Ga naar inhoud

Tamara88 : 3 april 2012 : Dr. Dedoncker : AZ Vilvoorde


Aanbevolen berichten

Ik ben 32 jaar en volgende dinsdag (3 april) laat ik een borstvergroting doen door dr. Dedoncker. Ik heb nu een AA-cup en zou graag een natuurlijk resultaat hebben. Ik ben 3 weken geleden op consultatie geweest bij hem in Vilvoorde. Hij werkt ook nog in Lokeren, maar stelde me voor om naar Vilvoorde te komen omdat dat dichterbij was voor mij.

Hij stelde me een anatomische prothese (druppelvorm) voor van 340 cc. Dit zou dan overeenkomen met een C-cup. Hij gaat de prothese achter de borstspier inbrengen omdat ik te weinig eigen klierweefsel heb. Hierdoor zou het er natuurlijk uitzien.

Zijn er hier nog mensen dat van een AA naar een C zijn gegaan? Ik ben wel wat nerveus voor de pijn enzo, maar ook benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara88 wat spannend voor je , ben je al helemaal klaar voor de grote dag?

IK ben ook van plan om op een c uit te komen , het is nog maar de vraag of het niet groter wordt

ik heb een A qua weefsel maar officieel een kleine B cup(weinig tiet maar wel redelijk breed) en krijg

345 cc ronde natrelles.

Weet je al hoe laat het gaat gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamara,

is alles goed verlopen? Ik heb op dezelfde dag een bv laten doen bij dokter Vertriest in gent, ik heb 330cc gekregen (anatomisch) eveneens achter de spier om van mijn kleine a cup en c cup te maken. Dus we hebben een zeer gelijkaardig verhaal. Ik ben benieuwd te horen hoe u herstel verloopt want heb de indruk dat het bij mij nogal traag gaat, zeker trager dan verwacht.

Hoop dat alles goed is en dat je blij bent met je resultaat!

Liefs,

Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed verlopen. Na de operatie had ik wel pijn, maar eerlijk gezegd minder dan verwacht. En de pijnstillers die ik voorgeschreven had gekregen hielpen goed. Vandaag ben ik voor het eerst na de operatie op consultatie geweest en heeft de dokter het verband eraf gehaald. Het resultaat is mij zeer goed bevallen. Het ziet er ook echt natuurlijk uit, zoals hij mij gegarandeerd had. Ik kijk er naar uit om nieuwe lingerie te gaan kopen :P .

IneaA, hoe is het intussen met je?

Ik heb wel nog wat blauwe plekken, maar dat valt nog goed mee. Ik was ook bang voor lidtekens, maar vorlopig ziet het er nog normaal uit. Het is nog niet helemaal geheeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik ben ook geholpen door Dr. Dedoncker. Nu bijna 4 maanden geleden.

Ongeveer hetzelfde verhaal als bij jou.

Had A of AA, heb 300cc anatomisch gekregen, omdat het natuurlijk zo blijven.

Ben uitgekomen op een grote C.

Hoe is het verder met je herstel?

Ik heb de eerste week wel enorm afgezien.

Ga je foto's plaatsen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Sorry dat ik pas zo laat nog een bericht post, maar ik wil alsnog laten weten dat ik supertevreden ben met het resultaat. Het ziet er nog natuurlijker uit dan ik verwacht had en ik voel me gewoon echt beter in mijn vel.

Een vriendin van me die ook een borstvergroting overweegt, gaat ook bij dokter Dedoncker op consultatie (ook in Vilvoorde) gaan. Ik heb haar dit forum aangeraden, vandaar dat ik even update:).

Ik hoop dat het niet erg is dat ik geen foto's plaats. Ik voel me daar gewoon niet zo gemakkelijk bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.