marmotje Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Wie heeft er ervaring met tandimplantaten ( bovenkaak) in de wellness kliniek te Genk?Ik heb eerst geïnformeerd in het ziekenhuis van Genk ,maar daar was de prijs 4 maal hoger dan in de wellness kliniek!Heeft iemand een idee vanwaar dit groot prijsverschil?Mocht ik in de wellness kliniek goed geholpen kunnen worden, dan zou me dat heel wat geld besparen.Bij voorbaat dank voor jullie reacties.marmotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari86 Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hoi! K heb ook tandimplantaten, maar deze heeft mijn tandarts geplaatst. Ik heb er 2. Mijn beide snijtanden heb k nooit gehad, bij mij werd het daarom vergoed amders zou het ongeveer 5000 euro hebben gekost...Ik weet niet of ik je hierbij help, maar als je verder nog vragen hebt daarover dan kun je dat altijd vragen Liefs marieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmotje Posted March 31, 2012 Author Share Posted March 31, 2012 Hoi marieke ! Bedankt voor de info. Ik zal alvast dan maar eens beginnen met te informeren bij mijn tandarts.marmotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.