Ga naar inhoud

Help, hoe kom ik van mijn 'zwembandje' af?


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Zoals de titel het al zegt..

Ik ben nu bezig met op mijn eten te letten, zoals geen chips meer in de avond, geen zoete drankjes, fruit eten enz.

In het weekend eet ik wel gewoon chips, door de weeks niet ! Ik weeg nu 58 kilo.

Ik doe ook elke avond buikspieroefeningen als ik naar bed ga..

Vind niet dat ik te dik ben, het is alleen puur mijn buikje waar ik mee zit!!

Als ik sta valt het niet zo op, steekt wel een beetje naar voren, maar als ik zit vind ik het wel erg.

Echt een zwembandje.. een rand die over me broek hangt... dit vind ik vreselijk!!!!

Vooral straks in de zomer in bikini moet ik er niet aan denken!

Wat kan ik hier aan doen??

Thanks alvast voor de reacties :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer zo veel mogelijk en zo lang mogelijk je buik in te trekken,traint je spieren ook enorm en wordt hij op de duur ook platter van,doe ik ook :P suc6! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n zwembandje echt verschrikkelijk en hij moet er ook bij mij af voor de zomer! Ik doe aquafit en merk wel na 2 maanden niks gedaan te hebben dat dat wel echt helpt om wat strakker in me vel te zitten! Ben nu dus hard op weg me operatie kilotjes kwijt te raken! Hoop dat jou bandje ook weg raakt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mijn dochter had een bandje en is op kickboxen gegaan!!! dit is een hele pittige training en er word veel aan conditietraining gedaan en ook buikspieroefeningen...

haar bandje is nu echt wel 90% minder !!!!!!!!

geloof me dit werkt!!

heel veel succes hoor!!!

p.s. bijkomend voordeel is dat je ook leert hoe je moet slaan en schoppen, altijd handig voor een jonge vrouw, je weet maar nooit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer zo veel mogelijk en zo lang mogelijk je buik in te trekken,traint je spieren ook enorm en wordt hij op de duur ook platter van,doe ik ook :P suc6! x

Haha ik hou de meeste tijd mijn buik ook in, vooral op het werk anders komt ie over mijn broek heen :P X

Hoi hoi

Veel water drinken is ook iets wat altijd heel goed helpt.

Succes !

Groetjes Chantalle

Ja dat probeer ik ook te doen maar lukt niet altijd... maar waarom is dit eigenlijk zo goed ?X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik hou de meeste tijd mijn buik ook in, vooral op het werk anders komt ie over mijn broek heen :P X

Ja dat probeer ik ook te doen maar lukt niet altijd... maar waarom is dit eigenlijk zo goed ?X

water drinken zuivert het lichaam en voert 'slechte' stoffen af doordat je ook vaker naar toilet moet :P x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele simpele oefening en het helpt voor je hele lichaam! Ga op de vloer liggen alsof je je wil opdrukken maar inplaats van op je handen ga je "liggen" op je ellebogen en de onderkant van je onder arm. Het is de zelfde positie als jeje wil opdrukken maar dan op je onderarmen. Je maakt jezelf als een soort plank. Je blijft met je buik van de vloer. Dit moet je zolang mogelijk vast houden. Als je dit elke dag doet kun je het steeds langer. Het is niet makkelijk maar je gebruikt je hele lichaam.! Echt super oefening en je hoeft niet veel te doen!

Groetjes Roling

P'S: Niet je kont in de lucht steken maar recht blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit misschien iets? Ik heb een website ontdekt die fitness-oefeningen geeft voor thuis. Het is wel een behoorlijk zwaar programma als je alles doet wat ze zeggen, maar je kunt er ook een aantal oefeningen uit pikken en die gebruiken; dat doe ik wel. Zo'n lichaam als in de filmpjes hoef ik nou ook weer niet haha. De website is bodyrock.tv

Liefs,

Laura.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abs are made in the kitchen. Goed eten, clean eten vooral. Vooral koolhydraten gaan op je buik zitten voor een jaarlijkse meeting ofzo. Als je koolhydraten eet, beperk je tot de complexe soort. Havermout, quinoa, volkoren producten.

Voor vrouwen werkt krachttraining echt heel goed. Je gaat echt geen hulk worden, je wordt gewoon afgetraind en strakker. Hoe meer spieren, hoe hoger je verbranding in rust. Dus niet uren gaan cardio-en, zonde van je tijd. Korte intensieve trainingen bijvoorbeeld HIT, samen met krachttraining en je bent strak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik denk dat Rollingstone de hoover bedoelt. Supergoeie oefening voor je buikspieren! Haha Piep, probeer die maar eens te doen zonder tenen op de vloer, dan heb je heeeeel sterke buikspieren als je dat kunt ;-)

Kijk maar eens ff bij deze link

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst doe ik er zo weinig mogelijk voor met het meeste effect ;)

Maar dat lukt dus niet hihi.

Woog vh weekend 57.8 kilo, ikke helemaal happy :D!

Kan de pil trouwens ook invloed hebben dat je sneller aankomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii18, je weegt al bijna niks, maar toch nog iets eraf? Als je er bijna niks voor weer doen, dan zal je aan de Cambridge moeten. Dat ga je razend snel en veel. Ti's niks voor mij hoor. Ik hou van eten en de liefde is wederzijds. Ik heb veel dames en heren gezien die echt veel afvallen hierdoor. Je hebt t half en volledig. Half is dat je eigen avondeten zou mogen. Ik hou t wel bij t sporten en gezonde levensstijl waarbij ik in t weekend zondig. Nou ja, dan eet wat ik wil al moet ik ontploffen. En va de maandgn ga ik er weer flink tegenaan. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.