Ga naar inhoud

Is dit normaal bij indalen?


Aanbevolen berichten

Hello dames,

De welbekende vraag: komt het nog goed.

Ben nu 2 weken po en heb best een groot verschil tussen links en rechts. Links is een heel stuk gezakt maar rechts blijft duidelijk achter. Vooral opvallend is dat links (goede kant) veel boller is en groter lijkt. Rechts lijkt aan de bovenkant afgevlakt en niet zo mooi bol als links. Verder 'voel' ik dat bij de linkerkant de prothese aan de onderkant zit en rechts zit nog eigen borst. Dit heeft ook als gevolg dat links ik het litteken gewoon met een spiegeltje kan zien en recht moet ik mijn borst optillen om het litteken te bekijken. Heb het forum doorgespit met een aantal zoektermen en eigenlijk valt me op dat de meeste dames die erover beginnen met een groot verschil er meestal wel iets aan de hand is.

Eigenlijk ben ik benieuwd of iemand deze 'klachten' herkend en of het wel met het verschil in indalen heeft te maken of dat ik toch rekening moet houden dat er iets niet goed zit.

Zal zo kijken of ik er een fotootje bij kan plaatsen dit verduidelijkt wel het eea denk ik.

Ben jullie nu al dankbaar voor de antwoorden....x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zat ook met een groot verschil, eentje zat er te hoog...

Maar misschien kun je je foto met die van mij vergelijken?

Al denk ik dat 2 weken po nog veel te vroeg is om een oordeel te vellen, give it time.... Moeilijk, weet het!

Bij veel foto's hier op t forum zie je echt 'vreemde' vormen die eerste weken po, daarna komt het meestal helemaal goed hoor!

Als je er echt te veel mee zit: gewoon teruggaan, al is het maar voor je gemoedsrust

Veel succes en vooral geduld gewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Pandrea,

Is het bij jou uiteindelijk goed gekomen? Ik heb hetzelfde als jou. Ben 28 juni geopereerd en mijn ene borst daalt niet in. Ook hetzelfde als wat jij beschrijft met de littekens (ene zichtbaar andere niet).

Ik ben benieuwd of het met geduld inderdaad goed komt ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.