Ga naar inhoud

brenda111 : 6 april 2012 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

mijn naam is brenda en ben nieuw hier.

aankomende vrijdag ga ik een borstvergroting laten doen bij de welness kliniek in gent door dr L.visser

ik ben bij haar op consult geweest en was erg enthousiast..

Ik twijfel nog ontzettend over het aantal CCs

heb momenteel een kleine A en zou graag een kleine C willen

L visser adviseerde mij om de 280 cc te nemen maar ben erg bang dat het te groot is.

ik zit zelf te denken aan een 245 of 265.. voor de meeste hier is dit een kleine maat maar ik wil zelf ook geen grote borsten krijgen maar een normale subtiele wel volle borst...

kan iemand mij een eerlijk advies geven?

ben ontzettend zenuwachtig.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda

Ik weet niet welk profile je krijgt, dus wat je diameter en projectie worden, dus kan niet zeggen of je met die cc's naar een B of een C gaat. Maarrrr, dr. Visser staat er om bekend dat ze niet te groot wil!! Als jij dat ook niet wilt, dan denk ik dat je bij haar in goede handen bent :)

Ik heb wel eens wat topics over haar gelezen toen ik zelf nog in de orienterende fase zat en las steeds dat zij het natuurlijk wilde houden en niet te groot.

Als ik jou was, zou ik ook niet te klein nemen, en die paar cc maken echt niet zo veel uit. In projectie zal het hooguit 0,1 of 0,2 cm zijn, dus niet eens zichtbaar.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je een natuurlijk resultaat wilt, dan ga maar gewoon op het oordeel van dr. Visser af ;)

De operatie zelf hoef je je niet druk over te maken. Veel mensen zijn zenuwachtig van te voren en kom zelden iemand tegen die naderhand zegt, dat het tegengevallen is. De meesten (inclusief mijzelf) valt het 100% mee!

Heel veel succes! Hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt, sorry dat ik niet duidelijker kan zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties het stelt me al wat meer gerust ..

de prothese wordt duel plane geplaatst en dan via de plooi onder de borst.

klopt het dat het aantal cc's het zelfde is als het aantal ml? zodat ik zakjes met water kan vullen om te passen?

thankss x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda,

Het is moeilijk te zeggen welke maat je krijgt.Hangt af van de breedte van je borstkas etc .Er zijn dames die met 255 al op een D -cup uitkomen en anderen weer op een kleine C.

Maar net als best boobie schrijft vertrouw op je pc.En als zij ook van natuurlijk houdt dan zit je goed.Succes in ieder geval....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Brenda,

Welkom! :D

Zoals de andere dames ook al zeggen, dr. Visser kan heel goed inschatten wat bij je past en als je duidelijk hebt aangegeven wat je wensen zijn zal ze daar zeker meer rekening houden!

Wat je vraag betreft ivm de zakjes water, dat komt denk ik idd wel ongeveer overeen met elkaar, dus als je 280ml water afmeet (of 280g water) dan zal dat ongeveer wel overeenkomen met die 280cc, alleen steek je dit dan wel in je bh voor je borst, wat nog iets verschilt met het daadwerkelijk in je borst zitten van de prothese (dual plane verlies je ook nog een 40cc ongeveer) maar het geeft je iig wel al een beetje een beeld.

Ga zo je topictitel aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen, aangezien je al een datum hebt!

Veel aftelplezier!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou gewoon vertrouwen op wat dr. Visser je aanraad, ga je iig wel minstens een mooie C-cup mee krijgen hoor, met die 280cc :D

Je moet rekenen op een basisherstel van 6 weken, wat niet wil zeggen dat je gedurende die tijd niks kan of mag doen, je moet alleen dan opletten met zwaar tillen (+10 kg) en strekken en je armen mag je niet boven schouderhoogte doen, om het inkapselen van je prothesen niet te verstoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal..

ben vandaag geopereerd door dr visser en wilde dit graag met jullie delen.. ik twijfelde erg over het aantal CC's heb tenslotte voor 280 cc gekozen ( kwam van een a af )

het was een lange dag maar ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat ben alleen wel heel ziek geweest heb wel 10x moeten overgeven tot nu toe. heb ook erge last van mijn spieren hebben jullie nog tips?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed je pilletjes nemen Brenda, en als je ze niet binnenhoudt morgen meteen even paracetamol zetpillen halen en als je nog andere pillen mag slikken, deze ook in zetpilvorm proberen te krijgen. Wel even recept vragen voor die andere pillen bij de HAP

Sterkte!! En gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Vervelend van die misselijkheid, maar als t goed is ben je daar nu van af. Nu kan je met het herstel beginnen en genieten van ze. Ik kan je nog niet al te veel advies geven, wamt je bent me voor geweest. Ik moet 2-5 bij dr. Verdonk in de Welness Kliniek. Sowieso wat ik gelezen heb ik je pijnstilling optijd innemen. De rest zoals strakheid is denk ik vooral lastig en zal je gewoon even erdoor heen moeten. Na een week kan je al veel meer. Suvces

Link naar reactie
Delen op andere sites

de misselijkheid is ondertussen gelukkig over.. nu zijn het mijn borstspieren en mijn borsten die ontzettend pijn doen.. maarja we doen het voor een goed doel en dat zijn onze mooie borstjes natuurlijk..ik hoop dat de pijn zo snel mogelijk minder wordt en de zwelling ook.. ben verder wel heel erg goed en vriendelijke geholpen in de welness kliniek wat ik wel een vreemde ervaring vond was dat ik wakker werd toen ze mijn nog aan het hechten waren maar moet zeggen dat dat allemaal zo snel is gegaan dat het net een droom is geweest.

wanneer zijn de zwellingen bij jullie afgaan namen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Brenda,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ben zelf ook door dr. Visser geopereerd en ben heel tevreden :)

Had zelf nauwelijks last en ook geen zwelling dus heb daar geen tips voor.

Last van je spieren hebben herken ik wel, hier moet je helaas gewoon even doorheen, je krijgt er iets heel moois voor terug ;)

Lekker rechtop slapen, dat scheelt 's ochtends een hoop met opstaan.

Sterkte!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor je berichtje..

had jij dan een paar kussens onder je hoofd liggen? met het slapen?

Dr visser is wel echt een fijne vrouw zeg om geholpen door te worden! heb der vanmorgen nog even aan de telefoon gehad omdat ik zoveel pijn heb en of ik eventueel nog meer medicijnen zou mogen nemen wat was ze vriendelijk!! meteen zei ze van goh wat vervelend voor je en hopelijk komt het allemala goed en ze heeft me echt gerust gesteld omdat ik zo in paniek was van de pijn en de zwellingen.

ik ben overigens ook zeer benieuwd wat voor cupmaat ik dadelijk zal hebben..

heb jij ook ergegens fotos van jou borsten staan?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor je berichtje..

had jij dan een paar kussens onder je hoofd liggen? met het slapen?

Dr visser is wel echt een fijne vrouw zeg om geholpen door te worden! heb der vanmorgen nog even aan de telefoon gehad omdat ik zoveel pijn heb en of ik eventueel nog meer medicijnen zou mogen nemen wat was ze vriendelijk!! meteen zei ze van goh wat vervelend voor je en hopelijk komt het allemala goed en ze heeft me echt gerust gesteld omdat ik zo in paniek was van de pijn en de zwellingen.

ik ben overigens ook zeer benieuwd wat voor cupmaat ik dadelijk zal hebben..

heb jij ook ergegens fotos van jou borsten staan?

groetjes

Hey,

Ja ik had gelukkig een verstelbaar bed en daarbij nog 2 kussens :P

Fijn dat je zo goed wordt geholpen, ik vond dr. Visser vrij kil maar ze heeft me wel goed geholpen en een goede inschatting gemaakt voor wat bij mij past :)

Nee ik heb geen foto's online.

Je cupmaat zal vooral afhangen van de omvangsmaat, ik heb 68 cm onder dus dan heb je al gauw een grote cup. Heb een 70D met 230 cc, maar lijkt meer op een C.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Brenda

Ben ook geopereerd door Dr.Visser, mij gaf ze niet meer als 230cc maar ben er echt tevreden over, ben nu 11weken verder en heb er geen last meer van! De spierpijn die je hebt is heel normaal, had dit ook! Heb zoals velen ook extra kussens genomen! Had ook een verschillend gevoel in de borsten maar dit is ook normaal. Na 7weken had ik bijna geen last meer.

Heb nu 75c/70d als maat, foto's met bh staan in mijn profiel.

Gr en veel plezier met je nieuwe borsten!

Hallo Brenda

Ben ook geopereerd door Dr.Visser, mij gaf ze niet meer als 230cc maar ben er echt tevreden over, ben nu 11weken verder en heb er geen last meer van! De spierpijn die je hebt is heel normaal, had dit ook! Heb zoals velen ook extra kussens genomen! Had ook een verschillend gevoel in de borsten maar dit is ook normaal. Na 7weken had ik bijna geen last meer.

Heb nu 75c/70d als maat, foto's met bh staan in mijn profiel.

Gr en veel plezier met je nieuwe borsten!

En een goed herstel natuulijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda, ben zelf ook geholpen door dokter visser, 6april2012 om08.10 had ik een afspraak maar was te laat.. Hierdoor ben ik later op de ochtend geholpen in de welness kliniek. Volgens mij hoorde ik jou op de gang ? Zelf was ik ook heel erg misselijk na de operatie! Heb jij trouwens ook nog het verband erom wat superr straks zit? Ik wel en word elke nacht helemaal stijf wakker, terwijl ik wel rechtop slaap! Hoop dat we snel mooi resultaat hebben! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda, ben zelf ook geholpen door dokter visser, 6april2012 om08.10 had ik een afspraak maar was te laat.. Hierdoor ben ik later op de ochtend geholpen in de welness kliniek. Volgens mij hoorde ik jou op de gang ? Zelf was ik ook heel erg misselijk na de operatie! Heb jij trouwens ook nog het verband erom wat superr straks zit? Ik wel en word elke nacht helemaal stijf wakker, terwijl ik wel rechtop slaap! Hoop dat we snel mooi resultaat hebben! Groetjes

hey meid..

heb jij mij gehoord? hihi wat hoorde je dan? ik hoorde dat ik flink aan het ijlen was na de operatie. was ook echt heel erg ziek flink misselijk. ik heb er verder geen verband om zitten alleen een sport bh.. voel me nu echt stukken beter spierpijn is bijna helemaal weg alleen staan mijn borsten nog erg gespannen.. hoe heb jij het ervaren?

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda,

Hoop dat je je nu wat beter voelt en de pijn minder is.

Ik ben 29 Maart geopereerd aan een bv en heb niet veel pijn gehad maar alleen erge spierpijn.

Ben benieuwd op wat voor maat jij uitkomt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de berekening kom ik op een c-cup uit.Nu is het een d-cup dus afwachten..

Wel leuk om iedereen te volgen en te horen hoe het met ze gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geopereerd in de wellness kliniek, op 14 maart door dr. Damen.

Het is me allemaal heel goed meegevallen. Heb na de operatie maar een dag of 3 echt spierpijnen gehad, en heel veel moeite met slapen. Mijn rug en nek waren helemaal verkrampt door een slechte slaaphouding. Na een weekje ben ik terug aan het werk gegaan en ben ik terug beginnen autorijden.

De implantaten beginnen nu beetje bij beetje te zakken, want ze zaten echt hoog. Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Ik had een B, en heb 380 cc achter de spier gekregen.

De sportbh die ik in de lingeriewinkel kocht, is een E, maar een D-cup die ik had gekocht van Sapph lijkt net iets te groot, en dat heeft volgens mij te maken met het model van bh en de implantaten die nog moeten indalen.

Brenda, mijn borsten zijn nog niet beweeglijker, de spieren moeten nog meer oprekken.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey emma!

bedankt voor je reactie wat fijn dat het allemaal zo goed gelopen is..

maar na een week al weer aan het werk en auto rijden? is dat allemaal goed gegaan? het is zo irritant om afhankelijk van andere te zijn he ivb het autorijden zou ook zo graag zelf in de auto willen stappen. bij mij is het nu een week en een dag geleden ze zijn al iets beweegelijker maar staan nog steeds vol spanning. aankomende dinsdag worden de knoopjes van mijn hechtingen eraf gehaald door dr visser ben ook erg benieuwd wat ze er van vind. gister geprobeerd de pleister op mijn litteken te vervangen maar dat was echt geen succes hangt er nu half aan ;) nu echt 24 uur de bh aan houden

hoe gaat het met jou nu ondertussen? jij bent al bijna een maandje verder zie je veel verschil?

ik ben bang dat ik teveel doe al waardoor ik eventueel kapsel vorming kan krijgen.. omdat ik niet veel last meer heb.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He brenda111 hoe is het nu met je? En met je borsten? nog steeds erg gespannen?

Met mij gaat het super!!

Me borsten zijn alleen niet bewegelijk... Ze voelen hard aan ( bovenkant) maar de

vocht is helemaal verdwenen en vindt ze al super mooi :)

De pijn is soms wat zeurderig maar verder niks!

Heb vandaag de hele dag geshopt en boodschappen gedaan en dat ging ook goed...

Ik doe eigenlijk alles weer... Vanmorgen me haren zelf gewassen heerlijk :)

Ik ben wel eerder moe... Moet vaker bijtanken haha heb jij dat ook?

Xxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.