Ga naar inhoud

Pebbeltje : 1 mei 2012 : Dr. Smit : Sint Fransiscus Gasthuis


Aanbevolen berichten

@ Boobymoon: mijn borst(je) hangt aan het afgrondje! :D Heb er nooit een probleem van gemaakt, in een bh zag het er allemaal wel aardig uit, maar als het nu beter kan dan graag.

Goed plan van jou om jouw foto mee te nemen, dit alles onder het motto: zo wil ik ze en niet anders, maar dan een slagje kleiner!

Besef me ineens dat ik zomaar zonder toestemming jouw naam heb vermeld in mijn post, was in mijn enthousiasme, was onder de indruk. :D

@ Marieked2

De datum weet ik al een maand alleen de tijd nog niet, daar moet ik a.s. vrijdag voor bellen. Hoop maar dat het inderdaad een beetje vroeg is en dan hup weer naar huis.

Heb geen contact meer opgenomen met de pc, ik ga voor de 370cc en hoop er het beste van. Het is altijd beter dan wat ik van nature had!

(zei zij vol vertrouwen....) :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!

Het gaat inderdaad hard nu! Vandaag gebeld voor mijn tijd en ik moet me om 10 uur melden, dan zal ik rond 12 uur geholpen worden volgens die mevrouw.

Om half 10 moet ik bij de medisch fotograaf zijn. Vraag me serieus af wat ik daar 2 uur lang moet doen, behalve stuiteren :D

Heb deze week als een gek gepoetst, lijkt wel nesteldrang. Dingetjes die er al maanden liggen moeten opeens NU af. Zelfs nieuwe dekbedhoes en nieuwe kussens gekocht.

Alles lekker fris en fruitig.

Ik heb nog geen knoop in mijn maag, maar ben er wel de hele dag in mijn hoofd mee bezig.

Hoe lang moet je eigenlijk blijven nadat het gebeurd is en je wakker bent?

En Essie, jij bent ook al bijna hoor!!!! Wij zitten maar 5 cc van elkaar af zie ik net!

Zal mij benieuwen waar mijn 370cc me brengt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vandaag gepast en ik vond de 375 wel heel mooi. had ook 450 gepast maar dat vond ik wel echt to much!

Zelf denk ik met mijn omvang van 80 (nu dus A) op een grote C/kleine D mee uit te komen. Precies goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, ben zo klaar met deze borsten! Wordt er gek van, barst nu al 3 dagen weer van de pijn in mijn rechterborst, mijn tepel is zo vreselijk gevoelig wordt er stapelgek van.

Het voelt alsof er een steen in mijn borst zit, zou die oude krengen er zelf wel uit willen trekken.

Ik heb van ellende de boel afgeplakt en de strakste bh die ik heb aangetrokken zodat het zo min mogelijk beweegt.

De afgelopen dagen veel te veel gedaan, want een BV zonder nieuwe vitrage kan natuurlijk echt niet!

Zo! Dat is eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug!

Verslagje:

Om 9.15 bij de medisch fotograaf geweest, half 10 op de dagopname gemeld.

10 uur naar zaal gebracht en ik werd om 10.45 naar een andere kamer gebracht waar ik infuus, bloeddruk e.d. aangemeten kreeg.

PC nog gesproken en gemeld dat ik echt de 370cc wilde. PC heeft me afgetekend en toen werd ik om 11.25 naar de OK gereden, kapje op mijn snufferd, diepe zucht zie de aneshtesist, dat deed ik en weg was ik.

13.30 kwam ik bij op de verkoeverkamer en probeerde ik uit alle macht wakker te blijven wat uiteraard niet ging,

Verpleegster aan mijn bed, gevraagd wat ik nou uiteindelijk gekregen had en dat was dus de 335cc.

De verpleegster kwam om de haverklap aan mijn bed en was steeds met mijn linkerhand waar het infuus in zat bezig. Dus ik vroeg wat ze aan het doen was steeds, bleek ik ergens een allergische reactie op gekregen te hebben en ik had bulten op mijn hand gehad, die waren inmiddels na medicatie weer weggetrokken. Heb hier zelf niks van gemerkt.

Rond 14.00 was ik terug op zaal en redelijk wakker. Wat gegeten en na het eten kreeg ik overal jeuk, echt vreselijk! Heb zelfs met mijn vork op mijn rug zitten krabben!

Zuster zag dat en kwam vragen waarom ik zo onrustig was, nou ben niet onrustig, barst van de jeuk. Niet veel later kwam er weer een andere zuster me een prik geven voor de jeuk, die daarna ook vrijwel gelijk weg was, alleen werd ik vreselijk suf weer van die prik, dus viel ik iedere keer weg.

Toen was het wachten op de dokter, zag iedereen om me heen naar huis gaan en het werd later en later. Werd er stikchagrijnig van want zag de bui al hangen dat ik moest gaan blijven.

Bleek dat de dokter een spoedoperatie tussendoor had en daar moesten we dus nog op wachten.

Rond 17.30 kwam hij langs en vroeg ik gelijk waarom ik de 370 cc niet had gekregen.

Hij had het wel geprobeerd, maar die werden te breed, de stand van mijn tepels werd daar heel vreemd van en gaf geen mooi resultaat vandaar de 335. Maar ik moest me niet druk maken, volgens de dokter heb ik een mooie d overgehouden en zijn ze zeker groter dan mijn oude.

De oude heb ik meegekregen in een emmertje! Schrok er een beetje van, waren veel breder dan ik had verwacht! En duidelijk lek, er zitten luchtbellen in en als je er in knijpt komt de prut eruit.

PC vroeg nog wat had je toen gekregen volgens jou? Nou 285 en 325, dubbel lumen, gladde prothese onder de spier.

Niets van waar, had in beide borsten een ruwe 310 cc siliconen, dus dokter toen heeft over bijna alles gelogen, heel vreemd.

Mocht na het verwijderen van het verband naar huis, maar wel met mijn drains. Loop dus al 2 dagen met een tassie rond.

Ik voel me goed maar barst van de spierpijn, maar op een andere plek dan de eerste keer, het zit nu echt op mijn ribbenkast onder mijn borsten, lijkt wel of ik gebroken ribben heb.

Heb er nog niet echt heel goed naar gekeken, heel vreemd, weet ook niet waarom niet. Heb wel gezien dat de vorm heeeeeeel anders is dan wat ik had, het zijn geen ballen meer!

Ze zijn ook breder dan wat ik had en ik heb nu ook hang aan de onderkant, nooit gehad! Zie er wel stukken beter uit.

Kan wel goed slapen, even een beetje etteren om goed te liggen maar kan op mijn rechterzij heel goed slapen gelukkkig. Eerste nacht op mijn rug geprobeerd maar dan kom ik niet in slaap.

Verder gaat het wel, ben mobieler dan de eerste keer alleen heel veel last van de drain aan de linker kant.

Morgen om half 11 een afspraak voor de drains, maar het is nog niet zeker dat ze er dan ook uit mogen, ik mag maar een bepaalde hoeveelheid vloeistof verloren hebben en dan mogen ze eruit.

Dat was het wel zon beetje geloof ik. Zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai pebbetje fijn om van je te horen !!!

Ik had ook vreselijke pijn in mn ribben na de operatie en heeft ook 2 weken geduurt soort van geknueste ribben gevoel.

Later ook even op google gezocht hoe die spieren allemaal lopen maar dat klopt wel alles zit aan elkaar geleid.

ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe je trechterborst er nu uitziet ,en of het een beetje vloeiend loopt nu.

heb je nu nog last van de allergie of is die helemaal weg ?

Bizar trouwens om achteraf te horen wat je er in had zitten helemaal een bizar gevoel dat het heel anders was dan je verwachten ....dat soort dingen zou je toch gewoon eerlijk moeten mee krijgen .Hoop dat je een beetje fijn herstel gaat hebben en ben natuurlijk zeeeerrrrrrrrrr benieuwd naar je resultaat !!!!

Groetjes!!!!!! en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze inmiddels wel wat beter gezien, vind het maar rare tetten!

Was zo gewend aan mijn `ballen´ ze zijn echt heel anders nu, net of ze niet van mij zijn.

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, mocht maar 1 drain uit, dus loop nog steeds met mijn tassie! Gelukkig wel de drain die heel zeer deed, dat gaat nu een heel stuk beter.

Mijn vriend en mijn moeder zijn het er roerend over eens dat mijn trechterborst heel erg verbeterd is, dat het nu vloeiender loopt, maar als ik naar beneden kijk zie ik toch nog steeds een vette gleuf!

Qua maat ben ik geloof ik wel tevreden, heb nu sportbh 75 d aan, en die met een tussenstukje dichtzitten en dan zit ie toch tot de rand gevuld, benieuwd wat het in mijn eigen maat gaat worden.

Ben dus duidelijk nog gezwollen rondom, kan niet ineens 10cm aangekomen zijn :D

Ik vraag of mijn vriend vanavond even fotootjes maakt, en dan zet ik ze erop.

Vind er nog wel een rare vorm inzitten van voren, vooral aan de linkerkant, maar dat komt vooral door de hechtpleister die eronder zit, die trekt nogal.

Verder barst ik van de kriebel aan mijn wondjes! Goed teken zeggen ze!

Geen last meer gehad van de allergie gelukkig, beetje jammer dat ik niet weet waar ik nou precies allergisch voor was.

Vroeg het nog aan de zuster maar kan de narcose, antibiotica of de morfine zijn. Pijn in ribben neemt nog voor geen meter af wat vooral drama is bij het opstaan of gaan liggen, dan heb ik echt even hulp nodig. Met paracetamol overdag wel te houden. Borsten zelf doen geen pijn. Komt ook al wat meer beweging in, wat ik heel gek vind, dat had ik bij de eerste ronde niet! LOL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss,

Gaat iedere dag een stukje beter, loop weer rechtop, spierpijn aan ribben wordt ook steeds een pietsie minder maar lijkt zicht te verplaatsen naar mijn oksels.

Zal blij zijn als mijn laatste drain er maandag uit gaat. Kan niet wachten tot ik mag douchen, net weer gepoedeld aan de wasbak maar dan voel je je toch niet zo fris als met douchen.

Nog effe volhouden, moet wel uitkijken dat ik niet te veel doe, ben veel beweeglijker dan met de eerste keer.

En jij? Gaat het nog voorspoedig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.