Ga naar inhoud

De kliniek De Baronie in Brugge dr mYNY


hhjss

Aanbevolen berichten

Ik ben destijds daar op consult geweest omdat ik dacht dat het toch om een 'gerenomeerde' arts gaat.

Aangezien ik een matige vorm van constricted breasts had stelde Dr. Myny voor om een reconstructie te doen met een verplaatsing van de tepels. Ik ging er dus een ankerlitteken aan overhouden.

Toen ik daar buiten ging stond het huilen me nader dan het lachen... no way, dacht ik. Daar zien ze me niet meer terug.

Ik ben toen voor een second opinion bij Dr.Van Canneyt geweest en deze vertelde me dat dit idd helemaal niet nodig was.

Ik ben uiteindelijk dan toch geopereerd in de Van Canneytclinic, met een mooi resultaat zonder die dure reconstructie.

Ik ben wel van oordeel dat het een goede chirurg is... maar enkel bij iemand die al 'perfect' is... mij zien ze me daar in elk geval niet meer terug.

O ja,Ella is geopereerd door Dr. Defrène.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo,

Ik moet zeggen dat is een zeer goeie Chirug dokter Myny, nu bijna een jaar

geleden heb ik een bvk gehad.

Nu ,ik moet zeggen was ook eerst bij iemand anders geweest en ik voelde er me niet goed bij ( topic )

dan ben ik op zoek gegaan naar iemand anders en kwam ik bij myny uit.

Ben bij hem op consultatie geweest en voelde me er direct goed bij.

Zo ben ik dan op 8 april vorig jaar mijn bvk ondergaan.( geopereed door dr.Myny maar in Gent Jan palfijn zh.)

na een week ging ik op controle ; en ik moet zeggen alles verliep tot dan zeer goed.

Maar nadat hij de knoopjes had verwijderd , begon bij mij complicatie's op te treden.

zonder zijn fout natuurlijk want hij kon niet weten , (zelfs ik wist het niet dat ik allergisch ging reageren op de draadjes)

zo hij in verlof was dacht ik oei , wat nu, toch had ik zijn nr. gekregen van zijn mobiele telefoon.

en kon hem altijd bereiken. zelfs op zijn verlof en hij zat in buitenland.

Nu ik mocht hem foto's doormailen en ben zodra hij terug was op controle geweeste dit na een week.

toen alles goed was om opnieuw te hechten is dit gebeurt,

nu 13mei is het opnieuw gehecht geweest.

toen ook om de 2d op controle daar hij dit wilde opvolgen.

Nu ik moet zeggen als je wenst kan je foto's zien in mijn album.

pb voor ww.

Nu al had ik die complicatie's toch zou ik direct voor hem terug kiezen.

wel moet ik zeggen zeer lieve, begane man.

na dit 2x hechten zie je nu bijna niets meer van littekens

ik raad hem iedereen aan echt waar ,

hij staat voor u klaar, dag en nacht en ook

en ook in verlof; mijn huisarts zei, zo een man vind je niet snel dat je hem

tijdens verlof mag bellen .

succes en echt je moet geen schrik hebben,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo,

Ik moet zeggen dat is een zeer goeie Chirug dokter Myny, nu bijna een jaar

geleden heb ik een bvk gehad.

Nu ,ik moet zeggen was ook eerst bij iemand anders geweest en ik voelde er me niet goed bij ( topic )

dan ben ik op zoek gegaan naar iemand anders en kwam ik bij myny uit.

Ben bij hem op consultatie geweest en voelde me er direct goed bij.

Zo ben ik dan op 8 april vorig jaar mijn bvk ondergaan.( geopereed door dr.Myny maar in Gent Jan palfijn zh.)

na een week ging ik op controle ; en ik moet zeggen alles verliep tot dan zeer goed.

Maar nadat hij de knoopjes had verwijderd , begon bij mij complicatie's op te treden.

zonder zijn fout natuurlijk want hij kon niet weten , (zelfs ik wist het niet dat ik allergisch ging reageren op de draadjes)

zo hij in verlof was dacht ik oei , wat nu, toch had ik zijn nr. gekregen van zijn mobiele telefoon.

en kon hem altijd bereiken. zelfs op zijn verlof en hij zat in buitenland.

Nu ik mocht hem foto's doormailen en ben zodra hij terug was op controle geweeste dit na een week.

toen alles goed was om opnieuw te hechten is dit gebeurt,

nu 13mei is het opnieuw gehecht geweest.

toen ook om de 2d op controle daar hij dit wilde opvolgen.

Nu ik moet zeggen als je wenst kan je foto's zien in mijn album.

pb voor ww.

Nu al had ik die complicatie's toch zou ik direct voor hem terug kiezen.

wel moet ik zeggen zeer lieve, begane man.

na dit 2x hechten zie je nu bijna niets meer van littekens

ik raad hem iedereen aan echt waar ,

hij staat voor u klaar, dag en nacht en ook

en ook in verlof; mijn huisarts zei, zo een man vind je niet snel dat je hem

tijdens verlof mag bellen .

succes en echt je moet geen schrik hebben,

Dank je wel voor jouw verhaal!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik droom al jaarrren van een bv en heb nu eindelijk de stap duren zetten om ermee verder te gaan.

Ik heb normaal op 07/06/2012 een afspraak bij dr Myny van de Baronie te Brugge ( na betaling voorschot is het definitief )

Vond hem wel een vriendelijk persoon, maar twijfel nog een beetje om nog es naar de wellnesskliniek te gaan in Genk voor een andere mening.

Ik lees hierover wel vaak dat de borsten zo hoog blijven zitten? Maar wat een prijsverschil daar !

Iemand ervaringen met deze klinieken ? Help mij mijn keuze definitief te maken pleazzzeeee...

De keuze is zenuwslopend omdat ik met grote angst zit om een mislukte operatie.

Vele groetjes :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Ik droom al jaarrren van een bv en heb nu eindelijk de stap duren zetten om ermee verder te gaan.

Ik heb normaal op 07/06/2012 een afspraak bij dr Myny van de Baronie te Brugge ( na betaling voorschot is het definitief )

Vond hem wel een vriendelijk persoon, maar twijfel nog een beetje om nog es naar de wellnesskliniek te gaan in Genk voor een andere mening.

Ik lees hierover wel vaak dat de borsten zo hoog blijven zitten? Maar wat een prijsverschil daar !

Iemand ervaringen met deze klinieken ? Help mij mijn keuze definitief te maken pleazzzeeee...

De keuze is zenuwslopend omdat ik met grote angst zit om een mislukte operatie.

Vele groetjes :106:

Hey Dreamy,

Hoe is het geweest vandaag? Ben je misselijk geweest van de narcose? Of heb je preventief anti-emetica gekregen? Hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je vannacht goed rusten!

Voor hoeveel cc ben je nu gegaan? 280cc? Ben benieuwd naar je resultaat! :-)

Geniet van je nieuwe boobies!!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.