Ga naar inhoud

Borst(jes) : 6 april 2012 : Dr. Ulrich : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi borstjes ik had een boxer aan.Vind ik zelf erg prettig deze sluit goed aan zodat ik zeker weet dat ik niet te bloot lig terwijl ze met de operatie bezig zijn.Badjas en slippers krijg je daar dus die hoef je niet mee te nemen.Spannend voor je ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag al me ramen binnen en buiten gelapt, alle gordijnen gewassen en me keukenkastjes weer schoon :)

Ben blij dat het zware werk erop zit... Nog 3 dagen voor de andere huishoudelijke klusjes en dan tas in pakken!

Ooh wat ben ik er mee bezig. Alles moet perfect zijn thuis haha lijkt wel nesteldrang!

Vanovond nOg even boodschappen doen om een voorraad in te slaan. Is voor manlief ook fijn! Hoeft hij straks niet meer na te denken ;)

Iedereen fijne avond!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha het is alsof ik over mezelf lees.Ik had precies hetzelfde alles schoon en boodschappen in huis.Alleen als ik nu kijk dan denk ik is er wel iets gebeurd.Mijn man doet natuurlijk zijn best maar als vrouw zie je de details.Maar ik zeg niets want hij doet zijn best en ik moet geduld hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is tijd om op te staan!!

Nog een paar uurtjes en is het zover :)

Ben heel nerveus, maar laat het allemaal maar op me af komen. LAAT DE BOOBIES MAAR KOMEN ;) haha

Jullie krijgen het verslag zo snel mogelijk. Nu nog de laatste spulletjes van me tas in pakken en hopen dat de wegen te berijden zijn.

Tot snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

En... hoe gaat het nu met je? Ik was vanmorgen ook in Bilthoven, hechting verwijderen en controle.

Sterkte met het herstel!!

xx Sprns

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit er allemaal op gelukkig :)

Ik werd vanmorgen om 11 uur geholpen en ging om 12:30 uur weer terug naar me kamer waar manlief zat te wachten met een fles parfum die schat!

De pijn was goed te verdragen. En gluurde meteen onder de dekens PERFECT niet te groot niet te klein echt trots!

Ik had van te voren 2 tabletten ingenomen tegen de mIsselijkheid maar tervergeefs! Zooo misselijk en duizelig...

Doordat ik duizelig was kon ik niet een rechtop zitten en ook niet eten van de misselijkheid..

Na 2 uurtjes suf gelegen te hebben heb ik goed gedronken en dextro ingenomen maar bleef last hebben van duizelingen en misselijkheid.

Me bloeddruk werd gemeten en die was 116/38

Veel en veelste laag en kreeg een nieuwe andere zak aan me infuus. Binnen een kwartier kreeg ik kleur en voelde me helemaal op bloeien. Tijdens de operatie had ik ook al zo'n zak gekregen vanwege lage bloeddruk!

Na een half uur werd de misselijkheid zo erg dat ik wel 6x gespuugd heb echt verschrikkelijk! Nadat alles eruit was knapte ik helemaal op en kon ik lekker naar huis.

De zorg was op en top ook voor me man!

Ik gluur continue onder me bh echt Prachtig. De zwelling komt nu wel op zetten( heb ook geen drains gehad)

Me linker borst is ook meer opgezet en ronder dan rechts... Ze zeiden dat dit goed zo komen..

Nu lig ik in bed met veel 'spierpijn'

Me rug, borst, ribbenkast en armen pfff maar het is nog net te verdragen.

Me middel werd trouwens opgemeten en die was 75 cm

Heb 225 cc anatomisch gekregen met duel plane techniek.

Kan niet wachten tot ik week verder ben ;)

Bedankt voor de motivatie

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte borsten, er is niks vervelender dan je zo ellendig misselijk boelen, bah. Maar dat is nu achter de rug, dus genieten van die handel. Vlot herstel van die spierpijn. X Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

En... hoe gaat het nu met je? Ik was vanmorgen ook in Bilthoven, hechting verwijderen en controle.

Sterkte met het herstel!!

Fijn de hechtingen er uit :) en mooi geworden?

2 weken geleden ben je zeker geholPen?

Hoe gaat het nu met je en de pijn?

Ik heb vanacht een halve slaappil ingenomen. Overdag gaat het wel maar als ik in bed lig doet me rug verschrikkelijk pijn maarja wie mooi wil zijn.....

X

xx Sprns

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid! wat toevallig ik ben ook gister 6 april een borstvergroting onder gaan maar dan in de welness kliniek in gent. ik had een 75 A en heb 280 cc duel plane laten plaatsen..

de dag gister is ontzettend snel gegaan ben ook nog half wakker geworden toen ze nog aan het hechten waren maar dat was helemaal niet eng ofzo terwijl ik zo ontzettend zenuwachtig was.. terug op de kamer heb ik mijn borstjes kunnen bewonderen en ben er nu al erg blij mij ze zijn wel heel erg hard groot en zitten hoog vol met spanning er op is dit ook bij jou?

verder heb ik gister de hele dag moeten overgeven, ik hoefde maar 1 slokje water te nemen of het kwam er al uit.. die misselijkheid is nu gelukkig weg. nu is vooral de pijn op komen zetten auw auw wat heb ik toch een spierpijn en mijn borsten doen ook ontzettend pijn heb afgelopen nacht ook echt niet geweten hoe ik moest gaan liggen het deed altijd pijn, ik hoop dat de zwellling snel wat minder zal worden en de spierpijn ook.hoe gaat het met jou??

na deze negatieve ervaringen moet ik zeggen dat ik wel ontzettend blij ben dat ik eindelijk mijn borstjes heb achja je moet er iets voor over hebben he ;)

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Borst(jes)/ Borsten! :-)

Ja hechtingen eruit en ziet er goed uit. Ik ben idd 2 weken voor jou geopereerd. Had ook veel last van misselijkheid en van een te lage bloeddruk.

Precies het zelfde dus.... Dr. Ulrich vond ik erg vriendelijk, wat is jou ervaring? En hoe voel je je nu? Heb je ook een band om? Is de misselijkheid weg? Vast wel...

Sterkte met herstel het gaat achteraf gezien snel hoor! Je voelt je na aantal dagen stuk beter!

Fijne paas! Lfs Sprns

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ontzettend vervelend zeg! hopelijk komt het allemaal snel goed bij je! ik heb me vrijdag 6 april laten opereren aan een borstvergroting en ook erg veel pijn.. mijn borsten zijn ontzettend gezwollen en zijn helemaal hard.. ik heb mijn pc gesproken en zei rade me aan om een lymfe massage te gaan doen.. maarja na hoeveel tijd mag dit? en gaat het litteken dan niet open of schuift de prothese niet omdat het nog maar een paar dagen geleden is?

groetjes en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Borst(jes)/ Borsten! :-)

Ja hechtingen eruit en ziet er goed uit. Ik ben idd 2 weken voor jou geopereerd. Had ook veel last van misselijkheid en van een te lage bloeddruk.

Precies het zelfde dus.... Dr. Ulrich vond ik erg vriendelijk, wat is jou ervaring? En hoe voel je je nu? Heb je ook een band om? Is de misselijkheid weg? Vast wel...

Sterkte met herstel het gaat achteraf gezien snel hoor! Je voelt je na aantal dagen stuk beter!

Fijne paas! Lfs Sprns

Hè sprns

Het gaat al een stuk beter met me :) ben niet meer misselijk geweest en de pijn gaat het ook steeds beter... Alleen nog heftig in de ochtend met opstaan, lekker stijf hihi

Dr Ulrich vond ik in het begin zakelijk maar met de operatie was ze heel aardig en vriendelijk :)

Ik heb geen band gehad. Miisschien omdat ik kleinere protheses heb?

Hoe gaat het nu met jou en herstel?

LIefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meis

Wat leuk allebei dezelfde dag :)

Bij mij viel het wel mee hoe hard en groot ze waren... Ik heb al een kindje gehad en mijn borsten zijn door de stuwing al eens mega groot geweest dus misschien heb ik daarom minder spanning... De protheses zitten nog wel hoog vergeleken met het lijntje wat dr Ulrich getekend had..

Het is bij iedereen verschillend en ook de

Protheses natuurlijk... Ik heb 225 cc gekregen

De pijn was ook echt een ramp de eerste nacht, me rug was het ergste... Ik heb een halve slaappil ingenomen om toch ff te kunnen slapen...

De volgende dag was ook nog verschrikkelijk! Van me kin tot me billen deed alles zeer maar nu gaat het al stukken beter... Herstel gaat echt vlot... Als ik nu te veel doe wordt ik vanzelf terug geroepen door me lichaam.

Als ik beweeg en bezig ben voel ik niks tot ik weer ga zitten dan merk ik het wel. ( af en toe pijn scheutjes)

Elke dag weer een stapje vooruit :)

Hoe is het nu bij jou??

De littekens beginnen nu ook te jeuken maar dat is een goed teken ;)

Mijn linker borst is ook nog steeds meer opgezet als de rechter. (Heb wel een opgeblazen gevoel...) Als ik me bh af heb zie ik de vocht tussen me borsten, me huid staat ongeveer een centimeter van me borst.

Als ik in de spiegel kijk vind ik het weer meevallen en ben zooo blij :) :)

In mijn rechter borst heb ik af en toe een raar gevoel, moeilijk te beschrijven maar alsof de inhoud van de prothese beweegt... Geen pijn maar vreemd ( misschien wel het inkapselen)

Of gewoon omdat het nieuw is hihi ;)

En jij vreemde pijnjes of gevoelens?

Hoop dat het bij jou ook al stukken beter gaat!! :) dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meissie!

goed om je verhaal te horen..

bij mij is het nu 4 dagen geleden en voel me stukken beter! de spierpijn is bijna helemaal weg.. nu is het alleen erg trekkerig en jeukt het wat.. maar jeuken is genezen zeggen ze vaak he ;)

ik zou willen dat de zwelling wat minder gaat worden.. maar dat is geduld denk ik dan maar ;) volgende week dinsdag moet ik op controle en ook voor de knoopjes van de hechtingen weg te laten halen. ben benieuwd wat de dokter ervan zegt..

omdat ik nu minder last heb ben ik geneigd om meer dingen te gaan doen maar ben bang dat ik daar niet goed aan doe maar ben me echt aan het vervelen haha heb jij daar ook last van? ik zit er aan te denken om een lymfe massage te laten doen blijkbaar helpt dat erg goed tegen de zwelling..

kan niet wachten tot ik binnekort een mooi lingerie setje kan gaan kopen.

hoe gaat het bij jou?

dikke kuss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Borstjes,

Ik had ook vrij snel geen pijn alleen spierpijn.Heb ook dat ik snel teveel doe omdat ik geen last heb.

S'avondsvoel ik dan dat ik iets teveel heb gedaan dmv wat steken onderin de borst.Gelukkig duurt dat niet lang.

En de jeuk herken ik ook met name bij de pleisters.Vrijdag gaan ze eraf dus hoop dat de jeuk dan over zal zijn.

Al met al ben ik zo blij met mijn nieuwe boobs.

En heb ook zin om nieuwe setjes te kopen maar wacht nog even want lees dat je borsten nog zo veranderen.

Wij zijn klaar zometeen voor de zomer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè sprns

Het gaat al een stuk beter met me :) ben niet meer misselijk geweest en de pijn gaat het ook steeds beter... Alleen nog heftig in de ochtend met opstaan, lekker stijf hihi

Dr Ulrich vond ik in het begin zakelijk maar met de operatie was ze heel aardig en vriendelijk :)

Ik heb geen band gehad. Miisschien omdat ik kleinere protheses heb?

Hoe gaat het nu met jou en herstel?

LIefs

Hi!

Zie nu net pas je reactie! Gaat goed met mij. Elke dag beter! Ik herken wat je zegt over dr U. :-) Hoe voel jij je nu?

Denk eraan om vandaag te gaan fietsen, wil eruit! hahaha maar wil ook niet teveel doen.... lastige afwegingen.

Wanneer mag je terug voor de hechtingen? Fijne dag!!

lfs Sprns

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Zie nu net pas je reactie! Gaat goed met mij. Elke dag beter! Ik herken wat je zegt over dr U. :-) Hoe voel jij je nu?

Denk eraan om vandaag te gaan fietsen, wil eruit! hahaha maar wil ook niet teveel doen.... lastige afwegingen.

Wanneer mag je terug voor de hechtingen? Fijne dag!!

lfs Sprns

Heej meis

Met mij gaat het super heb bijna geen pijn meer... Af en toe beetje zeurderig maar mag zeker niet klagen :)

Ik moet vrijdag de 20e terug komen voor de hechtingen maar het ziet er al goed uit! Als ik 's morgens douche kijk ik er even naar :) :) en wanneer moet jij terug komen?

ik verveel me ook zo erg thuis haha

Me moeder past op me kind en me man is aan het werk... Zooo stil nu haha

Morgen ga ik er ook ff uit... Moet naar het consultatie bureau dus ga samen met me moeder... Je lichaam roept je vanzelf terug als je te veel doet! Het is prachtig weer en frisse neus doet je ook goed :)

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Borstjes,

Ik had ook vrij snel geen pijn alleen spierpijn.Heb ook dat ik snel teveel doe omdat ik geen last heb.

S'avondsvoel ik dan dat ik iets teveel heb gedaan dmv wat steken onderin de borst.Gelukkig duurt dat niet lang.

En de jeuk herken ik ook met name bij de pleisters.Vrijdag gaan ze eraf dus hoop dat de jeuk dan over zal zijn.

Al met al ben ik zo blij met mijn nieuwe boobs.

En heb ook zin om nieuwe setjes te kopen maar wacht nog even want lees dat je borsten nog zo veranderen.

Wij zijn klaar zometeen voor de zomer....

Ik heb ook zo'n zin om nieuwe lingerie te kopen en bikini's!!! En de ZOMER :):)

Ik heb je foto's gezien en ze zijn echt prachtig!!!

We zijn vandaag weer een dagje verder en we voelen ons ook weer beter jeeeeh!!

Liefs, xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.