Ga naar inhoud

zwanger


zotje

Aanbevolen berichten

Dat is ook per persoon verschillend! ^_^ De een heeft amper invloed van de zwangerschap en bij een ander zien ze er niet meer uit! Denk als je nu bij bijvoorbeeld aankomen/afvallen niet veel verschil merkt in je borsten, dat het bij zwangerschap ook niet veel zal veranderen. Maar als je borsten mee veranderen met aankomen/afvallen, dan zal het na een zwangerschap vast ook veel veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha Zotje, je hebt wel gevonden hoe je een topic moet starten he. Het ene na het andere verschijnt er op het forum van jou :45:

haha ja is me ook al opgevallen! Kan beter eigen forum gewoon oprichten :45:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doe je dat dan met die topics. Ik kon t alleen maar via mijn tel. Eerst had ik namelijk geen afbeeldingen alleen tekst. Maar ik krijg nu elke keer het zelfde scherm als dit. Op m'n tel is het ook erg langzaam. Ik weet dus niet waar je hier een topic moet maken. Anders had je er ook wel minstens 1 gezien van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt het precies goed! de 1 zegt dit en de ander dat.

Elk lichaam is anders meid ;)

Sommige hebben nergens last van na de bv en zwangerschap andere merken echt eer hang!

Je weet dit dus niet!

Ik zou blij zijn met meer hang dus alleen maar voordeel hihi :D

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.