Bboob Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Hello, Ben nu 2 weken po en slaag er maar niet in een goede sportbh te vinden. Heb altijd t zelfde probleem: hij klimt omhoog onder mijn borsten... De band onderaan zeg maar zit op mijn borst en dat doet zeer: hele striemen en t knelt gewoon! De cup aan de zijkant zit wel goed dus denk dat die goed is, en als ik grotere omvang neem sluit hij niet aan onderaan maar blijft ter hoogte van mijn borst, niet eronder. Eigenlijk heb ik een 'langere' bh nodig die tot helemaal onder mijn borst raakt en dan nog liefst met een flink brede band onder voor steun! Wie o wie herkent dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Ik helaas nog niet maar misschien kun je tussen de bh en de huid iets doen zodat het niet zo vervelend is? Vette watten of zo?Ik helaas nog niet maar misschien kun je tussen de bh en de huid iets doen zodat het niet zo vervelend is? Vette watten of zo? of een t-shirt onder de bh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Welke heb je dan? Ik had er één van Shock absorber, deze, met een extra sluiting boven op de rug, die geeft echt extra steun en kroop niet omhoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Hey Lucky,Heb er al 3, maar ze zien er inderdaad uit als die foto.Probleem is vooral dat onderste bandje onder me boobs die zo fijn is, zou een bredere band moeten zijn waar me boos op 'rusten' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Nou, dan kun je zelf aan de slag. Mss iets voor de komende afleveringen van "Het beste idee van Nederland"?? Als ik jouw was ging ik het eens met een nog grotere cupmaat proberen. Als hij omhoog kruipt lijkt het mij dat je cupmaat te klein is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 misschie het onderste haakje loslaten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debje75 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 ik had/heb precies hetzelfde... gggrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 @Lucky: ja daar zullen ze raar opkijken, een Belg die met een goed idee komt @Deb: hoe los jij t op? Grrrr... Dat doet echt zeer he onder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisie Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Ik heb de Triumph Tri-action en die blijft mooi zitten. Maar zou idd kunnen dat je toch een cup-maat groter nodig hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 en zo'n verlengstukje voor de beha dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 hoi Kaatje!!ik herken je probleem hoor, ik heb hier nog steeds last van en het is heel irritant aangezien ik snachts nog steeds niet zonder bh kan!!Ik wissel mijn sportbh voor snachts (van de honkemoller) af met de postoperative brah van de HEMA, ze verkopen hem in fuchsia roze, ik dacht voor 19 euro ofzoiets...misschien is het iets voor jou??? je kan hem kopen en thuis aanpassen toch?Hier in almere gaan ze maar tot cupD maar ik denk dat ze ruim vallen want ik moet normaal een E.Ik zelf ben ook nog steeds op zoek naar de ideale sportbh...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 ow ik zie net dat je 700 cc hebt gehad!! ben bang dat een D cup dan niet afdoende zal zijn!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Hm nee zit op F of G van sportbeha... Pfff ga hier in me blote tieten beginnen rondlopen als dat grapje hier nog lang duurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Tip van Flip ... Zet je schouderbandjes wat langer, dan kan je elastische band fijn ónder je protheses voor stevigheid.... Ik heb 900cc gehad, en ik heb een hele simpele (heavy) sport bh van de hema voor 13/16 (??) euro en die zitten lekker stevig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Ha die Flip Tja de bandjes staan al op max, morgen even bezoekje aan hema brengen dan maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Ik heb de bandjes van de hema op de allerkleinste stand staan... dus die kunnen nog aardig zakken in lengte. Als die jou niet past op de langste stand, dan hebben ze je gefopt denk ik en 7000cc geplaatst hahahahhahahahha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Bekijk de site "annamamelle" eens. Daar verkopen ze ook langere bh's. En zijn snel met verzenden. T beste in je herstel periode. Succes Gr. Miss sport. Hello, Ben nu 2 weken po en slaag er maar niet in een goede sportbh te vinden. Heb altijd t zelfde probleem: hij klimt omhoog onder mijn borsten... De band onderaan zeg maar zit op mijn borst en dat doet zeer: hele striemen en t knelt gewoon! De cup aan de zijkant zit wel goed dus denk dat die goed is, en als ik grotere omvang neem sluit hij niet aan onderaan maar blijft ter hoogte van mijn borst, niet eronder. Eigenlijk heb ik een 'langere' bh nodig die tot helemaal onder mijn borst raakt en dan nog liefst met een flink brede band onder voor steun! Wie o wie herkent dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Aha daar is Piepke, de levende reclame voor hema terug Zal morgen eens langsgaan...En die 7000: laat maar komen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nurse Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 de mijnen komt van de thuiszorgwinkel omdat dokter nolens daarmee samenwerkt het was wel in de 50 euro maar had 10 procent korting omdat ik bij de cm ben. Ben er wel heel tevreden van en aan zijkant van borsten ook heel goede steun.Merknaam Anita active, extreme control high level sport bra.Dokter Nolens heeft speciaal deze uitgekozen om te dragen en ben er mij zelf al een tweede gaan halen om te sporten en nu af te wisselenmss ben je er iets mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.