Ga naar inhoud

Kaar : 5 mei 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen...

Ik ben Karin, 32 jaar oud, heb een zoontje van 7 en kom uit Noord Holland.

Ik ben op dit forum terecht gekomen, omdat ik na jarenlange ontevredenheid over de cupmaat van mijn borsten nu de keuze heb gemaakt er wat aan te laten doen. Wel ben ik nog een complete newbie als het gaat om bv's. Dit forum is voor mij dan ook een enorme bron van informatie.

Momenteel ben ik opzoek naar een kliniek waar ik, om te beginnen, een consult kan krijgen, waardoor ik inzicht krijg in wat mogelijk is en wat ik het liefste zou willen.

Ik zoek een kliniek in Nederland, aangezien ik niet al te ver wil reizen. Op het moment denk ik eraan om een afspraak te maken bij de Boerehaave kliniek in Amsterdam. Iemand hier ervaringen mee?

Momenteel heb ik een lege B-cup, tja heb borstvoeding gegeven en dat heeft niet veel goeds betekend voor mijn toch al kleine borsten :103: Ik heb nog geen duidelijk beeld van wat het moet gaan worden, maar denk dat het niet meer moet worden als een kleine D..... Ik wil het in ieder geval zo natuurlijk mogelijk houden.

Ik kan niet wachten tot ook ik eindelijk mooie borsten heb! :)

Groetjes,

Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kaar,

Welkom.

Idem verhaal met 2 kids, jojo effect e.d.

Als je voor een natuurlijk mooi resultaat wil gaan, dan zeg ik Velthuis kliniek! Een kennis van me is naar Boerhave geweest, maar zij heeft veel striemen gekregen. Nou ligt dat niet aan de kliniek hoor, want ze was nog maar 19 en erg strak in haar vel.

Zelf ga ik voor hetzelfde naar de Welness Kliniek in Be op 2-5-2012.

Veel zoek plezier en hoop dat je waar je ook gaat een mooi resultaat mag krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Miss Sport.

Nou strak in het velletje zitten ze niet meer bij mij, dus in dat opzicht zal het meevallen ;)

Ik heb inmiddels een consultafspraak gemaakt bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek. Ben erg benieuwd!

Heb jij ook al een bv gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet. Ik ben 2-5 aan de beurt.

Dank je Miss Sport.

Nou strak in het velletje zitten ze niet meer bij mij, dus in dat opzicht zal het meevallen ;)

Ik heb inmiddels een consultafspraak gemaakt bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek. Ben erg benieuwd!

Heb jij ook al een bv gehad?

Nog niet. Ik ben 2-5 aan de beurt.

Dank je Miss Sport.

Nou strak in het velletje zitten ze niet meer bij mij, dus in dat opzicht zal het meevallen ;)

Ik heb inmiddels een consultafspraak gemaakt bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek. Ben erg benieuwd!

Heb jij ook al een bv gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer heb je je afsp? About die striemen...dan zal je die na de Kids niet meer krijgen. Het is al een keer flinker geweest. En we zijn een stukkie ouder. In dit geval is t niet zo erg hè? Hihi. Hou je ons op de hoogte met jou boobervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word de 31ste geopereerd door van der Weij in de Boerhaave...

Ik had een erg goed gevoel bij hem als arts..

Ik krijg na 9 jaar een wissel, omdat ik liever de nieuwere protheses heb, maar ook doordat ik vind dat ze toch veranderd zijn na mn zwangerschap al heb ik geen borstvoeding gegeven...

Hij heeft gemeten en geadvisseerd etc en we kwam tot een vergroting van 425cc high profile, zelfde techniek als vorige keer...

Eenmaal thuis bedacht ik me dat ik eigenlijk omdat dit mn 2de keer en voor de aankomende 15/20 jaar de laatste keer was dat ik toch eigenlijk tot het uiterste wilde gaan.. Ik had nog geen OKdatum gepland en ook nog niets getekend maar een 2de consult om toch nog even te babbelen over de maat was totaal geen enkel probleem en ook geheel kosteloos... Mocht zo vaak komen als ik wilde...

Uiteindelijke prothese word: 535cc ultra high profile... De 590cc vond ik ook mooi maar hier zei van der Weij wel over dat hij de wond dan waarschijnlijk niet dichtkreeg en dat de 535cc de beste was om er het uiterste uit te slepen...

Op mij kwam hij over als een rustige man... Luistert goed naar wat je wilt... Geeft advies wat volgens hem het beste is maar zoals in mijn geval en velen anderen met mij denk ik luistert en bekijkt hij ook wat jij wilt en geeft je dat ook... Mits mogelijk..

Heel veel plezier en succes bij je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het consult aanstaande donderdagmiddag.

Ben ook niet zo bang voor striemen, ze zijn al een keer aardig opgerekt geweest en mijn huidje is niet piepjong meer...

Dat is dan toch een klein voordeel van uitgerekte boobs door een zwangerschap ;-)

Wanneer heb je je afsp? About die striemen...dan zal je die na de Kids niet meer krijgen. Het is al een keer flinker geweest. En we zijn een stukkie ouder. In dit geval is t niet zo erg hè? Hihi. Hou je ons op de hoogte met jou boobervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst Bergman in gedachte tot ik de verhalen over dr. Van de Weij las, welke me erg aanspraken....

Maar mocht ik toch geen goed gevoel bij hem hebben na mijn consult, dan is Bergman een optie.

Hoi!

Ik ben afgelopen maandag geholpen in de Bergman Kliniek in Bilthoven. Het consult is daar gratis. Wellicht ook een idee om daar eens te gaan praten?

Groet,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste wat in me opkomt is: 535cc, dat is veel! Of valt het mee en klinkt het alleen als veel? Mag ik vragen welke cupmaat je hiermee wilt krijgen?

De 31e is al snel, vind je het niet spannend? Ik vind een consult al spannend ;-)

Wel goed om weer een positief geluid over dr van der Weij te horen. Ik heb door alle positieve verhalen al een aardig goed gevoel over deze pc, hopelijk wordt dat donderdag bevestigd.

Gr.

Kaar

Ik word de 31ste geopereerd door van der Weij in de Boerhaave...

Ik had een erg goed gevoel bij hem als arts..

Ik krijg na 9 jaar een wissel, omdat ik liever de nieuwere protheses heb, maar ook doordat ik vind dat ze toch veranderd zijn na mn zwangerschap al heb ik geen borstvoeding gegeven...

Hij heeft gemeten en geadvisseerd etc en we kwam tot een vergroting van 425cc high profile, zelfde techniek als vorige keer...

Eenmaal thuis bedacht ik me dat ik eigenlijk omdat dit mn 2de keer en voor de aankomende 15/20 jaar de laatste keer was dat ik toch eigenlijk tot het uiterste wilde gaan.. Ik had nog geen OKdatum gepland en ook nog niets getekend maar een 2de consult om toch nog even te babbelen over de maat was totaal geen enkel probleem en ook geheel kosteloos... Mocht zo vaak komen als ik wilde...

Uiteindelijke prothese word: 535cc ultra high profile... De 590cc vond ik ook mooi maar hier zei van der Weij wel over dat hij de wond dan waarschijnlijk niet dichtkreeg en dat de 535cc de beste was om er het uiterste uit te slepen...

Op mij kwam hij over als een rustige man... Luistert goed naar wat je wilt... Geeft advies wat volgens hem het beste is maar zoals in mijn geval en velen anderen met mij denk ik luistert en bekijkt hij ook wat jij wilt en geeft je dat ook... Mits mogelijk..

Heel veel plezier en succes bij je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door dr. Van der Weij en ben tot op heden erg tevreden. Al is het wel heel pril natuurlijk maar ik zit hier 2 dagen later gewoon bijna pijnvrij en voel me super! Hopelijk krijg je een tof consult, het is ook spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk London dat je nu al bijna pijnvrij bent. Dat is snel.

Van wat ik heb gelezen verloopt het herstel erg voorspoedig bij de meiden die door van der Weij zijn geopeerd. Fijn!

Ik vraag me wel af na hoeveel dagen ik weer kan gaan werken als ik geopereerd ben. Kunnen je me een beetje een indicatie geven? Ik werk op kantoor, maar moet wel kunnen auto rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaar,

ik heb nu van mn 260cc een 70D.. Maar een siliconen D oogt kleiner dan een natuurlijke... Ongeveer een B/C is dat op het oog..

Dus ga nu ongeveer naar een F en dat oogt dan weer als een D... Lastig verhaal he haha... En met de kleinste omvang dus dat is niet mega groot hihi.. Klonk mij ook als mega in mn oren hoor maar het viel reuze mee zei de pc..

Ik heb totaal geen zenuwen.. Misschien omdat het de 2de keer is al ben ik vrij nuchter in die dingen...

Ben benieuwd naar je consult...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een week mag je weer autorijden. Volgens mij kun je kantoorwerk wel weer redelijk vlot oppakken hoor. Zou de eerste twee weken gewoon rustig aan doen maar dat vertelt hij je ook wel.

Je bent niet ziek hè dus je kunt echt wel wat. Het is alleen wat onhandig want je voelt je een T.rex met te korte armen.

Dank je wel, Miss Sport. Lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Blond: Als je het zo zegt komt het inderdaad minder gigantisch over. Het verschilt ook van persoon tot persoon natuurlijk hoe het eruit komt te zien, ookal heb je hetzelfde aantal cc's gekozen.

Maar zie ik het nou goed dat je ronde prothesen krijgt? Dr. van der Weij is toch voorstander van anatomisch? Althans, dat lees ik vaak. Heb nog niet veel ronde protheses van hem voorbij zien komen.

@ London: LOL een T.rex.....kan me er iets bij voorstellen.

Een klein weekje vrij moet het dus wel worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ja klopt... Ik heb nu ook ronde en die zaten perfect zei hij, dus geen reden om prothese vorm te wisselen..

Hij gebruikt idd veel anatomisch maar doet ook wel rond...

Ik heb ook gezegd dat ik (niet lullig bedoeld naar de vrouwen met anatomische) geen kaboutertjes ski-piste wilde...

En zo hoog en bol mogelijk dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondelicious: kaboutertjes ski-piste.... hahaha die is leuk. Ach, ieder zo zijn, of in ons geval, haar eigen smaak toch!

Mijn eerste consult is (al een paar dagen) achter de rug.

Ik vond het een aangenaam consult. Dr. van de Weij lijkt me een capabele pc. Ik heb, mede door alle positieve verhalen hier, vertrouwen in hem.

Eerst hebben we gesproken over mijn wensen en mijn medische achtergrond. Ik gaf aan het niet zeker te weten, maar dacht aan een volle C tot een kleine D met een zo natuurlijk mogelijke look. Hij kwam uit op anatomische prothesen, deze zouden het natuurlijkste effect geven.

Hierna heeft hij mijn borsten zorgvuldig onderzocht en opgemeten. De uitkomst hiervan waren prothesen van 270cc of 305cc. Ik heb ze allebei gepast en vond de 305cc op het eerste gezicht best groot. De 270cc zag er natuurlijk uit. Deze maat was volgens van der Weij perfect afgestemd op mijn lichaam.

Ik vond de keuze wel lastig, aangezien ik de 305cc best groot vond, maar meerdere malen heb gehoord dat het erg snel went en dat je spijt krijgt als je voor kleiner gaat.

Uiteindelijk heb ik voor de 305cc, anatomisch gekozen.

De volgende dag heb ik een datum voor de operatie vastgelegd. Het gaat op 4 mei (misschien 5 mei) gebeuren!

Echter, toen sloeg de twijfel toe. Zou ik nog wel in mijn eigen kleren passen met 305cc? Ik hou van aansluitende/getailleerde bovenkleding. Tijdens het consult heb ik mijn eigen kleding niet aangedaan, stom, had ik moeten doen.

Gisteren heb ik een nieuwe afspraak gemaakt om nog eens te passen. Ik moet van die twijfel af. Mijn volgende consult zal op dinsdag 10 april zijn. En hopelijk weet ik het dan zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaar,

Lastig hè, die maten. Ik zat toen tussen de 290 en de 270 in. Heb uiteindelijk voor 270 gekozen omdat het net wat beter bij mijn frame paste. Ik wilde wel zo natuurlijk mogelijk maar wel volle borsten. Loop dag in, dag uit in strakke hemdjes ivm werk/sport dat ik ze ook nog een beetje wil verdoezelen. Niet dat die 20cc zo'n verschil maakt maar toch. De projectie van de 270 was net wat natuurlijker.

Ben vandaag op nacontrole geweest en ik heb echt de goede keuze gemaakt. Ze zijn echt mooi! En dat had ik met iets meer ook wel gevonden. Ik zit nu op een 75C/70D. Nu kan het nog wel zo zijn dat ze wat groter worden ivm indalen. Ze zijn nog niet ingedaald bij mij.

Goed dat je nog een keer gaat passen, heb ik ook twee keer gedaan. Alsnog twijfelde ik hoor. Succes de 10e en vooral 4 mei. Spannend!

Heb je er zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.