Ga naar inhoud

Ellendige sportbh


Aanbevolen berichten

Hello,

Ben nu 2 weken po en slaag er maar niet in een goede sportbh te vinden.

Heb altijd t zelfde probleem: hij klimt omhoog onder mijn borsten... De band onderaan zeg maar zit op mijn borst en dat doet zeer: hele striemen en t knelt gewoon!

De cup aan de zijkant zit wel goed dus denk dat die goed is, en als ik grotere omvang neem sluit hij niet aan onderaan maar blijft ter hoogte van mijn borst, niet eronder.

Eigenlijk heb ik een 'langere' :) bh nodig die tot helemaal onder mijn borst raakt en dan nog liefst met een flink brede band onder voor steun!

Wie o wie herkent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik helaas nog niet maar misschien kun je tussen de bh en de huid iets doen zodat het niet zo vervelend is? Vette watten of zo?

Ik helaas nog niet maar misschien kun je tussen de bh en de huid iets doen zodat het niet zo vervelend is? Vette watten of zo?

of een t-shirt onder de bh?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je dan? Ik had er één van Shock absorber, deze, met een extra sluiting boven op de rug, die geeft echt extra steun en kroop niet omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

Heb er al 3, maar ze zien er inderdaad uit als die foto.

Probleem is vooral dat onderste bandje onder me boobs die zo fijn is, zou een bredere band moeten zijn waar me boos op 'rusten'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan kun je zelf aan de slag. Mss iets voor de komende afleveringen van "Het beste idee van Nederland"?? :46:

Als ik jouw was ging ik het eens met een nog grotere cupmaat proberen. Als hij omhoog kruipt lijkt het mij dat je cupmaat te klein is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kaatje!!

ik herken je probleem hoor, ik heb hier nog steeds last van en het is heel irritant aangezien ik snachts nog steeds niet zonder bh kan!!

Ik wissel mijn sportbh voor snachts (van de honkemoller) af met de postoperative brah van de HEMA, ze verkopen hem in fuchsia roze, ik dacht voor 19 euro ofzoiets...

misschien is het iets voor jou??? je kan hem kopen en thuis aanpassen toch?

Hier in almere gaan ze maar tot cupD maar ik denk dat ze ruim vallen want ik moet normaal een E.

Ik zelf ben ook nog steeds op zoek naar de ideale sportbh......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip van Flip ... ;)

Zet je schouderbandjes wat langer, dan kan je elastische band fijn ónder je protheses voor stevigheid....

Ik heb 900cc gehad, en ik heb een hele simpele (heavy) sport bh van de hema voor 13/16 (??) euro en die zitten lekker stevig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bandjes van de hema op de allerkleinste stand staan... dus die kunnen nog aardig zakken in lengte. Als die jou niet past op de langste stand, dan hebben ze je gefopt denk ik en 7000cc geplaatst hahahahhahahahha ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk de site "annamamelle" eens. Daar verkopen ze ook langere bh's. En zijn snel met verzenden. T beste in je herstel periode.

Succes

Gr. Miss sport.

Hello,

Ben nu 2 weken po en slaag er maar niet in een goede sportbh te vinden.

Heb altijd t zelfde probleem: hij klimt omhoog onder mijn borsten... De band onderaan zeg maar zit op mijn borst en dat doet zeer: hele striemen en t knelt gewoon!

De cup aan de zijkant zit wel goed dus denk dat die goed is, en als ik grotere omvang neem sluit hij niet aan onderaan maar blijft ter hoogte van mijn borst, niet eronder.

Eigenlijk heb ik een 'langere' :) bh nodig die tot helemaal onder mijn borst raakt en dan nog liefst met een flink brede band onder voor steun!

Wie o wie herkent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijnen komt van de thuiszorgwinkel omdat dokter nolens daarmee samenwerkt het was wel in de 50 euro maar had 10 procent korting omdat ik bij de cm ben. Ben er wel heel tevreden van en aan zijkant van borsten ook heel goede steun.

Merknaam Anita active, extreme control high level sport bra.

Dokter Nolens heeft speciaal deze uitgekozen om te dragen en ben er mij zelf al een tweede gaan halen om te sporten en nu af te wisselen

mss ben je er iets mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.