Ga naar inhoud

deukje in rechterbovenborst


Aanbevolen berichten

Hallo,

Zijn er nog meer die last hebben van een deukje.......ben nu 4 maanden PO

Ik zie zienderogen het deukje meer.

Het zit aan de bovenkant van m'n borst dus je ziet het gelijk.

Vind het niet erg fraai om naar te kijken.

20 april ga ik naar m'n plastisch chirurg om het te laten bekijken.

Ik ben benieuwd wat we er aan kunnen doen gaan.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow A70

Ik heb zelf onderzoek gedaan vast en kom tot de conclusie dat er een deuk in het inplantaat zit.

Later mijn man ook laten voelen en die kwam tot dezelfde conclusie..........heb ik weer.

ik heb op internet zitten kijken of ik er iets over kon vinden.

dus wel namelijk......

.....

De huidige prothesen zijn iets stugger door de cohesieve gel en door het geruwde oppervlak. Daarom is een incisie (insnijding) in de borstplooi van minimaal vijf cm noodzakelijk. Hiermee wordt voorkomen dat de prothese wordt kapot gedrukt tijdens het inbrengen met als gevolg vormverandering of een zichtbare deuk.

Dus volgens mij moet het dan over...........baal er wel van hoor.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallow A70

Ik heb zelf onderzoek gedaan vast en kom tot de conclusie dat er een deuk in het inplantaat zit.

Later mijn man ook laten voelen en die kwam tot dezelfde conclusie..........heb ik weer.

ik heb op internet zitten kijken of ik er iets over kon vinden.

dus wel namelijk......

.....

De huidige prothesen zijn iets stugger door de cohesieve gel en door het geruwde oppervlak. Daarom is een incisie (insnijding) in de borstplooi van minimaal vijf cm noodzakelijk. Hiermee wordt voorkomen dat de prothese wordt kapot gedrukt tijdens het inbrengen met als gevolg vormverandering of een zichtbare deuk.

Dus volgens mij moet het dan over...........baal er wel van hoor.

groetjes vlindertje

Hee Vlinder,

Hoop voor jou dat het idd geen rimpelvorming is. heb je 80% gevulde siliconen? Die hebben ook deukjes, afhankelijk van welke 'positie' je inneemt. Gelukkig kun je al wel vrij snel terecht bij je PC. Succes he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai pam a

Ik heb 100% gevuld van inspira (natrell)

Ik heb jou foto's bekeken maar dat lijkt verdacht veel op de mijne (rechterbovenborst)

Zou het dan toch net als jij rimpeling zijn.

ben benieuwd hoe het bij jou worden gaat in mei.

valt rimpeling trouwens onder garantie?

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.