Ga naar inhoud

Kaar : 5 mei 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Oei weer eens stapje verder kaar.leuk. Spannend weer he?

Ik was vandaag weer even buiten. Bekaf. T moment dat ik thuis kwam was t eten, slapen en nu klaarmaken om naar school te gaan. Ik hoop dat ik t volhou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben benieuwd wat hij ervan gaat zeggen morgen!

Succes straks op school, ik hoop dat het je niet te erg vermoeid. Ik heb al besloten mijn les van morgen aan me voorbij te laten gaan. Ik ga dat niet trekken 6 uur lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kaar,

Voor of achter de spier,er word toch iets geplaatst in je lichaam en daar reageert elk lichaam anders op!

Maar idd met dual plane heb je het meest last van die verdomde spier.

ik vond dat vocht ook wel pijnlijk,die bh zat er dan ook nog es lekker op te knellen pfff

Over een paar dagen ben ik daar gelukkig vanaf maar denk dat ik hem toch nog altijd in me tas meeneem ofzo;)

Ik snap je ongeduld helemaal hoor! dagen lijken nu maanden als je ergens op wacht hihi

Je zal morgen vast gerustgesteld worden door je pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay

Fijn dat je je steeds wat beter voelt. en goed dat je morgen lekker je rust pakt ipv naar school te gaan.

Lijkt me voor nu ook wel erg zwaar.

haha en tuurlijk ben je ongeduldig. ik denk dat alle dames dat wel hebben. 6 weken (minimaal) is ook ontzettend lang maarja... uiteindelijk, als het allemaal voorbij is denk je vast ook; wat is nou eigenlijk 6 weken...

Sterkte en geniet van je rust en nieuwe aanwinsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vrijdag mocht ik op controle. Dus dat betekende met het openbaar vervoer naar de kliniek, aangezien autorijden nog verboden was.

Ik was eingelijk best een beetje bang voor het verwijderen van de tape, maar kon toch niet wachten totdat ik tapevrij was, omdat ik sinds een dag vrij veel last kreeg van de tape en de hechtingen.

Mijn angst bleek gelukkig nergens voor nodig geweest, want dr. van der Weij heeft de tape en de knoopjes pijnloos verwijderd. Poeh, wel een opluchting! Wat een genot om daar verlost van te zijn! Het zag er ook meteen een stuk beter uit. Van der Weij was ook zeer tevreden met het resultaat en gaf nog maar eens aan dat het de aankomende weken, door het indalen van de prothesen, alleen maar mooier zou worden.

Vervolgens kreeg ik een potje littekencreme mee en een nieuwe afspraak voor over 3 maanden en hup, ik stond alweer buiten. Fluitje van een cent!

Vandaag voor het eerst weer aan het werk. Moet zeggen dat het meevalt......ik heb een kantoorbaan. Als ik veel zou moeten lopen zou het me iets minder goed vergaan denk ik.

Het autorijden was wel wat onwennig en de reis moest ook niet veel langer duren, want schakelen voelde wel onaangenaam.

Maar al met al kan ik zeggen dat ik blij ben dat de eerste week voorbij is en kijk ik uit naar de aankomende weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kirsten: die BH is af en toe echt een martelwerktuig. Maar ik zou hem ook nog niet kwijt willen hoor, zonder BH voelt nog zo raar.

Essie: ik ben ook blij dat ik die dag nog rust heb gehouden, ik had het wel nodig bleek ;-)

Vandaag is jouw grote dag! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ook al gelijk aan t werk! I moet er nog niet aan denken maar het is ook nog maar een dag geleden dat ik op de Ok lag ..

ik voel me redelijk maar wel stijf van t slapen. Vandaag dus wel proberen wat meer af te wisselen qua.houding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essie, ik kan me voorstellen dat jij er nog niet aan moet denken! Dat deed ik ook niet een week geleden. Gelukkig gaat het al een stuk beter. Ik zou het ook echt niet doen als het niet ging, ik neem het hestellen toch echt wel serieus.

Is wennen he, op je rug slapen. De eerste nachten voelde ik me ook wat stijfjes. Het went gelukkig wel. Het heeft ook een voordeel, je gezicht gaat niet helemaal in de kreukel. Ik kan nu m'n mascara twee dagen laten zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Kaar,

ben blij dat je jouw verslag zo uitgebreid hebt vermeld. Ik ga de 29ste naar Amsterdam, dezelfde chirurg als jij. :)

Dus ik moet echt wel rekenen op 1 week (bed) rust? Denk dat ik dan maar een weekje boek in een huisjespark dan valt het niet zo op :D

Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken po!!!! Heerlijk! Eindelijk weer alle kleding kunnen dragen die ik wil zonder rekening te hoeven houden met de oh zo zichtbare sportbh.

Al met al is de herstelperiode me best meegevallen. Natuurlijk was de eerste week geen feest, de tweede week ging al wat beter en vanaf daar is het heel snel gegaan met mijn herstel, af en toe nog een steek gevoeld, maar nu heb ik nergens last meer van.

Het is nu echt genieten geblazen. Op naar de leuke bikini's, mooie lingerie en vrouwelijke jurkjes!

@ Jimena: Leuk en spannend! Je bent in goede handen hoor bij dr. van der Weij en Boerhaave.

Ik heb echt wel een week rust nodig gehad, dus dat zou ik je zeker aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

heb de info inmiddels ook ontvangen, maar is wel erg algemeen hoor. Ik was niet van plan badjas mee te nemen maar gewone kleren met een donker blousje.

Moet je nu helemaal naakt naar de operatiekamer eigenlijk? Want je krijgt zo'n soort schort aan denk ik he? Ik heb 'gelukkig' niet veel ervaring met operaties maar bedacht me dit even.

En? Al leuke nieuwe setjes gekocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Je hoeft ook geen badjas mee te nemen hoor. Als je aankomt krijg je een bed toegewezen en moet je alles behalve je slipje uitdoen en krijg je een operatieschort aan. Als je terug komt uit de ok lig je onder de dekens en als je weg gaat trek je gewoon de kleren aan die je mee hebt genomen. Ik had een joggingbroek en een vestje mee met een rits.

Ik heb wel iets gekocht, maar nog niet zoveel. Heb wel veel bh's gepast, maar er zaten er een hoop niet mooi en lekker, dus ik zoek nog vrolijk verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.