mii18 Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Hoi hoi, Zoals de titel het al zegt.. Ik ben nu bezig met op mijn eten te letten, zoals geen chips meer in de avond, geen zoete drankjes, fruit eten enz. In het weekend eet ik wel gewoon chips, door de weeks niet ! Ik weeg nu 58 kilo. Ik doe ook elke avond buikspieroefeningen als ik naar bed ga.. Vind niet dat ik te dik ben, het is alleen puur mijn buikje waar ik mee zit!! Als ik sta valt het niet zo op, steekt wel een beetje naar voren, maar als ik zit vind ik het wel erg. Echt een zwembandje.. een rand die over me broek hangt... dit vind ik vreselijk!!!! Vooral straks in de zomer in bikini moet ik er niet aan denken! Wat kan ik hier aan doen?? Thanks alvast voor de reacties Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeJay Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 probeer zo veel mogelijk en zo lang mogelijk je buik in te trekken,traint je spieren ook enorm en wordt hij op de duur ook platter van,doe ik ook suc6! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Hoi hoiVeel water drinken is ook iets wat altijd heel goed helpt. Succes !Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boobsie Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Ik heb ook zo'n zwembandje echt verschrikkelijk en hij moet er ook bij mij af voor de zomer! Ik doe aquafit en merk wel na 2 maanden niks gedaan te hebben dat dat wel echt helpt om wat strakker in me vel te zitten! Ben nu dus hard op weg me operatie kilotjes kwijt te raken! Hoop dat jou bandje ook weg raakt!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 hoi mijn dochter had een bandje en is op kickboxen gegaan!!! dit is een hele pittige training en er word veel aan conditietraining gedaan en ook buikspieroefeningen...haar bandje is nu echt wel 90% minder !!!!!!!!geloof me dit werkt!!heel veel succes hoor!!!p.s. bijkomend voordeel is dat je ook leert hoe je moet slaan en schoppen, altijd handig voor een jonge vrouw, je weet maar nooit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 probeer zo veel mogelijk en zo lang mogelijk je buik in te trekken,traint je spieren ook enorm en wordt hij op de duur ook platter van,doe ik ook suc6! x Haha ik hou de meeste tijd mijn buik ook in, vooral op het werk anders komt ie over mijn broek heen X Hoi hoi Veel water drinken is ook iets wat altijd heel goed helpt. Succes ! Groetjes Chantalle Ja dat probeer ik ook te doen maar lukt niet altijd... maar waarom is dit eigenlijk zo goed ?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeJay Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Haha ik hou de meeste tijd mijn buik ook in, vooral op het werk anders komt ie over mijn broek heen X Ja dat probeer ik ook te doen maar lukt niet altijd... maar waarom is dit eigenlijk zo goed ?X water drinken zuivert het lichaam en voert 'slechte' stoffen af doordat je ook vaker naar toilet moet x Link to comment Share on other sites More sharing options...
kii23 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 lipoooooo! best thing i ever did! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anna123 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Bij mij gaat het bandje weg als ik nog net ff die 3 kilo extra afval. Dit doe ik door te minderen op koolhydraten. Dus weinig aardappel, brood en pastaproducten en veel groenten, fruit, water en groene thee.gr.Anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Ik heb een hele simpele oefening en het helpt voor je hele lichaam! Ga op de vloer liggen alsof je je wil opdrukken maar inplaats van op je handen ga je "liggen" op je ellebogen en de onderkant van je onder arm. Het is de zelfde positie als jeje wil opdrukken maar dan op je onderarmen. Je maakt jezelf als een soort plank. Je blijft met je buik van de vloer. Dit moet je zolang mogelijk vast houden. Als je dit elke dag doet kun je het steeds langer. Het is niet makkelijk maar je gebruikt je hele lichaam.! Echt super oefening en je hoeft niet veel te doen!Groetjes RolingP'S: Niet je kont in de lucht steken maar recht blijven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lala1983 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Is dit misschien iets? Ik heb een website ontdekt die fitness-oefeningen geeft voor thuis. Het is wel een behoorlijk zwaar programma als je alles doet wat ze zeggen, maar je kunt er ook een aantal oefeningen uit pikken en die gebruiken; dat doe ik wel. Zo'n lichaam als in de filmpjes hoef ik nou ook weer niet haha. De website is bodyrock.tvLiefs,Laura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
London Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Abs are made in the kitchen. Goed eten, clean eten vooral. Vooral koolhydraten gaan op je buik zitten voor een jaarlijkse meeting ofzo. Als je koolhydraten eet, beperk je tot de complexe soort. Havermout, quinoa, volkoren producten.Voor vrouwen werkt krachttraining echt heel goed. Je gaat echt geen hulk worden, je wordt gewoon afgetraind en strakker. Hoe meer spieren, hoe hoger je verbranding in rust. Dus niet uren gaan cardio-en, zonde van je tijd. Korte intensieve trainingen bijvoorbeeld HIT, samen met krachttraining en je bent strak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 @Rolingstone... en je voeten...??? ook van de grond? Of steun je nog welop je voeten, en dan op je tenen ofzo?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 *** Ik denk dat Rollingstone de hoover bedoelt. Supergoeie oefening voor je buikspieren! Haha Piep, probeer die maar eens te doen zonder tenen op de vloer, dan heb je heeeeel sterke buikspieren als je dat kunt ;-) Kijk maar eens ff bij deze link Groetjes van Ingrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted March 28, 2012 Author Share Posted March 28, 2012 thanks voor alle reacties, even doorlezen hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 Het liefst doe ik er zo weinig mogelijk voor met het meeste effect Maar dat lukt dus niet hihi. Woog vh weekend 57.8 kilo, ikke helemaal happy ! Kan de pil trouwens ook invloed hebben dat je sneller aankomt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senna Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 whaha ingrid, met je voetjes van de vloer, zou idd een hele prestatie zijn!Misschien als je boobs groot genoeg zijn haha!Just Kidding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Mii18, je weegt al bijna niks, maar toch nog iets eraf? Als je er bijna niks voor weer doen, dan zal je aan de Cambridge moeten. Dat ga je razend snel en veel. Ti's niks voor mij hoor. Ik hou van eten en de liefde is wederzijds. Ik heb veel dames en heren gezien die echt veel afvallen hierdoor. Je hebt t half en volledig. Half is dat je eigen avondeten zou mogen. Ik hou t wel bij t sporten en gezonde levensstijl waarbij ik in t weekend zondig. Nou ja, dan eet wat ik wil al moet ik ontploffen. En va de maandgn ga ik er weer flink tegenaan. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 thanks voor je reactie ! Ik weeg ook niet veel, ik zou alleen wat aan mijn buik eraf willen Maar zal eens gaan lezen op internet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Dan zou ik je lowcarb kunnen aanraden. Atkins/ dr. Frank dieet. Die doen je buik wel verminderen vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 6, 2012 Author Share Posted April 6, 2012 thnx zal is kijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.