Jump to content

Bv voor zwangerschap

Jesserke84

Recommended Posts

Ik ben 27 en wil dit jaar een borst vergroting,maar ik zou binnen 2 tal haar eerste kindje willen, zal dat veel effect hebben op de protheses ? Ik zou kunnen wachten tot na zwangerschap maar ik heb geen geduld meer :D

ik ben 24 en ga ook geen 6 jaar meer wachten met kinderen, mijn pc zei bij sommige veranderen zu en bij anderen niet, het is ook te zien of je zoiezo al naar heeeel groot gaat ofniet. ik heb het nu gedaan omdat ik zoiets heb van nu of nooit, als er kinderen zijn is er mss geen geld meer en moet je wachten tot ze oud genoeg zijn zodat je ze nietmeer moet dragen enz

maar je moet dit voor uzelf uitmaken

Het is echt wat je zelf wil :D

Je hoort vaak genoeg dat er niks gebeurd maar ook dat je borst toch slapper word en je borsten minder stevig zullen zijn.

Ik heb met mijn 18e een bv gedaan en zoals ik nu zou denken zou ik over 2 a 3 jaartjes ook kindjes willen :D

dan ben ik 22/23 maar ik ben blij met nog meer hang dus zou het alleen maar mooier vinden

Heel veel succes met je beslissing! Onthoud wel dat je je boobies minstens half jaar tot jaa rust moet geven voordat je zwanger word

Liefs

Mijn pc zei dat een zwangerschap sowieso nooit goed is vr een vrouw der borsten,want gegarandeerd gaan ze slap worden of hangen,dus ik zou wachten tot na kindjes ;)

Guest Goldygoldlocks

Tja het is echt een keus die je zelf moet maken, ik heb er ook over nagedacht en heb toch ervoor gekozen, ben net 2 dagen po. Ik had zoiets van wie zegt dat ik überhaupt kinderen kan krijgen? En mijn pc raadde het ook niet af, hij zei alleen minimaal half jaar rust!

• 3 weeks later...

Heey meid,

Ik zou het gewoon doen,

Ik wil heel graag een kindje , bij ons is het moeilijk , we wouden al heel jong een kindje,

Maar mijn vriend en ik vinden gewoon dat we de bv nu kunnen doen , en altijd nog kunnen proberen,

Ze kunnen daarna veranderen maar dat hoeft niet. Ik wil niet nog 5 jaar wachte. We waren al 4 jaar bezig nu wil ik het even laten en eerst van mijn borsten straks gaan genieten..

ik neem het risico het leven zit vol verassingen je kunt niet alles weten van te voren

X

Jesserke,

we zitten in hetzelfde schuitje, ik zat ook met die vraag en ben ook 27...

Ik wacht nog 2 tot 3 jaar voordat er kids komen en we leven nu!

Als het na die kids zo erg is gesteld met mn boobs dan spaar ik er wel weer voor...

zodus,

volgende week mijn 1ste consult.. spannend!!!!!!! :101:

xxx

Mocht je inderdaad nog 2 a 3 jaar wachten met zwanger te worden, dan zou ik er ook voor gaan.

Verwacht je binnen een paar maanden zwanger te zijn dan zou ik het echt niet doen.

Ik zou er dan wel voor kiezen om de protheses achter de spier of dual plane te plaatsen, dan is de kans op grote siliconenhangers minder groot.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.