Ga naar inhoud

Jantje : 26 maart 2012 : Dr Van der Lei. : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Yasje, lijkt me logisch dat jze je serieus nemen, anders waren ze me wel heel erg tegen gevallen. Zal in je topic kijken.

Anma, succes en hoop dat je snel bericht hebt. Zelf heb ik wel 4 x gebeld naar de zorgverzekeraar, zij vertelden dat ik de goedkeuring had gekregen.

Wou vandaag een van de nieuwe aanwinsten aandoen, maar moet nog even geduld hebben, was te gevoelig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is per pc verschillend. Ik moest de operatie bh 4 weken dragen en na 6 weken mocht ik weer beugels dragen, maar daar had ik toen nog totaal geen behoefte aan ;)

Maar als je er weer aan begint, kan je t beter wel opbouwen. Dat had ik niet gedaan en heb dus heel enthousiast meteen een hele dag met beugel rond gelopen en dat heb ik geweten.... Onder m'n borsten (gelukkig niet precies op het litteken, maar daaronder) was het helemaal opgezwollen en pijnlijk.... Maar nu kan ik ze gelukkig gewoon weer hele dagen aan zonder dat ik ergens last van heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goedkeuring! Nog geen drie weken gewacht, gelijk gebeld en mag 7 juni komen. Help, dacht dat het nog een paar maanden zou duren. Hen net een nieuwe grote maten bikini bekocht. Haha, maak ik oorwarmers van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het eigenlijk precies met de controles? Wanneer zijn die precies? Ik wordt 4 juli geopereerd en in principe gaan we 21 juli op vakantie (kamperen). Denken jullie dat dat gaat? Of is het verstandiger om te gaan kamperen in eigen land of zo, zodat ik wat dichterbij ben als er complicaties op zouden treden.

En wanneer mag je weer zwemmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is wel snel zeg. Nog geen 3 weken na de operatie op vakantie gaan.... Dan mag je echt nog niet alles doen hoor. Zwemmen mag sowieso pas als alles helemaal goed dicht zit en waarschijnlijk is dat na 3 weken nog niet het geval (was bij mij in ieder geval niet). De controles zijn per pc verschillend. Ik moest na 1 week en na 3 weken terugkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantje!

Ik heb gisteren mijn album gemaakt en heb ook naar je album gekeken. Ik stel me voor dat je wonden al aan het genezen zijn, en hoe gaat het met je nu?

Een B is een goede maat hoor, ik heb zelf D en ben niet helemaal tevreden. Ik ben tevreden met de vorm maar niet met de maat, zou eigenlijk B/C krijgen. Maar hij zei dat mijn borsten oorspronkelijk te groot waren om zo veel weg te doen, met andere woorden was het te riskant om naar B te gaan. Ik had 90 F of zelfs G, weet ik niet zelf, maar te groot en te lelijk hoor. En ben bang dat ze weer zal groeien, dan heb ik een tweede operatie nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Irmama, Jeetje ik zou er niet aan moeten hebben denken, om met 3 weken te gaan kamperen. Het was toen nog erg gevoelig en zo verschillend van de en zwemmen mag pas wanneer het helemaal dicht is, ivm infectie gevaar.

Ik had na een week een controle en dan na zes weken weer en dat zou dan ook de laatste zijn. Maar ik ben tussentijds nog twee keer geweest, de linker borst was best rood, en ze dachten dat het ws een ontsteking zou kunnen zijn en toen na een week weer, zag er toen beter uit.

Ladybel je hebt zeker nog een grote cup, maar wel mooi. Ik zal binnenkort weer wat foto's maken en erbij zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat kamperen me meer rust geeft dan thuis blijven in die weken. De kinderen hebben zomervakantie dan. Ze zijn 2,4,6 en 7 jaar oud en op de camping vermaken ze zichzelf uitstekend. Maar thuis komen ze me veel meer claimen. De tent opzetten moet mijn vent dan maar gewoon zelf doen, zonder mijn hulp. En gaat het niet dan blijven we maar gewoon thuis. Zwemmen zal hem niet gaan worden denk ik inderdaad. En ook wat minder uitjes dan we normaal doen op vakantie. Nou ja... we zien wel. Toen mijn derde nog geen week oud was gingen we ook kamperen in frankrijk. Toen verklaarde iedereen me ook voor gek, maar zelf vond ik het heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantje!

Ik heb gisteren mijn album gemaakt en heb ook naar je album gekeken. Ik stel me voor dat je wonden al aan het genezen zijn, en hoe gaat het met je nu?

Een B is een goede maat hoor, ik heb zelf D en ben niet helemaal tevreden. Ik ben tevreden met de vorm maar niet met de maat, zou eigenlijk B/C krijgen. Maar hij zei dat mijn borsten oorspronkelijk te groot waren om zo veel weg te doen, met andere woorden was het te riskant om naar B te gaan. Ik had 90 F of zelfs G, weet ik niet zelf, maar te groot en te lelijk hoor. En ben bang dat ze weer zal groeien, dan heb ik een tweede operatie nodig.

Ladybell ik hoop dat je geen tweede operatie nodig hebt, het schijnt moeilijk te zijn voor de chirurg precies te zeggen wat voor cup het wordt. Misschien denk je over een poosje wel anders over de grootte.

Ik heb 2 nieuwe foto's geplaatst. Het blauw en geel is bijna weg en de wondjes zijn dicht. :-) Gisteren tijdens het douchen ging het korstje van de linkerborst op het drielandenpunt eraf en het was dicht! Afgelopen nacht ook zonder bh geslapen, heel prettig. Als ik de foto's zie dan vallen de deuken onder de borsten me goed op. Als ik zo in de spiegel kijk, dan bekijk ik het denk ik anders dan op de foto, dan vallen de 'deuken ' me minder op. Maar deuk of geen deuk, ik ben er super blij mee. Heb vanmiddag een nachthemdje gekocht, met spaghetty bandjes en het is zo'n ander gezicht, super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren ben ik voor de eindcontrole geweest en op een plekje na, is alles dicht. Het is niet zo heel gevoelig meer en ziet er goed uit. Zal binnenkort weer wat foto's plaatsen. Ben blij dat ik voor de zomer geopereerd ben, kan er nu echt van genieten.

Maar wat ben ik beroerd geweest van de antibiotica, krampen in de maag, buik (darmen) en flinke diarree. Af en toe leek het weer normaal en dan ineens was het weer flink mis.Weken lang last van gehad. Nu paar dagen probiotica en het gaat er op lijken dat het beter gaat. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend van je buikklachten, maar gelukkig gaat weer de goede kant op :)

Lekker hè als je steeds meer je normale leventje op kan pakken, maar dan zonder die vervelende rug/schouder/nek-klachten. Ik geniet daar echt van. Ik ben weer begonnen met tennis. Dat was voorheen echt niet leuk, want ze hupsten alle kanten op als ik over de baan rende ;) maar nu kan ik rennen wat ik wil en ze bewegen natuurlijk wel iets, maar niet meer zo extreem :)

Ik had het echt jaren eerder moeten doen (net als afvallen trouwens).

Gaat verder alles goed met je? Ben je al lekker los gegaan in de lingeriewinkels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ja, ben weer aardig in orde dankzij de yoghurtjes en drankjes met bepaalde bacterien.

haha heb me lekker uitgeleefd in verschillende lingeriezaken en moet zeggen, dat ik steeds weer wat leuks zie en kan me dan bijna niet beheersen, leuke kleurtjes ook.

mooi dat je er veel minder last van hebt, ik ook hoor, maar ben er wel achter gekomen, dat wanneer ik de bh bandjes te strakker zet, dat ik dan toch last van de schouders krijg. Denk dat de plek waar de schouderbandjes altijd gezeten hebben, nog echt beurs zijn en kan ze dan slecht verdragen, dan maar minder strak. Er zit ook nog een deuk op de plek waar de brede bh banden voorheen zaten. Wel een voordeel dat ze nu veel hoger zitten ;-) en dat hele gewicht niet op hoef te trekken, zitten precies op de goede hoogte.

Verder heb ik ook een badpak en een tankini gekocht en zat in een keer goed. ;-)

Fijne pinksterdagen en geniet van het mooie weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...
  • 10 months later...
Op 18-4-2012om19:34 zei yasje:

hey Jantje!

ja ik heb een klacht ingediend omdat ik nog steeds double bubble heb en mijn eigen weefsel z'n eigen weg gaat en nu as maandag heb ik weer een gesprek met dr van der lei en dr cromheecke.

Naja de kliniekmanager en beautycoach hebben mij heel goed te woord gestaan en nemen mijn klacht serieus.

Het hele verhaal kan je volgen in me topic.

xxx

hallo Yasje, 

Ik ben Wendely en heb ook een borstverkleining gehad. Nu loop ik een beetje tegen de zelfde problemen aan als jij en als Jantje.

Ik heb van mijn borsten en littekens foto's geplaatst. Alleen weet ik niet hoe ik een album moet maken en hoe ik een album van een ander kan bekijken om zo de littekens te vergelijken. Ik zou ook graag jouw verhaal willen volgen op jouw topic en jouw foto's willen zien. Maar hoe moet ik dat doen?

Ik kan wel aanklikken bij fotoalbum, en zie ik wel willekeurige foto's....maar ik kan bijvoorbeeld niet een specifiek persoon opzoeken om daar de foto's van te bekijken. Laatst had ook iemand anders mij een berichtje gestuurd, waarin ze aangaf "ik voeg jou even aan mijn album toe dan kun je mijn foto's bekijken" maar ik weet niet hoe ik die album kan bekijken.

Zou u mij opweg kunnen helpen?

Alvast bedankt! 

Wendely 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Wendely:

hallo Yasje, 

Ik ben Wendely en heb ook een borstverkleining gehad. Nu loop ik een beetje tegen de zelfde problemen aan als jij en als Jantje.

Ik heb van mijn borsten en littekens foto's geplaatst. Alleen weet ik niet hoe ik een album moet maken en hoe ik een album van een ander kan bekijken om zo de littekens te vergelijken. Ik zou ook graag jouw verhaal willen volgen op jouw topic en jouw foto's willen zien. Maar hoe moet ik dat doen?

Ik kan wel aanklikken bij fotoalbum, en zie ik wel willekeurige foto's....maar ik kan bijvoorbeeld niet een specifiek persoon opzoeken om daar de foto's van te bekijken. Laatst had ook iemand anders mij een berichtje gestuurd, waarin ze aangaf "ik voeg jou even aan mijn album toe dan kun je mijn foto's bekijken" maar ik weet niet hoe ik die album kan bekijken.

Zou u mij opweg kunnen helpen?

Alvast bedankt! 

Wendely 

 

Ik kan je wel op weg helpen, ik zal je even een pb sturen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.