Ga naar inhoud

Pebbeltje : 1 mei 2012 : Dr. Smit : Sint Fransiscus Gasthuis


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Eindelijk na bijna 2 jaar gesteggel is het zover! Sinds gisteren weet ik dat ik op 1 of 2 mei onder het mes ga voor mijn 2e borstvergroting.

Ik ben 14 jaar geleden geopereerd en heb toen double lumen protheses van Eurosilicone gekregen. Dit zijn zoutwater/siliconen protheses.

Al die jaren redelijk tevreden geweest maar 2 jaar geleden kreeg ik last van pijn, kan niet meer zonder bh, veel ontstekingen in borst, pijn in oksels, volume verlies, rimpelvorming, voelbare en zichtbare randen van prothese, warme borsten etc.

Nu blijkt dat ik aan beide borsten lekkage en kapselvorming heb en ze gaan eruit!

Gisteren toestemming gekregen en ook gelijk een datum, dat had ik allebei niet verwacht na zo´n tijd, dus het viel een beetje rauw op mijn dak. Heb de kriebels, aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant kruip ik het liefst onder de bank.

14 jaar geleden ben ik dus begonnen met een a cup. Na de operatie had ik een prima c-cup.

Wist van te voren niet wat ik kreeg, heb gezegd dat ik passende borsten wilde en ik blijk dus 320cc te hebben gehad. Protheses toen ook niet gezien.

Inmiddels is het gelukkig anders gegaan en heb ik de keuze tussen Natrelle 410 LX 330 en de 410 MX 370. Ik ga dus van rond naar anatomisch. Dit samen met de PC besloten omdat ik een trechterborst heb en hij

met deze protheses wil proberen dit voor het oog enigszins op te lossen. Mijn borstwijdte is 12cm en de protheses zijn beide 12.5cm.

Had ik al gezegd dat ik zenuwachtig ben?

Ben natuurlijk benieuwd naar ervaringen met de anatomische protheses en hoe het jullie vergaan is met een 2e BV. Valt het mee de tweede keer?

De eerste keer heb ik een aantal dagen vreselijke spierpijn gehad en dat was eigenlijk het enige, hoop dat het deze keer ook zo verloopt.

Eigenlijk ben ik het meest nerveus voor welke maat ik ga hebben na de operatie.... Ik hoop stiekem dat ik een d-cup krijg!

Ik zie uit naar jullie reacties, en hebben jullie vragen? Vraag maar raak!

Groetjes,

Pebbeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi!!

krijg je 410 cc?????ik heb ook natrelle 310 cc mediumprofile, rond en op de spier, ben van b naar E gegaan, ziet eruit als D.

ik wil je alvast heel veel succes toewensen!!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbeltje,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je datum!!! SPANNEND!!! :104:

Ik heb ook anatomische prothesen, en ben hier zelf heel tevreden over, ziet er zeer natuurlijk uit! Wat betreft het krijgen van een tweede bv, kan ik niet uit eigen ervaring spreken, maar heb al dikwijls gelezen dat het de tweede keer minder erg is als de eerste, dus denk dat dat je wel goede hoop kan geven! ^_^

Hoe ga je ze geplaatst krijgen deze keer, en hoe zaten ze de 1ste keer? De plaatsing speelt namelijk wel een grote rol in de pijn, voor de spier is het minst pijnlijk, maar dat zul je vast wel al weten. Bij wie ga je en in welke kliniek/ziekenhuis?

Wil je alvast veel succes wensen en als je datum definitief is zullen we je titel aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen. Nog veel lees- en postplezier en veel aftelplezier naar je operatie!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jolly: Dank je wel! Ik krijg de Natrelle 410 en ik kan kiezen tussen 330cc en 370cc. Bij mijn eerste BA had ik ronde Eurosiclicone 285cc en 320 en dat heeft me naar een c-cup gebracht.

Ik ga nu naar anatomisch omdat de PC denkt zo mijn trechterbot te verdoezelen. Lees veel verhalen van dames die met anatomische prothesen een flink resultaat behalen en ik hoop dat ik mezelf na

de operatie onder de D-cups kan scharen! Heb jij fotos toevallig? Zo ja, zou ik ze mogen bekijken?

@ Eefje: Bedankt voor het welkom! Pfff, de datum is superspannend, ben er zo lang mee bezig geweest dat ik nooit gedacht had de toestemming zou krijgen. Nu heb ik de toestemming en ben ik er nog steeds soort van confuus van. Ben inderdaad nerveus, maar niet voor de operatie zelf, meer voor het resultaat!

De eerste keer heb ik ze onder de spier gekregen en dat gebeurt nu weer. Ik heb niet genoeg weefsel voor voor de spier.

Vindt het ook zo moeilijk om te beoordelen wat het gaat worden! De eerste keer hebben de cc´s naar mijn mening goed gepakt, hoop dat dat nu weer zo gaat zijn en dat ik daarmee op de gehoopte D uitkom!

Heb er geen idee van, kan ook geen passessie freubelen want door de lekkage heb ik geen idee hoeveel er nog inzit. Mijn beha´s zijn inmiddels allemaal te groot!

Ik wordt geopereerd in het Sint Fransiscus Gasthuis door dr. Smit. Nog niemand over gehoord, maar na 2 consulten heb ik wel vertrouwen in deze arts!

Kan aan de ene kant niet wachten en aan de andere kant weet ik niet waar ik het zoeken moet! Ik zit net naar jouw maten te kijken en zou ik jouw foto´s mogen zien?

Ben heel benieuwd naar jouw projectie. Mijn toekomstige protheses zijn: hoogte: 11.6, breedte: 12.5 Projectie:6 cm.

Aftellen doe ik de heel de hele dag door! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbeltje,

Denk wel dat je je gehoopte D-cup zult bekomen hiermee! Zal alvast je titel nog een beetje aanpassen.

Je hebt zo pb met m'n ww! :D Ik heb Extra High Profile, maten van de prothesen staan ook onder m'n postje. Meer kon er bij mij niet in volgens m'n pc. Maar ben er al heel tevreden mee hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pebbeltje,

Ik heb 9 maanden geleden mijn wissel gehad (na 18 jaar)

Ik kan je zeggen dat het de 2e x erg meevalt. Maar je moet je zeker wel aan de 6 weken rust houden. Maar de pijn (vergeleken bij de 1x) is mij 100% meegevallen.

Ik ben van 175cc naar 415cc gegaan.

Ik had en heb ze ook onder de spier.

Mijn maat is nu 80 D/E.

En ja, ik was ook vreselijk zenuwachtig, is normaal hoor.

Groetjes,

Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Fijn om te horen dat het enigszins meevalt de 2e keer. Moet zeggen dat ik de eerste keer ook alleen maar vreselijke spierpijn had, kon niet zelf bovenlichaam omhoog krijgen, maar als ik eenmaal zat, dan was het goed :-)

Ben gelukkig ook niet ziek van de narcose. Vandaag nog even contact gehad met het ziekenhuis, PC belt me a.s. dinsdag nog even op, heb nog een paar vragen die ik graag van te voren beantwoord wil hebben.

Zo zit ik erg over de maat in. Ik was met mijn eerste BV tevreden maar het was niet super. Nu bij de tweede wil ik het graag goed doen. Hoop dat de PC mijn twijfel weg kan nemen. In principe zit ik aan de 370cc vast omdat ik anders teveel over mijn borstwijdte heen ga. Wou dat ik een glazen bol had!!!!

Van welke cup kom jij? Dus voor je eerste BV?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jolly: Dank je wel! Ik krijg de Natrelle 410 en ik kan kiezen tussen 330cc en 370cc. Bij mijn eerste BA had ik ronde Eurosiclicone 285cc en 320 en dat heeft me naar een c-cup gebracht.

Ik ga nu naar anatomisch omdat de PC denkt zo mijn trechterbot te verdoezelen. Lees veel verhalen van dames die met anatomische prothesen een flink resultaat behalen en ik hoop dat ik mezelf na

de operatie onder de D-cups kan scharen! Heb jij fotos toevallig? Zo ja, zou ik ze mogen bekijken?

@ Eefje: Bedankt voor het welkom! Pfff, de datum is superspannend, ben er zo lang mee bezig geweest dat ik nooit gedacht had de toestemming zou krijgen. Nu heb ik de toestemming en ben ik er nog steeds soort van confuus van. Ben inderdaad nerveus, maar niet voor de operatie zelf, meer voor het resultaat!

De eerste keer heb ik ze onder de spier gekregen en dat gebeurt nu weer. Ik heb niet genoeg weefsel voor voor de spier.

Vindt het ook zo moeilijk om te beoordelen wat het gaat worden! De eerste keer hebben de cc´s naar mijn mening goed gepakt, hoop dat dat nu weer zo gaat zijn en dat ik daarmee op de gehoopte D uitkom!

Heb er geen idee van, kan ook geen passessie freubelen want door de lekkage heb ik geen idee hoeveel er nog inzit. Mijn beha´s zijn inmiddels allemaal te groot!

Ik wordt geopereerd in het Sint Fransiscus Gasthuis door dr. Smit. Nog niemand over gehoord, maar na 2 consulten heb ik wel vertrouwen in deze arts!

Kan aan de ene kant niet wachten en aan de andere kant weet ik niet waar ik het zoeken moet! Ik zit net naar jouw maten te kijken en zou ik jouw foto´s mogen zien?

Ben heel benieuwd naar jouw projectie. Mijn toekomstige protheses zijn: hoogte: 11.6, breedte: 12.5 Projectie:6 cm.

Aftellen doe ik de heel de hele dag door! :D

hoi!! ik heb geen foto"s!! alleen de pc heeft ze wel, ik heb wel ooit voor foto's genomen maar die zag ik liever niet meer en heb ik gedeleted...

ik verwacht dat jij met 370 die D wel gaat halen hoor!

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een 80B (veel hang na 18 jaar) en voor mn 1e borstvergroting had ik een hele kleine A.

En nu dus een ruime D soms E.

Maar zoals zovelen hier zeggen, het oogt kleiner.

Maar ik ben helemaal blij met de maat, ik heb tenminste nu ook vulling bovenaan mn borsten, en niet alleen de onderkant.

Doordat de huid toch in de loop der jaren (ik ben nu 48) is gaan uitzakken, gingen mn borsten, meezakken.

En nu is alles weer mooi gevuld, niet overdreven, want dat vond ik niet mooi voor mijn leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net 3 ultra sexy sportbehas gekocht bij de Hunkemoller, 3 halen 2 betalen en een maand de tijd om te ruilen, moet lukken.

Super aardige dame die me voor de zekerheid nog even opgemeten heeft. Blijk al jarenlang de verkeerde bh te dragen, ben geen 75c, maar een 70d.

Begin nu toch wel aardige kriebels te krijgen over waar ik dadelijk op uitkom, wil ze namelijk echt niet te groot! Maar wil natuurlijk ook geen spijt krijgen.

Wordt er gek van, zie overal borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had bij je andere topic gepost, hier maar verder... Ik heb mij ook even toegevoegd. Ik heb 26 maart 385cc medium profile gekregen van van Onselen. Voor mijn bv had ik practisch niets meer, vooral rechts.

Kijk maar even, ik ben heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat wel snel, ik mag nu masseren, en ze zijn al best wel zacht. Meer dan ik had verwacht.

Ik ben nu weer aan het werk, eerst halve dagen en dat is ook wel genoeg vind ik... Veel telefoon en achter de computer. Wat niet echt heeft meegeholpen is dat ik zondag gevallen was, half op m'n rechterzij met m'n arm omhoog, au! Nu weet ik gelijk waarom je dat niet mag! Ik heb gelijk gevoeld of het nog wel zacht was, gelukkig wel! Heb nu heel erg spierpijn bij m'n oksel.

Kun je straks nog even goed koninginnedag vieren, en dan koest houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik ook niets van! De een moet wel masseren, de ander niet?

Jee, wat vervelend! Wat zul je geschrokken zijn! Spierpijn is niet erg, als dat het maar is!

Koninginnedag kan ik nog vieren inderdaad, al hoop ik wel dat mijn dokter zich geen stuk in zijn kraag zuipt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke,

Wordt inmiddels stapelgek van het wachten, moet nu maar gebeurd zijn, wil ze zien!

Het is echt een obsessie aan het worden hoor, zie overal tieten! Ben in staat om aan een wildvreemd iemand te vragen wat voor maat ze hebben!

Blijf maar over de maat malen.....

Maar het helpt wel om de prachtige `anatomische` borsten van de dames hier op het forum te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh god, nog 9 dagen, nerveus niet te filmen! Wordt iedere morgen wakker met een knoop in mijn maag, het is werkelijk het eerste waar ik aan denk.

Foto´s bekeken van dames op het forum, heel mooie resultaten. Wil ik ook!

Voor de 180e keer in de tabel van Natrelle gekeken en nu zie ik dat ik qua bwd ook nog de keus heb voor een 410cc.

Zit te twijfelen om de PC te bellen om te kijken of ie die nog kan bestellen.... geen idee of dat gaat lukken natuurlijk in zo´n korte tijd.

Weet serieus niet wat ik doen moet! Gaat de 370 me bevallen? Wordt 410 niet te groot? Het is natuurlijk maar 40cc, eigenlijk de moeite niet.

Sorry voor het geneuzel dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbeltje,

Had ik ook hoor, ik wilde echt niet te groot! En ik was bij het ziekenhuis geweest (waar ze niet zoveel bv's doen), en daar zeiden ze (de dokter) dat 300cc voor mij echt wel het maximum was. Maar bij ACCZ had ik wel kunnen passen, en ze hebben keurig genoteerd wat ik vond kunnen en wat ik te groot vond. Dat was pasprothese 385cc(!!) Dus toen ik hoorde wat erin zat moest ik wel eventjes slikken... Maar nu ben ik heel tevreden!

Vertrouw op je pc, ze hebben er echt kijk op!

En voor jouw ok hebben ze meerdere maten op voorraad, ook wel groter en kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC is geloof ik ook niet echt een grote-tetten-meneer. Dit is ook een regulier ziekenhuis, en ze hebben dus geen voorraad!

Protheses worden per keer besteld, en voor mij zijn dus 335 en 370 besteld.

Wil perse de 335 niet, heb nu in mijn rechterborst 325 en wil er dus wel wat mee opschieten t.o.v. mijn 1e BV.

Ik vind die van Boobymoon werkelijk prachtig, maar 500 is mij iets te gortig.

Ik probeer morgen contact met m te krijgen, lukt het niet om de andere nog te bestellen of een andere reden waarom het volgens pc niet zou werken dan berust ik in de 375.

Denk ik..... :rolleyes: (ik zal wel moeten)

Nog 9 x slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha gevonden haha ! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden bij je , rond de 500 word ook een beetje veel bij je .

Jou borst staat net weer anders ..je mag evt foto mee nemen van me hoor niet perse voor de volume maar meer hoe de trechterborst is weg gewerkt .

Hoop echt dat het mooi gaat lukken bij je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.