Ga naar inhoud

pre operatie scan ofiets?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve dames!!

Heb een vraagje; 20 april staat mijn bv geplant,

Nu heb ik een medische vragenlijst meegekregen, heb verder geen complicaties en slik ook geen medicijnen dus die vragenlijst was zo ingevuld, maar nou zei me schoonmoeder laatst dat zei voor haar bv een medische keuring in het ziekenhuis had gehad, pre-operatie. Nou ben ik er helemaal gestresst van dus heb voor de zekerheid een afspraak staan met me vertrouwde huisarts die samen nog even de papieren en vragen door neemt met me,

Nou me vraag; heeft iemand ervaring met zo een medische keuring vooraf? Of is dat helemaal niet nodig als je niks mankeert?

Liefs moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,Mijn pc had me gezegd dat ik voor de bv met een vragenlijst naar het ziekenhuis moest als pre-operatie,dat houde gewoon in dat ik bij de anesthesist dat moest laten invullen of overlopen,en die heeft dan ook het gedeelte dat eigenlijk voor je gewone huisarts is afgestempeld zodat ik niemeer daar speciaal ook nog is langsmoest. Niets speciaals dus,maar moet je wel ff doen,want je moet letterlijk toestemming geven dat ze je onder narcose doen enz. Suc6! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja,nog een reden dat je dat zeker moet laten invullen/nazien is omdat je die getekende papieren op de dag van je operatie moet afgeven als je je aanmeld ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bv gehad vorige week en heb in de privekliniek alles geregeld. Vragenlijst kun je zelf invullen. Heb wel een gesprek gehad met de anesthesist van te voren, zodat hij mijn bloeddruk even kon meten. Hij stelde ook nog een paar vragen of ik ergens allergisch voor was en zo. Verder hoef je helemaal niks te doen! Ik weet niet waar je gaat, maar als de anesthesist op de hoogte is van je evt. allergien en zo, dan is alles dik in orde!

Succes, en maak je niet te druk ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moonboon!

Ik heb ook geen allergieën en medicatie, net al jij. Heb de lijst zelf ingevuld en ingeleverd, geen contact met huisarts gehad verder. Voor de operatie een kort gesprek met de anesthesist, en that's it. Allemaal dik in orde gekomen!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks best_boobie!

dat stelt me iets geruster!

Ik wordt geopereerd in belgie az turnout, door dokter bronkaers!

En waar en door wie ben jij geopereerd?

Ben je tevreden, en hoe gaat het met je herstel?

Liefs,

Hey moonboon

Ik ben heel tevreden over de gang van zaken waar ik geopereerd ben. De Valkenhorstkliniek in zuid-limburg (nederland). heel netjes behandeld, weinig pijn erna, goede verzorging. Heb echt alleen maar lovende woorden. Als je meer wilt weten, zou je ook kunnen proberen je door mijn topic heen te worstelen ;) Er staat wat flauwekul tussen, maar heb wel serieus het herstel wat bij gehouden.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Ladyjeswick

Heb a.s maandag een afspraak met de huisarts staan, die de vragenlijst met me doorneemt,

Is dit voldoende? Of moet ik de huisarts echt vragen om een doorverwijzing naar t ziekenhuis?

Liefs,

Als je huisarts en je pc je niet verder doorverwijzen zal het wel ok zijn veronderstel ik.. Als ik bij mijn pc was zei hij dat hij 2 dingen als huiswerk had die ik voor operatie moest doen,bh gaan halen in speciaalzaak en mij aanmelden in het ziekenhuis -(met vragenlijst die ik gedeeltelijk zelf moest invullen en de rest vr huisdokter eigenlijk)-waar ik geopereerd ging worden en daar heb ik gewoon met anesthesist overlopen en hij heeft stempel & handtekening gezet zodat ik niet langs gewone dokter thuis nog langsmoest. en die papieren moest ik dan gewoon afgeven op dag van operatie :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je huisarts en je pc je niet verder doorverwijzen zal het wel ok zijn veronderstel ik.. Als ik bij mijn pc was zei hij dat hij 2 dingen als huiswerk had die ik voor operatie moest doen,bh gaan halen in speciaalzaak en mij aanmelden in het ziekenhuis -(met vragenlijst die ik gedeeltelijk zelf moest invullen en de rest vr huisdokter eigenlijk)-waar ik geopereerd ging worden en daar heb ik gewoon met anesthesist overlopen en hij heeft stempel & handtekening gezet zodat ik niet langs gewone dokter thuis nog langsmoest. en die papieren moest ik dan gewoon afgeven op dag van operatie :)

thanks lady,

Hier kan ik wel iets mee, heb in ieder geval een

stress minder! Ook de rest bedankt voor de

gerustelling!

Liefs, moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de vragenlijst van te voren zelf ingevuld en op de operatiedag heeft de anesthesist deze nog even met mij doorgenomen,

ik heb wel zelf een mammografie aangevraagd bij de huisarts en een paar weken voor de bv laten doen zodat ik met een gerust hart aan mijn boobs kon beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.