Ga naar inhoud

Pebbeltje : 1 mei 2012 : Dr. Smit : Sint Fransiscus Gasthuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

De tweede drain is inmiddels ook verwijderd, blij dat ik mijn tasje kwijt ben!

Ben er nog niet helemaal over uit of ik nou blij ben.... vind niet dat ik qua grootte erg opgeschoten ben t.o.v. de eerste BV,

maar misschien is dat wel het welbekende verhaal van geduld hebben, ze moeten nog zakken.

Heb veel last van litteken aan de linkerkant, lijkt wel vast te zitten ergens aan ribbenkast waardoor het heel erg trekt.

Hierdoor ga ik onbewust trekken met mijn borstspier aan die kant, heel vervelend gevoel.

Vandaag sollicitatiegesprek gehad en dus geprobeerd de hele tijd rechtop te zitten, dit merk ik daarna ook duidelijk, moet dan echt effe plat om de linkerkant helemaal te ontspannen.

Aanstaande dinsdag terug voor knoopjes knippen en dan gelijk even vragen hoe het daarmee zit want dit is heel vervelend en het ziet er niet mooi uit.

Verder reuze benieuwd welke maat ik ga overhouden en wanneer ik een normale bh kan velen, want heb het idee dat ze nog geen kant opkunnen!

Ik krijg ze een heel beetje naar elkaar toe maar dat is nog heel gevoelig.

Als ik dit verhaal zo eens terug lees zit ik geloof ik een beetje in een borstendipje.... hoop dat dat snel overgaat!

Heb er ook een nieuwe foto opgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pebs,

Ik had t dipje gisteren. Gelukkig gaat t nu beter. Apart dat we het allemaal rond dezelfde tijd krijgen. Ineens was ik t zat. Even doorzettend meid. T komt goed. Als je naar buiten kan, doe dat. Ik knapte hier echt van op.

Hoe was t bij je sollicitatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss,

Mijn dipje is nog niet over. Gisteravond even oude bh´s erbij gepakt en die passen inderdaad niet meer.

Net even een stukje gelopen buiten en een centimeter gekocht :125:

Net de boel opgemeten en kom uit op 70 onder en boven 93.

Zou dus een 70e moeten zijn, en nog ben ik niet blij.

Geen idee wat het is, had het uiterlijk van mijn borsten na de 2e bv zo anders voorgesteld! Gehoopt dat ze ook een stuk dichter bij elkaar zouden staan maar

vind mijn gleuf toch nog heel groot. Ben eigenlijk nog geen moment echt blij geweest. Prothese had best nog wat breder gemogen denk ik.

Wel fijn te horen dat jij zo blij bent met je nieuwe dames!

Sollicitatie duurde erg lang, meneer was een beetje lang van stof! Verder ging het wel goed, hoor eind volgende week hoe of wat.

Thanks for asking!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Ik Leef met je mee snap je teleurstelling ook .

Was duidelijk dat je ze meer naar binnen wilde om je trechterborst te vullen .

Had ook verwacht dat het meer weg bij je zou zijn .

Ik weet natuurlijk niet of dat wel of niet mogelijk is/was .

Soms valt je lichaam gewoon niet anders .

Ik denk dat je ook met je pc moet gaan praten hierover , ook over wat de migelijkheden voor zijn opinie waren.

Ze zijn wel mooi kwa vorm en ze zijn weer gezond auwe nare zijn eruit.

Vind moeilijk om te oordelen maar begrijp je helemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je MissBooby, jij begrijpt het inderdaad :D, dankjewel!

Ik heb mijn oude protheses meegekregen en deze van de week eens opgemeten, de diameter daarvan is ook 12.5.

Hij had mijn bwd opgemeten als zijnde 12 en ik ging nu dan protheses krijgen met diameter 12.5 om het dichter bij elkaar te krijgen.

Maar als je dezelfde diameter er in zet lost dat natuurlijk niks op. Het is wel iets beter maar had er zo veel meer van verwacht.

Ik ben natuurlijk geen dokter maar met mijn logica had ik beter protheses met 13 of 13.5 kunnen nemen, dan komt het bij elkaar.

Tuurlijk, die oude krengen zijn eruit weet ik wel, maar het is niet zomaar iets wat je laat doen en dan niet krijgen wat je hoopt is gewoon vervelend!

Als jij mijn foto bekijkt, heb jij dan het idee dat er nog vocht zit? Of dat ze nog moeten zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm nee dezelfde diameter lost idd niets op nee ,ik weet dan niet hoe breed de mijne zijn maar zie wel dat er er een flinke breete is gebruikt ..ga dat ook wel even vragen als ik op na controle ga 11juni .

Ja ik vind dat je best je ongerief mag laten merken oke komt het er op uit dat het niet anders kon kan je er wat vrede mee gaan hebben ....maar ook hij heeft toch geconstateerd dat je een trechterborst had .

Ik vind het lastig hoor .....vocht ja denk dat je nog wel een beetje vocht vast houdt doe je zowiezo een week of 2 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss Boobie,

Gaat inmiddels wat beter, voel me ook beter! Was echt een flinke dip, maar de vrede begint te komen.

Van de week na het douchen even gekeken of er al wat beweging in zat, en ik denk dat als ik straks een gewone bh aankan dat ik toch een mooi gleufje ga krijgen.

Dat was al een oppepper. Verder zijn ze ook wat gezakt merkte ik aan het litteken, die zat eerst in mijn plooi en nu een stukje erboven.

Litteken aan linkerkant doet ook bijna geen pijn meer,dus het gaat de goede kant op hier.

Dinsdag knoopjes eruit en dan ga ik toch mijn auto maar weer eens wat aandacht geven denk ik, wordt echt simpel van dat afhankelijke.

Een keer vertroeteld worden is wel heel lekker maar nu vind ik het welletjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh goed om te lezen dat je je weer beter voelt ,

best snel al dat je weer wat beweging erin hebt komt denk ik door je wissel .

Bij mij zat alles zo strak kan ze nu pas 6 weken po een beetje bewegen .

Ik vond de knoopjes eruit een opluchting en fijn even een dokter chek upje .

Hoop dat je met de tijd steeds happyer word !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een paar dagen verder, knoopje is gister weggehaald, had er alleen links 1.

Gekke rimpeltjes aan linkerkant zijn gelijk 90% minder gelukkig.

Andere dokter gehad gisteren, die zei dat mijn huid veel te droog was en dat ik de dames in moest smeren maar niet op het litteken.

Vind het nog eng, had ik eerste keer ook, durf er pas goed aan te zitten als alles echt helemaal dicht en korstvrij is.

Autorijden mocht ik absoluut nog niet en ik moet sportbh geen 3 maar 6 weken continu dragen.

Rechterborst gaat goed, geen pijn behalve bij plekje waar drain zat, links gaat wat minder, veel gevoeliger ook. Onder borst doet het zeer, raar, weet het ook niet uit te leggen, is niet van het litteken. Misschien omdat ik links ben en dan toch meer met die kant doe.

Ga wel even kijken voor andere sportbh van het weekend, eentje die een beetje bredere band heeft aan onderkant, blijf aan dat ding trekken.

Slapen gaat al sinds dag 2 goed, rugslapen gaat bij mij dus echt niet tenzij er een flinke pil in zou gaan zodat ik wel moet :D, dus slaap ik al sinds dag 2 op mijn zij gelukkig.

Met het opstaan is het nog een beetje gevoelig.

Ik meet ze om de dag, nog steeds op 93 cm, zal straks weer eens een foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Pebbeltje,

ik heb even zitten lezen in jouw topic.

Heel veel info.

Ben je nu tevreden? Is de ergste dip voorbij?

mag ik zo brutaal zijn om een vraag te stellen. Bij jou waren je protheses lek, maar om de hoeveel jaar zouden de protheses vervangen moeten worden? Ze geven "levenslange" protheses. Nu weet ik dat protheses geen "levenslang" mee kunnen gaan. aan hoeveel jaar zou je dan moeten denken?

Ook las ik over "de spleet" tussen de borsten. Ik wist niet dat daar ook veel verschil in kon zitten. Heeft dat te maken met de breedte van een prothese? Of ook met je "natuurlijke" borst.

ik heb 30/6 een afspraak voor een 1e consult bij Dr. Koopman in Den Haag.

Ben voor mijzelf al een "lijstje" aan het maken m.b.t. vragen, nu ik lees bij jou met de "spleet" rijst bij mij een nieuwe vraag. Of daar idd rekening mee gehouden wordt, of dat een prothese daar veel verschil in kan maken.

hoor graag van je...

groetjes

Pietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje,

Mijn erge dip is voorbij hoor! Het is niet 100% zoals ik het me voorgesteld had maar ben er inmiddels wel blij mee hoor!

Wat alleen minder is is dat ik nergens een bh in mijn maat kan vinden! Maar dat is een luxe probleem!

Ik ben sinds afgelopen dinsdag 6 weken PO en mag nu dus een normale bh gaan dragen. Heerlijk! Voel je je weer een beetje vrouw in plaats van die sportbh.

Ik heb mijn eerste protheses 14 jaar gehad en toen kreeg je nog het advies om ze rond de 10-15 jaar te laten vervangen. Inmiddels is dat niet meer een kun je er, afgezien van een ongeluk of zoiets dergelijks, heel wat jaren meer vooruit.

De spleet tussen de borsten waar ik het over heb is bij mij een aangeboren afwijking, een trechterborst. Dit wil zeggen dat ik ter hoogte van mijn borsten een deuk in mijn borstbeen heb en dat de ribben boven mijn borsten wat meer naar voren staan. Ik heb er foto''s van in mijn album staan dan kun je zien wat ik bedoel.

De breedte van mijn borst was 12cm en ik heb nu protheses van 12.5 cm, om mijn borsten aan de binnenkant dus wat meer naar elkaar te krijgen. Dat is ook gelijk waar mijn dipje vandaan kwam, had me een veel grotere verbetering voorgesteld. Het is al wel beter maar had er dus meer van verwacht.

Als je echt een mooi voorbeeld wil hebben van een trechterborst wat heel mooi opgelost is moet je even bij Miss Booby Moon in haar galerij kijken, die zijn geworden zoals ik ze ook graag had gehad! :D

Hoofdzaak is voor mij dat ik geen pijn meer heb en dat ik geen zichtbare kuilen en deuken meer in mijn borst heb!

Ook zijn ze een stuk natuurlijker dan de vorige ronde en daar ben ik heel blij mee. Deze borsten bewegen, dat had ik niet met mijn vorige, hele rare gewaarwording!

Mocht je nog meer willen weten, stuur me even een pb, dat zie ik sneller!

Groetjes en veel succes op je 1e consult!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.