Ga naar inhoud

Borstvergroting ZIEN


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik heb een vraagje of eigenlijk ik vroeg me iets af. Zijn er veel mensen in jullie omgeving die hebben gezien (niet de mensen aan wie jullie het dus verteld hebben) dat jullie een bv hebben gehad?

Ik vroeg me dit namelijk af omdat een vriendin van mij ooit eens een neuscorrectie heeft gehad. Hierna waren maar enkele mensen die het opvielen of die zoiets hadden van 'hmmm er is iets aan je veranderd, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen' :D . Ze kwam toen met de constatering dat andere mensen niet echt op je uiterlijk letten.

Hoe is dat bij jullie gegaan? Veel opmerkingen gekregen of hadden ze zoiets van er is iets veranderd maar... ik weet niet precies wat? Of is het ze niet opgevallen?

xxx Noa

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, ik heb het eigenlijk de meeste mensen in me directe omgeving verteld bij mij valt het niet zo heel erg op ivm gevulde bh's die ik altijd droeg, maar ik schijn wel een andere uitstraling te hebben sinds me bv hihi voel me ook gewoon zoveel beter :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot hier toe weet amper iemand het,en opvallen doet het in "gewone" kledij niet direct,maar denk als ik topjes met goe weer ga dragen of bikini of aansluitend kleedje dat ze dan wel zo iets gaan hebben van euhm je ziet er 'anders' uit :18: haha maar ze zullen mss niet durven vragen wat er met je borsten aan de hand is :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag ook push up bh's maar dat is toch wel wat anders dan als het straks echt gevuld is B) . Vooral met wat strakkere ontblootte truitjes enzo. Ben me er nu echt al heel bewust van. Draag wat wijdere truitjes nu met de hoop dat het straks misschien wat minder opvalt. Ik vind het namelijk lastig met mijn werk. Ik ben zelf hulpverlener en werk echt met tig mensen. Best wel op persoonlijke basis. Ben bang dat het mijn geloofwaardigheid een beetje omlaag haalt. Heel stom want mijn hele beeld van een bv is toch wel heel anders dan dat van de 'normale' mens. Vindt het best wel spijtig dat er nog zo neerkijkend naar gekeken wordt.

Maar goed mijn leven mijn keuzes!!!! Verheug me nu al zo op de zomer en eindelijk bikini's kopen.

Kan me herinneren dat ik vorig jaar tijdens het passen van bikinis op vakantie in het hokje aan het huilen was.. Dit jaar gelukkig niet meer!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.... niemand iets gezien! Alleen de mensen die ik het verteld had natuurlijk, want die werden om de haverklap geconfronteerd met een boobflash van mij :P

Maarre.... zelfs mn vader ziet het niet! Ook niet in een strapless shirtje.... Uiteraard zie ik hem wel even kijken van .."hmz.... wat klopt hier niet" maar er iets over zeggen Ho Maaar!! Mensen twijfelen misschien af en toe, maar niemand durft de vraag te stellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Haha, als mensen het bij jou niet zien Piepke is toch wel bewezen dat mensen niet echt met het uiterlijk van een ander bezig zijn ;-)

Ik heb zelf mijn neus-mondplooi laten opvullen (lipofilling) en ook niemand die dat ziet. Terwijl ik dat zelf wel duidelijk zie hoor.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als ze het bij Piepke niet zien...... :D:45:

Maar inderdaad, volgens mij zien mensen het echt niet....

Een vriendin van mij is zwanger en heeft normaal een 75Btje. Nu heeft ze een flinke D, maar ik zag het pas toen ze het me vertelde.... Je let er gewoon niet op. Je denkt wel, wat ziet ze er goed uit, maar dat het nou net die borsten zijn...... :106:

Dus zou me er neit te druk over maken. Ik ben zelf net 11 dagen PO, dus kan nog niet uit ervaring spreken, maar ook ik heb altijd push up gedragen, dus zal het straks wel niet zo opvallen.

En laat andere mensen maar kijken en denken: wow, mooie borsten zeg! :55:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt alleen op in bepaalde kleding maar ik moet bijvoorbeeld echt geen strak truitje aantrekken naar mn ouders..dan schrikken ze zkr weten!

Mn fam weet t niet en dat wil ik graag zo houden ook.

Maar moet dus wel opletten met wat ik dan aantrek,dat is wel eens lastig en vevelend,maar als ik t zou vertellen,dan zouden ze er steeds op letten ,dat zou ik niet prettig vinden. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag iedereen het zien,vragen,voelen,maakt me allemaal niks uit.

het is mijn leven,mijn borsten en ik doe wat ik wil.

heb geen goedkeuring nodig van niemand en vraag niemand om zijn mening erover. word al lichtelijk nerveus vanbinnen als ik hier woorden lees als ' minder geloofwaardig' en 'neerkijkend' .

My life,my choice..en ik vind dat iedereen zo moet denken,en boven de afkeurende meningen van andere mensen moet staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de mensen die het wisten hebben gezegt dat het er goed uitzag :D

In de klas waar ik zat is wel even een weekje geroddeld waar ik zelf bij wa maar komen vragen? ho maar... erg janmer want ik ben erg open als ze iets willen weten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan daar nog niet over meepraten (volgende maand wel dan ben ik alweer met mn nwe boobs aan t werk). maar ik HOOP T NIET! ik heb werk waarin wel redelijk wat mannen rondlopen en nogal wat van die mannen lopen hun ding achterna.

Ik heb er geen zin in om een gesprek te hebben met een collega die mij niet meer in mijn ogen aankijkt..

Maar goed, het ligt er oook aan wat je aanhebt naturlijk, en er kan altijd nog wat van gezegd worden.

heb het een paar mensen verteld (waaronder 1 man ). Ik ben heeeeel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele weten het omdat mijn moeder onverwachts zo trots was dat ze het gewoon vertelde.

Zelf ben ik er ook open over, maar ga het niet zomaar even melden, maar niemand durf het te vragen, al zie je sommige wel degelijk vreemd kijken.

En ik werk in een echt mannenwereldje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het al wel veel mensen opgevallen. Ik ga nog naar school, en (vooral) de jongens zagen het verschil. Ze waren achter mijn rug bezig van ; huh heeft die nu een borstvergroting laten doen? En dan da ik een paar dagen afwezig was geweest.. (Ik had verzonnen dak mijn ribben had gekneusd met het skiën). Maar ik vind niet echt dat zun het moeten weten, omda die er echt zo belachelijk om doen, en na een tijdje als ik de tijd rijp vind, dan zal ik het wel vertellen. Dus ik heb gewoon gezegd; Ik heb een andere pil genomen en vandaar.. Uiteindelijk geloofden ze dit ook wel omdat ik ook nog zo jong ben (18 ) . En jongens van 18 staan echt nog ver achter :s

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bella Stella, ik sluit me helemaal bij je aan! Sta zelf ook zo in het leven. Het is alleen lastiger als je met mensen werkt met psychiatrisch problematiek. Werkt net ff wat anders in die koppies wat toch echt invloed heeft (kan hebben) op mijn werk. Vandaar ;) Gaat me uiteraard niet tegen houden!! Mijn leven, mijn keuzes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Haha, als mensen het bij jou niet zien Piepke is toch wel bewezen dat mensen niet echt met het uiterlijk van een ander bezig zijn ;-)

Inderdaad, als ze het bij Piepke niet zien...... :D:45:

xx BB

hahahahahaah nee... ik had voorheen cup G, dus mensen wisten al dat Piepke een flinke voorgevel had :P

Dat ze tijdens mijn afslank periode gekrompen zijn wist ik redelijk te verbloemen met voorgevormde bh's enz.

Mensen denken vaak dat al het gewicht eraf is gegaan, behalve bij mn boobs :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het maakt mij verder ook niet uit wat een ander ervan denkt of vind,

ik weet zo'n beetje al hoe anderen over een bv denken, (negatief, vinden het maar stom)

hoop alleen maar dat ik mijzelf er goed mee ga voelen !

Dat is in elk geval mijn doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik kreeg dit weekend heel toepasselijk van een hele goede vriend de volgende opmerking naar mijn hoofd gesmeten: Hey je bent volgens mij een beetje aangekomen of niet? Waarop ik antwoord ja volgens mij wel, Zegt hij vervolgens ja ik zie het aan je tieten, ze zijn dikker geworden. Blijkbaar letten mensen (in dit geval mannelijke vrienden) er wel op! Net goed want mijn borstvergroting is over twee weken dus dan gooi ik het mooi op die extra kilo's hahaha :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.