Ga naar inhoud

Will : oriëntatiefase : Nieuw hier!


will

Aanbevolen berichten

heey dames!

ik ben will, 20 jaar en ik wil heel graag een borstvergroting. ik ben al op consult geweest bij laura moojen zaal in de velthuiskliniek maar wil toch nog voor een 2de consult gaan. ik heb een afspraak bij de bergmann kliniek bilthoven bij PC S.M. Maas. heeft iemand ervaring met hem?? ik ben heel benieuwd! ik heb volgende week woensdag een afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dames!

ik ben will, 20 jaar en ik wil heel graag een borstvergroting. ik ben al op consult geweest bij laura moojen zaal in de velthuiskliniek maar wil toch nog voor een 2de consult gaan. ik heb een afspraak bij de bergmann kliniek bilthoven bij PC S.M. Maas. heeft iemand ervaring met hem?? ik ben heel benieuwd! ik heb volgende week woensdag een afspraak!

Hoi dat is toevallig ik ben ook bij haar geweest en ga woensdag naar Bergman kliniek bij dr koopman...hoe vond jij mevr,moojen-zaal? Ik vond er wel aardig wel had ze het allee maar over een anatomische vorm,wou ook nog even van een ander zijn advies.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dat is toevallig ik ben ook bij haar geweest en ga woensdag naar Bergman kliniek bij dr koopman...hoe vond jij mevr,moojen-zaal? Ik vond er wel aardig wel had ze het allee maar over een anatomische vorm,wou ook nog even van een ander zijn advies.......

heeey!

jaa Ik ben ongeveer een maand geleden bij haar geweest, en om eerlijk te zijn was ik niet zo tevreden. vooral de consulente die erbij zat vond ik erg opdringerig. maar Moojen zaal opereerd natuurlijk en ik heb absoluut geen twijfels over haar vakkundigheid ik denk zij een hele goede PC is, maar ik voelde me gewoon niet echt op mn gemak. en dat is natuurlijk wel belangrijk als je geopeerd word. volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de bergmann kliniek dus ik ben benieuwd! wat vond jij van Moojen-zaal?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben net terug van Bergman ....daar ben je vind ik wel een nummer hij ziet precies wat je nodig hebt en adviseerde rond 400cc/450cc en hij is gewoon zoals het is geen mooie praatjes..bij moojen-zaal vond ik ze aardiger namen echt de tijd complicaties werden verdoezeld adviseerde anatomisch 375 .dus vind het allemaal erg moeilijk ze adviseren allebij wat anders.....waar moet je voor gaan??? Mo za opereerd een paar jaar hij al meer dan 25 jaar ( meer ervaring? Vind anatomisch niks.......) of zij is moderner en gebruikt de nieuwste tegniek???

Weet het niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben net terug van Bergman ....daar ben je vind ik wel een nummer hij ziet precies wat je nodig hebt en adviseerde rond 400cc/450cc en hij is gewoon zoals het is geen mooie praatjes..bij moojen-zaal vond ik ze aardiger namen echt de tijd complicaties werden verdoezeld adviseerde anatomisch 375 .dus vind het allemaal erg moeilijk ze adviseren allebij wat anders.....waar moet je voor gaan??? Mo za opereerd een paar jaar hij al meer dan 25 jaar ( meer ervaring? Vind anatomisch niks.......) of zij is moderner en gebruikt de nieuwste tegniek???

Weet het niet meer

Hey hey hey,anatomische vorm is wel iets! wrm zou dat slechter zijn dan rond?? anatomisch is juist het natuurlijkste vr een vrouw haar lichaam. Iedereen heeft zo'n FOUTE opvatting dat je dan nog steeds "plat" zou zijn vanboven,is helemaal niet zo!! :80: als je high profile of extra high neemt zit je daar ook met glooiingen hoor,zo, I rest my case :76:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,ja Anna vind ik ook hoor je weet gewoon waar je aan toe bent....en ladyjeswick ik keur ze zeker niet af alleen als je het niet zo goed weet is het erg moeilijk ,had je maar een site waar je je foto op kon zetten en dat ze dan konden laten zien hoe het zal worden met allebij de soorten....Ik ben bang als ik ronde neem van 450 cc dualplane hoog profiel ( mij geadviseerd) dat je dan 2 grote ballen hebt ,zeg ik eerlijk aan de andere kant die man doet het al 25 jaar weet neem ik aan best wat hij doet.......dan weer de andere kant bij anatomische ( puur gevoel hè ken niemand die ze heeft dus kan er ook niet over oordelen) 375 middel profiel mij geadviseerd bij de andere kliniek vond ik haar verhaal ook geloofwaardig ben dan wel weer onzeker .....hoe komt het eruit te zien......moeilijk.....moeilijk.....

Ben er echt nog niet uit ,en wacht dan gewoon maar even tot ik het zeker weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dames!

ik ben will, 20 jaar en ik wil heel graag een borstvergroting. ik ben al op consult geweest bij laura moojen zaal in de velthuiskliniek maar wil toch nog voor een 2de consult gaan. ik heb een afspraak bij de bergmann kliniek bilthoven bij PC S.M. Maas. heeft iemand ervaring met hem?? ik ben heel benieuwd! ik heb volgende week woensdag een afspraak!

Ik heb eens een consult met hem gehad. Aardige, rustige man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.