Ga naar inhoud

Jammer


Gast Ymkje

Aanbevolen berichten

Geen censuur?

Beste mensen,

Helemaal bovenaan dit forum staat dat er geen censuur is.

Helaas blijkt dat wel het geval te zijn.

De twee laatste berichten zijn hier zo maar weggehaald

En dat is jammer.

Zo goed bedoeld.

groetjes,

Ymkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen censuur?

Beste mensen,

Helemaal bovenaan dit forum staat dat er geen censuur is.

Helaas blijkt dat wel het geval te zijn.

De twee laatste berichten zijn hier zo maar weggehaald

http://www.borstenfo...__1#entry130595

En dat is jammer.

Zo goed bedoeld.

groetjes,

Ymkje

wat is jou probleem in godsnaam?? je zit vol jalozie??? ga je ergens anders mee bezig houden in je leven en sluit het hoofdstuk voor je zelf eens af!!

ga hulp zoeken als je er zelf niet uit komt in plaats van dit te doen!!

ik hoop dat je gewoon van dit forum nu eindelijk eens afgegooid word!!! dit is gewoon irri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af als ze het forum het zou niet een goed topic zou vinden dan zouden ze het sluiten of verwijderen van het forum.

Maar ik zie dat er gisteren nog gepost is...is het niet zo dat het gewoon van het begin scherm verdwenen is.

De tien onderwerpen waar het meest op gepost is staan op het voorblad als er niet meer gepost word verwijnt het onder het kopje waar het onder geplaatst is in dit geval dus bij complicaties.

met andere woorden denk niet dat ze het bewust verwijderd is denk eerder meer dat het op andere onderwerpen meer gereageerd is dus dat die darom boven aan staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ymke!! ik geloof dat je eerlijk bent als je zegt dat je het goed bedoelt, ik heb even wat topics van je bekeken en je bent bezig om de dames te informeren, dat vind ik een goed uitgangspunt

en waardeer ik zeer en ik denk anderen ook!

als je wilt weten waarom er iets word verwijderd zou ik ff een berichtje sturen aan de meiden die hier de boel beheren,

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil er ook even wat aan toevoegen omdat de berichten in mijn vraag topic zijn geplaats .

Hier vroeg ik of een tweetal proteses veilig waren en of mensen hier er ervaring mee hadden.

je hebt een link geplaats en daar haalde ik weinig info vandaan,vervolgens werd daar ook op gereageerd .

toen ging het meteen oftopic en werd ik verder met mijn vraag genegeerd .

Gevoelmatig voelde ik mij ook niet erg prettig bij de reacties , en heb ik het van me afgezet .

Verwijdert heb ik niets , maar snap wel waarom .

Was ook niet echt een hart onder de riem , meer een enge reactie dat wij proef konijnen zijn .

Verder mensen die dat soort klachten hebben gaan daar zelf wel gericht naar zoeken.

Ik kom hier omdat ik ze al 15 wil en graag met mensen praat die daar gelijk gestemt in zijn en elkaar er doorheen trekken .

En niet demotiveren dat doet de rest van de wereld wel.

Groetjes maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil er ook even wat aan toevoegen omdat de berichten in mijn vraag topic zijn geplaats .

Hier vroeg ik of een tweetal proteses veilig waren en of mensen hier er ervaring mee hadden.

je hebt een link geplaats en daar haalde ik weinig info vandaan,vervolgens werd daar ook op gereageerd .

toen ging het meteen oftopic en werd ik verder met mijn vraag genegeerd .

Gevoelmatig voelde ik mij ook niet erg prettig bij de reacties , en heb ik het van me afgezet .

Verwijdert heb ik niets , maar snap wel waarom .

Was ook niet echt een hart onder de riem , meer een enge reactie dat wij proef konijnen zijn .

Verder mensen die dat soort klachten hebben gaan daar zelf wel gericht naar zoeken.

Ik kom hier omdat ik ze al 15 wil en graag met mensen praat die daar gelijk gestemt in zijn en elkaar er doorheen trekken .

En niet demotiveren dat doet de rest van de wereld wel.

Groetjes maria

Gelijk heb je meid!
Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vond het ook geen passende link op je vraag hoor. Je bent al zo onzeker, en dit soort berichten doet er niet ten goede aan. Goed dat je het naast je hebt kunnen leggen hoor. Als ik eerlijk mag zijn vind ik iedere keer de reakties van Ymke ook behoorlijk irritant. Ik snap dat er een vriendin van haar goed ziek is geworden, maar iedere keer als ik Ymke zie staan denk ik... daar gaan we weer hoor... pffttttt.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

Bedankt voor de bijval Jollie.

Ik heb gevraagd waarom het verwijderd is, maar heb geen enkele reactie ontvangen .

Dat is niet zo beleefd.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik neem het alleen maar op voor vrouwen en vind dat ze op dit moment niet de volledige informatie krijgen over de veiligheid van de implantaten ,van welk merk dan ook. .

Dat lieten die twee tv-programma's en de site Meldpunt Klachten Siliconen ook zien.

Ik ben dus alleen maar een boodschapper en die hebben het nogal eens gedaan.

groetjes,

Ymkje

P.S. @MissBoobyMoon

Ik denk dat je niet helemaal goed gekeken hebt, want op de link die ik je stuurde stond juist heel veel over de Sebbin-implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ymkje (en andere dames) ,

Je hebt ondertussen een PB gekregen met uitleg heb ik begrepen .

Omdat je hier openlijk ons beschuldigd jou te censureren kies ik er voor om ook openlijk hierop te reageren .

Jouw posts zijn niet verwijderd maar onzichtbaar gezet .

Ondertussen beraden we onderling hoe we dat gaan aanpakken .

Want we zijn idd tegen censuur , dit heeft niks met censuur te maken aangezien jouw mening hier al tig keer op het forum staat .

Je hebt trouwens een heel topic ' Meldpunt klachten siliconen ' , dat staat nog steeds online voor degenen die zich eraan interesseren .

Iedereen mag hier haar zeg doen , ik dacht dat je dat ondertussen al wel wist ?

Maar om dat nu in ELKE topic te doen , en zeker als het niet een gerichte reactie is op een vraag ...

Je grijpt elke kans om je mening te verspreiden . Op sommige forums is de sfeer serieus verziekt en dat willen we hier voorkomen , meer niet .

Je leest hier nu zelf de reactie's ...

We krijgen vele pb's hieromtrent over steeds datzelfde onderwerp van jouw met steeds dezelfde terugkerende links .

Iedereen weet ondertussen wel uw mening over siliconen .

De reactie van jou in het 'sebbin-topic' van MissBoobyMoon staat er trouwens nog wél zichtbaar .

We hebben al veel door de vingers gezien maar moeten deze keer op tijd ingrijpen .

Hopelijk is deze uitleg bevredigend voor jou .

PS : op andere forums zou deze topic het maar enkele seconden overleven en was je na 3 reactie's - in welke topic dan ook - gebanned . Ooit zélf meegemaakt dus ik weet waarover ik spreek . Dàt is pas onbeleefd .

mvg , B-Cupje (modBF)

** Bedankt voor je reactie hier trouwens MissBoobyMoon , dat bevestigd dat onze aanpak toch wat gerechtvaardigd is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo Jollie ,

daarom deze openlijke reactie en uitleg ivm de hele zaak ivp het allemaal te verwijderen voordat het het daglicht ziet .

Dat is de bedoeling van dit forum niet .

Uit respect voor iedereen behandelen we de dingen hier openlijk ipv ze in de doofpot te steken .

Persoonlijk sta ik volledig achter de hele aanpak van het moderatie-team .

We doen in ieder geval ons best om objectief te blijven want ook wij hebben een eigen mening .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.