Ga naar inhoud

Chirurg gezocht: Monobloc Hydrogel


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ben ook aan het rondkijken hiervoor, kan ze vooralsnog alleen vinden bij Arenborghhoeve en Kappelinstituut, welke me allebei niet erg aanspreken. Zag ook Bergman nog ergens voorbij komen, staat niet als zodanig benoemd op site, maar volgens mij is het wel mogelijk. Ben geen fan van Welness. Een kliniek die nu nog Bio-Alcamid durft te spuiten bij patiënten is niet om over naar huis te schrijven.

Ohja, het is overigens wel zo dat Dr. Visser van de Arenborghoeve ook in de Welness kliniek werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ervaringsdeskundigen,

Welke plastische chrirurg, die ervaring heeft met monobloc hydrogel prothesen kunnen jullie me aanraden?

Dank jullie!!!

Zontje

Hoi! Ik voor een wissel naar een gewoon ziekenhuis, waar ze normaal met mc Ghan werken, maar ik heb daar ook die vraag gesteld voor de Monobloc hydrogel te steken, en die kunnen ze gewoon gaan bestellen hoor!

Alleen ik ben er nog niet uit welke ik nu echt ga nemen.

Gr. PItou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben intussen ook aan het twijfelen gegaan :-) Ik overweeg nu de polyurethaan gecoate prothesen van Polytech omdat die het inkapselingsproces vlotter laten verlopen (lees: in alle richtingen evenveel en dus minder vervormingen) en aangezien ik een lijf heb dat zo hevig reageert op vreemd materiaal.... (ik was zelfs in staat om een hormonenspiraaltje af te stoten door een jaar lang te blijven bloeden, stel je voor!)

Wie op de hoogte wil blijven van m'n specifiek bv-verhaal, kan me elders op het forum volgen :-)

Zie hier: http://www.borstenforum.com/topic/5121-nieuw-hier-momenteel-plat-en-asymmetrisch/page__fromsearch__1

Groetjes aan allen en bedankt voor alle antwoorden!

Zontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.