen en er is Natrelle rond 310cc op de spier in gestopt.

Tot nu toe ben ik erg tevreden, maar ik ben ergens bang dat ze nog erg gaan slinken of dat ze misschien toch te klein worden. Ik had zelf namelijk op een goede D gehoopt, maar heb het idee dat het toch meer een C is.

Heb net een foto geplaatst, waar ik 3 weken en 3 dagen PO ben en hoor graag jullie mening! Als wat voor maat ziet het er volgens jullie uit??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zakdoekjes,

ik denk persoonlijk dat je super trots mag zijn hoor!!!Het is volgens mij toch wel een hele mooie D hoor!

Mooie boobs hoor!!!

Ik ga 7 mei voor m'n 1ste consult bij Be-clinic....dus ik moet nog ff wachten!

Had 75B,na zwangerschap 75A maar wil naar een kleine D denk ik of misschien een volle D,weet het nog niet.Ik zal Dr. Plovier z'n advies maar afwachten.

Groetjes Debsters

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi !! als ik ze in vooraanzicht bekijk denk ik een E, en als ik de andere foto zie , van zijaanzicht dan denk ik een D.

in ieder geval zijn ze prachtig!!!!! ik vind ze er zeker niet als een c uitzien!!! ik denk ook niet dat ze nog heel veel zullen slinken, aangezien

ze al mooi op hun plaats zitten, heel misschien een klein beetje vocht nog.

echt hoor ze zijn schitterend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo groot 1.63 en weeg 53kg,ben ook vrij smal van boven dus ben echt benieuwd...mag best wel wat groter maar ook weer niet te!

Als ze de vorm krijgen zoals die van jou.....dan ben ik wel heel tevreden!

Zou ik een voorbeeld van jou mee mogen nemen naar pc,om te laten zien wat ik mooi vind?

Grtz Debsters

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.