Ga naar inhoud

hhjss : 5 april 2012 : Dr. Myny : Kliniek De Baronie : Brugge


Aanbevolen berichten

Dat moet meevallen toch. Beetje spierpijn kunnen we wel aan. Ik ben pas over 35 dgn. Jij 7. Dat klinkt al veel leuker.

Zet hem op. Een goed herstel toegewenst en hoop dat je nog wel wat laat horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi ! Ik moet ook over precies een week, volgende week om deze tijd liggen we dus allebei voor apegapen thuis met big boobs!!! Hoe laat moet je er zijn? Ik om 7 uur in AMsterdam! gelukkig lekker vroeg. benieuwd of we kunnen slapen vooraf.

Wat ga je krijgen?? aantal cc en vorm en merk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen tijd. Die krijg ik 1 week van te voren. 325cc van Monobloc softone krijg achter de spier van de Welness kliniek. En slapen kan ik nu al bijna niet meer. Gelukkig gaan de dgn snel als ze goed gevuld zijn. Ik spreek je vast nog wel. Groetjes Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen tijd. Die krijg ik 1 week van te voren. 325cc van Monobloc softone krijg achter de spier van de Welness kliniek. En slapen kan ik nu al bijna niet meer. Gelukkig gaan de dgn snel als ze goed gevuld zijn. Ik spreek je vast nog wel. Groetjes Miss sport

Hoi hoi, leuk om te lezen dat er iemand op de site is die dezelfde datum heeft al ik.

En ook nog in belgië bij de welness kliniek .. :) Laatste vrijdag met kleine borsten haha! Heel veel sterkte! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik was ooit ook op consult bij die dokter, en feit dat hij niet veel tijd had en me meteen naar zijn secretaresse stuurde voor een afspraak heeft me doen afhaken..

Ja bij mij ook! Ben daarna bij dr. Vancanneyt geweest, vriendelijke aangename man en nam wel uitgebreid te tijd om vragen te beantwoorden en protheses te passen :) Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Dag meiden

Ik ben net op mijn eerste consult geweest bij dr. Myny.
Hij nam uitgebreid de tijd. Ik mocht een sportbeha passen en deze vullen met siliconen.
280cc wil hij plaatsen, hij liet me wel weten dat mijn borst bovenaan wat bol zal staan aangezien ik niet voor de druppelvorm wil gaan.
Maar persoonlijk vind ik dit wel nog aantrekkelijk, heeft iemand van jullie hier ervaring mee en ook met dr. Myny? (foto's zijn altijd welkom)
Hij nam ook de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.

Ik ging met een tevreden gevoel naar buiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.