Ga naar inhoud

ziekenhuis mcl zuid leeuwarden


lisaengel

Aanbevolen berichten

ik word 20 april geholpen aan een Mammareductie vind het erg spanned allemaal en weet niet wat ik mij daar moet bij voorstellen,hoe ze echt gaan worden .ik zelf heb een e cup en ze zouden een c of een b gaan worden . maakt mij niet uit had ik gezegt want ik heb er ook echt veel last van.nek klachten hoofd pijnen etc dus het belemmerd mij veel ook met sporten. ook heb ik een navelbreuk die ze dan gelijk gaan mee pakken herstellen dus. zijn er meer mensen die ook in het mcl zuid in leeuwarden zijn geholpen .graag evaring ik word door dokter biezen geopereerd. zo even in het kort mijn verhaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word 20 april geholpen aan een Mammareductie vind het erg spanned allemaal en weet niet wat ik mij daar moet bij voorstellen,hoe ze echt gaan worden .ik zelf heb een e cup en ze zouden een c of een b gaan worden . maakt mij niet uit had ik gezegt want ik heb er ook echt veel last van.nek klachten hoofd pijnen etc dus het belemmerd mij veel ook met sporten. ook heb ik een navelbreuk die ze dan gelijk gaan mee pakken herstellen dus. zijn er meer mensen die ook in het mcl zuid in leeuwarden zijn geholpen .graag evaring ik word door dokter biezen geopereerd. zo even in het kort mijn verhaal...

Hoi Lisa,

Ik ben vorige week Donderdag ook geopereerd in het mcl zuid in Lwd. En ik ben geopereerd door Dr Moues. Is een vrouwelijke pc en vind haar heel aangenaam.

Ik ben van 75F naar 75 Volle c/d gegaan. Ik had ook enorm veel klachten en ben blij dat ik het gedaan heb!

Het was voor mij de eerste keer narcose dus ik was ook best wel nerveus en natuurlijk voor het resultaat. Vooral omdat ik wel tevreden was met mijn eigen natuurlijke borsten. Ik ben 1.68, en weeg 62 Kilo en Cup F was gewoon echt te groot in verhouding met mijn lichaam. Mijn borsten hingen ook nog niet en waren best wel rond dus ik heb echt gevraagd of ze het model zoveel mogelijk als mijn eigen konden houden.

De operatie is me erg meegevallen moet ik zeggen! Heb niet veel pijn gehad. De eerste 2 dagen heb ik veel pijnstillers gehad,om de pijntjes die ik had te onderdrukken maar over het algemeen heb ik ze niet eens heel erg nodig gehad. Ik heb 2 nachten in het mcl gelegen. Ik moest 1 nachtje extra blijven,omdat ik te veel bloedde vanuit de drains. Oehhh de drains... dat was eerlijk gezegd best wel gevoelig nu ik het over zo over heb. Vooral het verwijderen ervan. Het is een kwestie van een paar Sec maar wel heel vervelend.

Maargoed nu eenmaal al thuis vanaf Zaterdag en ik heb niet eens veel blauwe plekken of erge wondjes gehad. Ik heb ook geen lekkage of wat dan ook gehad en het zag er al gelijk goed uit. Het Model is weliswaar nog lang niet wat het moet zijn,maar dit is natuurlijk erg logisch.

In de galerij heb ik 2 foto's geplaatst van voor en na... moet je maar eens kijken, dan heb je een idee!

Ik wens jouw alvast heel veel sterkte, en neem na de operatie vooral veel rust,want ik ben nog steeds zo extreem vermoeid en duizelig en slaap elke middag nog omdat ik dat echt nodig heb.Dat komt vooral door de zware operatie en natuurlijk narcose,want daar (als je er gevoelig voor bent) kun je erg veel last van hebben na die tijd. Kan ook niet te veel lopen omdat mijn borsten dan echt zeer gaan doen. Veel liggen of zitten is het beste.

Als je nog vragen hebt, vraag gerust hoor... beantwoord ze graag. Je mag me ook pr bericht sturen.

Groetjes Stephy

Dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.