Ga naar inhoud

aantal cc's


Aanbevolen berichten

Ik ging met 265 achter van A naar D...

Overdreven zou ik ze niet noemen hoor, zag er echt niet uit als een D!

Maar t is en blijft een moeilijke... Heb hier al vanalles gezien/gelezen met 300: naar c,d zelfs e!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal je meer dan een D cup krijgen,ik had ook 75b,heb 295cc zitten en heb tot hier toe 75D.. maar kan nog verschillen door hoe het gestoken wordt,achter de spier,voor de spier,gedeeltelijk achter de spier etc....

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het ligt echt aan het profiel. De low profile heeft een stuk minder projectie dan de high of ultra high.... Dus geen idee wat jij gaat krijgen.

Ik had een 75 b en heb met 450cc medium profile rond van eurosilicone nu volgens de tabellen (maar ben wel pas 12 dagen po) een 75 D. Kan echter nog veel veranderen. Maar je moet echt naar je profiel vragen hoor en ook hoe het geplaatst wordt. Anders weet je nog niks hihi

:)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben met 310cc mediumprifile,rond euitn op de spier geplaatst van B naar E gegaan, maar ziet er absoluut niet

uit als een E, eerder een mooie D !! moet er wel bijzeggen dat ik een brede borstkas heb en mijn inplantaten ook wat breder zijn dan gemiddeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 330 cc rond medium profile van het merk Natrelle, dual plane. Kwam van een 75b en heb nu een 75f. Maar het ziet er niet uit als een f cup. Op het oog is het een grote c tot kleine d cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier en ben al wel mee aan het lezen over al jullie verhalen.

Ik heb zelf al een BV en lift ondergaan en binnenkort weer maar wil ze denk ik toch wat bijvullen.

Heb er nu 400 en 550 in zitten achter de spier en ronde prothese en kwam van een a cup. Volgens de bh maten in de winkel heb ik een D cup of E cup maar ik vind het eerder een C cup om te zien.

Ga er nu vanuit dat ik voor de laatste keer in mijn carriere onder het mes ga en zit er aan te denken om er 200 bij te doen.

Wat is het verschil tussen de profiles? Heb nu een HP erachter staan dus verwacht dat ze hiermee high profile bedoelen. Ze gaan er nu andere protheses in plaatsen ipv ronde krijg ik nu andere, weet eigenlijk niet eens welke dat zijn, ze zijn wel breder geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn bh maat is 95 f mijn rechterborts is 13 maart geamputeerd en er is een prothse van 560 cc ingekomen, maar wat een verschil met mijn ander borst durf niet meer in de spiegel te kijken vind het zo erg walg van mijn lichaam, voel mij lelijk was erg trots op mijn borsten en wat is er van over niets, en dan moet ik blij wezen omdat ik maar kalkspatjes had, voel mij helemaal niet gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.