Ga naar inhoud

Kaar : 5 mei 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Kaar,

helaas ben ik in de afgelopen 10 jaar enorm veel aangekomen en nu weer afgevallen.

10 jaar geleden ben ik van een lege cub b naar een volle c kleinde d gegaan met 260 cc.

nadat ik was aangekomen kwam ik op een F uit...

je kan je voorstellen hoe het er nu weer uitziet nu ik ben afgevallen een lege c/d

ik wil het weer vol hebben dus.

krijg nu 450cc eurosiliconen rond high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Beetje balen om te liegen hè? Ik bak er ook helemaal niks van. In de 2wk afwezigheid ben ik op "vakantie met een vriendin". Als iemand me vraagt waar ik naar toe ga dan zit ik vast met m'n verhaal. Relaxen of klussen in huis is ook een optie. Ja ik zal en wil er ook niet goed in zijn maar heb liever niet dat mensen t weten. Ik vertel al genoeg over mezelf. Dit is voor mij. M'n beste vriendinnen die ik 2/5 welkom mag heten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vertel het ook alleen maar aan mijn vriendinnen hoor,

op mijn werk weten ze het ook niet en vragen ze heel de tijd wat ga je doen in de vakantie..

kan moeilijk zeggen liggen :)

waar ik nog het meest bang voor ben is dat ze het zien als je terug komt van vakantie ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marieke, kan begrijpen dat je graag een wissel wilt. Veel gewichtsverlies zorgt niet voor de mooiste boobs. Het is een beetje vergelijkbaar met wat er gebeurt met je borsten door een zwangerschap he. Wel knap dat je veel bent afgevallen. Straks geniet je daar nog meer van!

Ik heb vanochtend nog gelogen tegen een collega die dus ook voeg of ik nog wegging in m'n weekje vakantie. Ik: 'nee joh, ik ga gewoon lekker een weekje genieten van m'n vrije tijd'. Zegt die: 'Kan je leuke dingen doen met je zoon'. Ik: 'Uhuh'.

Het eerste was nog redelijk gebasseerd op waarheid, maar verder wordt het weinig leuks doen vrees ik.

Stom he, je loopt nu al je lichaam te verbergen. Als het straks warm wordt valt er niets meer te verbergen...... Ik denk dat er dan vast een paar mensen vraagtekens zullen zetten bij ons nieuwe voorkomen...

Ben benieuwd of ze het ook durven te vragen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het @ kaar

heb de eerste keer niet veel last gehad.

wat ik wel als verschijning had dat ik heel de tijd met me armen onder mijn borsten liep.

ik had het gevoel dat ze er uit zouden vallen kon natuurlijk helemaal niet maar dat gevoel had ik wel.

ik hoop niet dat ik dat nu weer ga doen want dat zag er wel raar uit! hahaha

ik hoop dat ze het niet gaan vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de tijd vliegt. Ik herinner me het eerste consult nog als de dag van gisteren en dat is inmiddels al 5 weken geleden.

Raar idee inderdaad dat je van de een op de andere dag boobs hebt. Wel erg leuk!!!

Ik ben inderdaad op de zaterdag aan de beurt. Apart he, in het weekend. Mijn afspraak stond eerst op 4 mei, maar kon niet doorgaan omdat van der Weij toen niet kon. Het werd toen een dagje later, op zaterdag. Hij schijnt vaker te opereren op zaterdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op een zaterdag geweest.. En ze bellen ongeveer 2 daagjes van te voren.. Als ze donderdag niet bellen moet je zelf voor 17:00uur even een belletje geven, maar ik denk dat je 't dan al weet.. Ik was de eerste om 07:30uur.. Succes zaterdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes!

Ik was zo ongeduldig dat ik zelf gisteren heb gebeld. Ze gaf aan dat ik momenteel om 8.00 uur ingepland sta, dus om 7.30 uur aanwezig zijn. Hoogstwaarschijnlijk blijft die tijd staan, maar ze zouden me nog bellen. Als ik donderdagmiddag nog niets gehoord zou hebben, kan ik voor 17.00 uur zelf even bellen. Dus precies zoals jij aangeeft Blondelicious :) .

@Marieke, dan was dat eerder een nachtmerrie dan een droom. Ik heb er nog niet over gedroomd.

Essie, ik ben er in m'n koppie helemaal klaar voor, maar organisatorisch nog niet. Morgen nog 1 dagje werken en ga dan vrijdag lekker de stad in, wat kleertjes shoppen en andere dingetjes die ik misschien nodig heb, zoals paracetamol.

Jeetje, ik voel toch wel steeds wat meer kriebels in m'n buik naarmate het dichterbij komt......best spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Marieke, je bent er onbewust waarschijnlijk ook mee bezig. Logisch natuurlijk.

Het beheerst momenteel echt m'n hele dag hahaha.

Ben je al zenuwachtig? Ik ben het meest nerveus voor de operatie zelf, heb het volste vertrouwen in de arts dat hij er wat moois van maakt, maar die operatie met alles eromheen vind ik toch wel erg spannend. Ik ben voor het laatst geopereerd toen ik een jaar of 6 was, dus daar kan ik me niet veel meer van herinneren.

Je krijgt een wissel toch? Welk formaat en type krijg je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kaar ja komt nu wel heel dichtbij!

krijg inderdaad een wissel ben 9 jaar geleden geopeerd op 1 mei dus dit is wel heel toevallig.

had een 260cc eurosilicone high profile en krijg nu 450cc eurosilicone high profile.

gisteren nog even me maat opgenomen en zit nu op een 85 c.

hopelijk zijn ze na de operatie weer mooi gevuld.

morgen zullen we het weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.