Ga naar inhoud

Borst(jes) : 6 april 2012 : Dr. Ulrich : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :)

Ik heb een vraag aan jullie? Ik krijg 7 april een bv achter de spier. Ik ben 1.76 lang en 66 kg. Ik heb nu als cupmaat een kleine 75 B. En ik wil graag grote B/ kleine C

Nu kan ik kiezen tussen de ( druppelvorm anatomische prothese 410) 195 cc of 225 cc

Maar ik weet het niet! Heeft iemand al zo'n bv vergelijkenis ondergaan? Zoja wat is ongeveer het resultaat of heeft iemand een idee?

Help me Please! :) zooo spannend allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Waarom de keuze van anatomisch als ik vragen mag?

Sowieso verlies je een klein aantal cc wanneer het onder de spier wordt geplaatst.

Voor de rest kan ik je niet helpen, ben er geen held in en mijn beurt moet nog komen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was in begin ook met dat idee gestart...maar m'n arts raadde me aan om toch rond te nemen, maar dan op dual plane manier geplaatst.

Natuurlijk mag ik me niet verelijken want mijn geval is niet hetzelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik had ook kleine 75B en heb ook anatomische vorm laten steken,295cc,wel dual plane,en ik kom nu uit op een 75D. Waarom stelt iedereen de vraag waarom ze anatomische vorm gekozen heeft?? DIE ZIJN EVEN MOOI ALS RONDE!! Je kiest toch tenslotte wat het best bij je lijf past! :43: Hip hip hoera vr anatomische vormen :43::P Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi borstje,

Ik krijg ook anatomische vorm omdat ik net als jij te weinig weefsel heb.

Dit ziet er dan natuurlijker uit.Ronde kan wel (is goedkoper) maar dan zou je de randen zien.

Ik wil borsten waarvan je niet gelijk ziet dat ze nep zijn en dat zou het geval worden bij ronde.

Het ligt dus inderdaad aan je lichaam en anatomische zijn ook prima blijkt dus weer.

En om het geld moet je het niet laten want je wilt toch iets goede en wat bij je lichaam past...

Spannend hoor ik ga 29 Maart voor mijn bv..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voo de reacties, erg lief :)

Snappie ik heb precies hetzelfde ik wil ook niet dat het zo opvalt... Ik wil natuurlijke borsten en daarOm twijfel ik zo over de maat 195 cc of 225 cc.

Wat heb jij nu al ik vragen mag en wat neem je?

Ik wil als doel grote B / kleine C en echt niet groter moeilijk moeilijk...

Welke cup heb jij nu en wat ga je nemen als ik vragen mag?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik las je verhaal over de vorm de implantaten, Ik heb dus ook anatomische, doordat ik ook te weinig weefsel had, ik wou ook eerst ronde omdat ik zo plat was van boven, en ik wou ze ook niet zo groot!! Nu heb ik dus druppelvormige en 350cc stond vanmorgen ze te bewonderen en dacht had best nog 50cc meer kunnen hebben. Mijn maat is nu 75/D maar bloot lijken ze echt niet groot. ik ben een hardloopster, dus wou ze echt niet te groot. Ik ben 167 en weeg 57 kilo, maar ze passen heel goed bij me.....En toch zijn ze best rond hoor komt ook doordat ik een brede borst heb denk ik!!

Dus ik kan wel begrijpen dat het best moeilijk is om te bepalen hoeveel cc je wilt en rond of druppelvormig!! Hoop voor je dat je eruit komt ik had voor de bv en lift 75/A/B dus ik had ook niet veel meer

Veel succes en sterkte bij het uitzoeken??

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik heb me keuze gemaakt :) en ga voor 225 cc

Het is me gevoel en dat moet ik dan ook volgen...

En zoals de meeste ook zeggen dat het snel went en dat dat het ook kleiner oogt.

Dus het wordt een kleine of grote C we zullen zien!!

Het aftellen is begonnen 6 april whoehoeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ongeveer even zwaar als jou en ook bijna even groot .

Ik had een slappe 75(dacht zelf 80) B en ben met ronde protheses naar 75 F gegaan

D meeste mensen hier op het forumvinden mijn borsten heel erg natuurlijk...Kijk maar eens bij mijn fotoos.

Ik heb ze voor de spier !medium profile!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Borst(jes),

Welkom! :D

Ik ben met 200cc anatomische prothesen voor de spier twee maten vooruit gegaan, nl van 70A naar 70C, dus ik vermoed dat jij waarschijnlijk met 225cc wel op een 75D zult uitkomen.

Veel aftelplezier!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand waar je een goede sport bh kan kopen? Ik neem er in iedergeval een van de cliniek van 50 euro... Maar voor een tweede wil ik niet zoveel betalen... Iemand idee??

Liefs

hoi,ik heb ook 52 betaald vr medische sportbh,maar heb nadien bij triumph leuke witte sportbh gekocht voor iets meer dan 30 euro. Dacht tussen 30 en 35 euro,en die ziet er toch beetje 'eleganter' uit haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi goedemorgen!

Ik heb ook anatomisch gevormd dual plane. Ben 23 maart geopereerd in Bilthoven. 6 april heb ik eerste controle. Spannend meid!!

Nog anderhalve week....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de een tweede sportbh gekocht bij dekkingen.Het is 50 euro maar ik ga ze toch gebruiken bij het sporten dus weg gegooid geld is het niet.Deze bh sluit gewoon heel goed om mijn lichaam en is vrij breed dus dat vind ik wel prettig.

Ik heb zelf nu 305 cc dual plane en het is mijn eerste dag na de operatie.

Bedoel bij dekliniek ipv dekkingen(toch nog last van de narcose haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de een tweede sportbh gekocht bij dekkingen.Het is 50 euro maar ik ga ze toch gebruiken bij het sporten dus weg gegooid geld is het niet.Deze bh sluit gewoon heel goed om mijn lichaam en is vrij breed dus dat vind ik wel prettig.

Ik heb zelf nu 305 cc dual plane en het is mijn eerste dag na de operatie.

Bedoel bij dekliniek ipv dekkingen(toch nog last van de narcose haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de een tweede sportbh gekocht bij dekkingen.Het is 50 euro maar ik ga ze toch gebruiken bij het sporten dus weg gegooid geld is het niet.Deze bh sluit gewoon heel goed om mijn lichaam en is vrij breed dus dat vind ik wel prettig.

Ik heb zelf nu 305 cc dual plane en het is mijn eerste dag na de operatie.

Bedoel bij dekliniek ipv dekkingen(toch nog last van de narcose haha)

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik ben zooo zenuwachtig voor vrijdag pfff... Kan niet wachten tot het ook achter de rug is!!

Heb je veel last van de narcose? En de pijn?

Zie je al resultaat? Denk het wel met 305cc :) :)

Sterkte aankomende week... Lekker laten verwennen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoee

Vrijdag wordt ik om 09:45 uur geholpen!

Moet om 08:45 uur aanwezig zijn... Wel een rot tijd vanwege file... Ik ben nu al zooo zenuwachtig... En zoveel vragen!

Wat moet ik aan? ( boxer, onderbroek of string )

Pantoffel mee?

Badjas mee?

schone kleren?

Wat trek ik aan!?!? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.