Ga naar inhoud

Hechtingen eruit en tape eraf en HELP nu echt bang!


anna123

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Vanochtend ben ik voor nacontrole geweest en zijn mijn hechtingen eruit gehaald. Helaas lijken mijn borsten erg ongelijk. Of dit door een zwelling kan komen is niet te zeggen volgens de verpleegkundige. Ik ben zo bang. Kan wel janken. 1 van de redenen dat ik een borstlift liet doen was omdat ze naast gezakt ook ongelijk waren. De arts heeft bij de grote borst meer weefsel weggehaald en 200 cc tov 240 cc in de borst geplaatst maar waarom zijn ze dan zo ongelijk? Kan de ene echt nog meer gezwollen zijn? Ik ben dus echt een beetje in paniek. De verpleegkundige die ik het vanochtend vroeg zei dat er nu nog zo weinig over te zeggen valt. Tja daar heb ik niks aan! Ik kan me niet voorstellen dat dit nog bijttrekt... Heeft iemand hier ervaring mee?????? Ik heb het eerder gevraagd maar ben nog steeds niet echt gerustgesteld. Help!

gr.Anna

Hoi meiden,

Vanochtend ben ik voor nacontrole geweest en zijn mijn hechtingen eruit gehaald. Helaas lijken mijn borsten erg ongelijk. Of dit door een zwelling kan komen is niet te zeggen volgens de verpleegkundige. Ik ben zo bang. Kan wel janken. 1 van de redenen dat ik een borstlift liet doen was omdat ze naast gezakt ook ongelijk waren. De arts heeft bij de grote borst meer weefsel weggehaald en 200 cc tov 240 cc in de borst geplaatst maar waarom zijn ze dan zo ongelijk? Kan de ene echt nog meer gezwollen zijn? Ik ben dus echt een beetje in paniek. De verpleegkundige die ik het vanochtend vroeg zei dat er nu nog zo weinig over te zeggen valt. Tja daar heb ik niks aan! Ik kan me niet voorstellen dat dit nog bijttrekt... Heeft iemand hier ervaring mee?????? Ik heb het eerder gevraagd maar ben nog steeds niet echt gerustgesteld. Help!

gr.Anna

ps de foto van vanochtend staat in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan geen foto in album terugvinden,maar staat wrs ingesteld dat enkel vrienden dit kunnen bekijken.. Ten eerste heeft iedere vrouw 2 verschillende borsten waarvan de ene altijd wat groter is dan de andere,en nu door de operatie zit er dan ook nog is vocht in,en de ene borst kan dat wat langer vasthouden dan de andere,mijn rechterborst was sowieso al groter dan de ander,na operatie leek die nog een pak groter door vochtophoping,en nu is vocht weg en zie je nog dat ze altijd groter zal zijn dan de linker.. maar ik stoor me daar niet aan,das de natuur nu eenmaal :) Kijk het gewoon ff aan,geef ze de tijd om te herstellen,en als je dan nog niet tevreden of 'opgelucht' bent,kan je er nog steeds met je pc over praten ;) Alvast veel goede moed! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Dank voor je antwoord. Bij mij was het verschil erg groot en dus heb ik dit bij de pc aangegeven als 1 van de hoofdredenen van de operatie... een verschil vind ik natuurlijk geen problee maar een cupmaat wel en zo ziet het er nu uit... als je vrienden wordt kun je de foto zien inderdaad. Ben erg benieuwd wat jij ervan vind tov je eigen verschil. Ik vind mijn verschil wel erg groot nu.

gr.anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk echt dat het gewoon vocht is dat moet wegtrekken nog voor groot deel,je zal wel met enig verschil blijven zitten,is bij iedereen zo. Probeer je er niet al te druk in te maken,en vaak lijkt het op foto erger dan in werkelijkheid als dat enige troost kan bieden :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nu kan ik je foto's zien, haha!

Ik zie precies wat je bedoelt..... Inderdaad zit er best wel een groot verschil in je borsten. Ik denk haast niet dat dit helemaal bij zal gaan trekken. Ik moet zeggen dat ik niet een verschil heb gehad in mn borsten qua grootte, wel met de vorm en de ene prothese daalde wat sneller naar beneden dan de andere.

Ik neem aan dat in die grote borst de kleinere prothese zit?? Hadden ze daar ook beter niet wat weefsel weg kunnen halen? Ik zou wel wachten tot een week of 6 dan nog eens kijken hoe het eruit ziet en anders zeker terug gaan!!

Je weet ik ben ook niet blij met mijn operatie, dat is echt zo'm domper als je niet tevreden bent en er zoveel voor over hebt gehad!!

Ik probeer je wel eerlijk mijn mening te geven. Ik denk dat zo'n groot verschil niet helemaal weg zal gaan. Natuurlijk heeft iedereen ongelijke borsten er is geen mens recht en perfect. Ook na een operatie kan het niet perfect zijn, maar het moet wel in die richting komen vind ik. Ook ik heb iets ongelijke borsten, maar dat zie ik alleen met een bh dat de een iets meer gevuld is dan de ander, haha.

Balen meid, maar wacht echt nog eventjes af. Ze gaan met een paar weekjes een andere vorm krijgen, misschien trekt het grootste gedeelde wat bij. Het gaat sneller dan je denkt hoor.

heb je trouwens ook foto's van voor je operatie?

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje,

Dank voor je eerlijke antwoord. Ik had natuurlijk liever gehoord dat meer mensen dit hebben gehad en dat het voor een deel vanzelf wegtrekt maar ik heb liever dat je eerlijk bent. Ik hoef ook echt geen perfecte borsten die helemaal gelijk zijn maar zoals het verschil nu is maakt het me gewoon verdrietig. In de grotere borst is wel meer gesneden. Daar is beduidend meer weefsel weggehaald dan bij de kleine. Mijn man heeft gezien wat de pc tekende en die zei dat het sleutelgat bij de grootste borst echt een stuk groter werd afgetekend. Omdat hier meer in gesneden is, is deze ook blauwer. Ik hoop dus dat dit extra zwelling en geeft waardoor deze borst toch nog bij zou kunnen trekken. Hij is ook pijnlijker en blauwer. Uiteraard ga ik terug als het echt niet mooier wordt alleen heb ik het bewust nu gedaan omdat ik nu de kans had om mijn herstel in te plannen. Voor een 2e keer wordt dit erg lastig..Ik hoop gewoon dat de grote dusdanig bijtrekt dat het acceptabel is en hoop op verhalen van dames die dit ook hebben meegemaakt.

Gr. Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jouw borstennet na de operatie zie zijn ze nagenoeg gelijk, nu een week na de operatie kan het echt niet dat je borst ineens weer gegroeid is of je prothese!! Dit is 100% zeker vocht. Ws ben je rechts? Daar doe je dus het meest mee en dan wil daar nog wel eens extra vocht inzitten. Ik had dat ook tussen de 1 en 3 weken na de operatie, nu is het helemaal weg en zijn ze weer gelijk. Geduld hebben hoor, en laat je niet gek maken hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de operatie was het eerste wat de verpleegster zei dat de een groter was dan de ander... ze zei er wel bij dat die meer zwelling had dus niet iets in de trant van ooh die is te groot. Ik vind dit doodeng. Kan me niet voorstellen dat zo'n groot verschil bijtrekt... Ik zien bij niemand anders dit soort verschillen. Iedereen is wel een beetje ongelijk maar niemand heeft het zo erg lijkt het wel... Mijn rechterborst is wel actiever en gevoelliger. Ook pijnlijker als ik ongesteld ben enzo... Ik hoop het zo...

Dank voor je lieve bericht! Kan ik erg goed gebruiken nu..

anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Anna

Ik denk dat er nog heel veel vocht zit in die borst,je ziet duidelijk dat er nog veel zwelling zit,je mag je nog niet zo ongerust maken,heb je mijn fotos gezien vlak na lift ,ze zagen er niet uit,nog een beetje geduld,en ik weet wat je voelt,ik was ook altijd in paniek,maar wacht nog een weekje of 2af Anna.Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Wat lief! Ja ik heb jouw foto's gezien en jij hield vocht vast maar wel evenredig voor mijn gevoel... Mijn verschil is zo groot. De kleine borst houdt ook vocht vast en heeft ook blauwe plekken. Die zal dus ook nog slinken... Ik maak me zo'n zorgen... Bah!

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anna,

Je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden die ook elk hun eigen herstel hebben, mij lijkt het ook dat je ene borst gewoon veel meer zwelling heeft dan de andere, die heeft ook meer te verduren gehad, dus geef het tijd meid, je zou er van versteld staan hoe zoiets toch nog kan bijtrekken! Houd moed!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anna,

Je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden die ook elk hun eigen herstel hebben, mij lijkt het ook dat je ene borst gewoon veel meer zwelling heeft dan de andere, die heeft ook meer te verduren gehad, dus geef het tijd meid, je zou er van versteld staan hoe zoiets toch nog kan bijtrekken! Houd moed!!!

Liefs, :54:

Hoi Anna

Ik ben het helemaal met Eefje eens ! Maak je niet teveel zorgen, bij mij is het ook helemaal goedgekomen :D

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Anna,

Ik heb je foto's ook ff gekeken, en mij valt op dat je grote borst toch wel een stuk geler ziet dan de andere borst. Volgens mij hebben ze van binnen in de grote borst veel meer gewerkt dan die andere, en dat je daarom daar meer vocht in hebt zitten. Wacht het inderdaad ff af (moeilijk weet ik!), je kunt er nu nog niet veel van zeggen. Positief blijven denken hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Het klopt dat daar meer aan gewerkt was. Ik was voor de operatie ongelijk en die in die borst is meer weggesneden dan van de kleine. Ik hoop ook echt dat het uiteindelijk bijtrekt zodat het verschil acceptabel wordt. Ik zie ook een verschil in tepels. Is dit iets wat ook bij zou kunnen trekken denkje?

Hoi Kristin,

Dat ben ik volledig met je eens. Het vocht wordt dan veel makkelijker afgevoerd!

gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.