zotje Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Als ik nu binnen een paar jaar zwanger ben gaan mij borsten dan direct hangen of duurt dit toch 10 jaar? De een zegt het zo en de andere anders... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 hahahaha Zotje, je hebt wel gevonden hoe je een topic moet starten he. Het ene na het andere verschijnt er op het forum van jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
zotje Posted March 31, 2012 Author Share Posted March 31, 2012 hihi ja sorry kdenk e stuk of 3 of 4? Nu ik het gevonden heb, kvind da wel nog tof en er word meestal vlug op gereageerd wat denk jij van mijn topic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Dat is ook per persoon verschillend! De een heeft amper invloed van de zwangerschap en bij een ander zien ze er niet meer uit! Denk als je nu bij bijvoorbeeld aankomen/afvallen niet veel verschil merkt in je borsten, dat het bij zwangerschap ook niet veel zal veranderen. Maar als je borsten mee veranderen met aankomen/afvallen, dan zal het na een zwangerschap vast ook veel veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeJay Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 hahahaha Zotje, je hebt wel gevonden hoe je een topic moet starten he. Het ene na het andere verschijnt er op het forum van jou haha ja is me ook al opgevallen! Kan beter eigen forum gewoon oprichten Link to comment Share on other sites More sharing options...
zotje Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 eila niet teveel lachen hé met me ja ik ben er toch bijna constant mee bezig mee bezig met die borsten maar tis niet meer zolang!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Hoe doe je dat dan met die topics. Ik kon t alleen maar via mijn tel. Eerst had ik namelijk geen afbeeldingen alleen tekst. Maar ik krijg nu elke keer het zelfde scherm als dit. Op m'n tel is het ook erg langzaam. Ik weet dus niet waar je hier een topic moet maken. Anders had je er ook wel minstens 1 gezien van mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Je zegt het precies goed! de 1 zegt dit en de ander dat. Elk lichaam is anders meid Sommige hebben nergens last van na de bv en zwangerschap andere merken echt eer hang! Je weet dit dus niet! Ik zou blij zijn met meer hang dus alleen maar voordeel hihi Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.