Ga naar inhoud

cereform en sebbin veilig????


MissBoobyMoon

Aanbevolen berichten

Van de week een beetje nare docu gezien over de PIP implantaten.

Ok niet een echt fijn programma om te kijken ..maar zapte er presies op en kon natuurlijk niet meer stoppen met kijken.

Hier hebben ze het over het ce keurmerk gehad en fda .... werd ook gezecht dat het ce keurmerk nergens opslaat.

Nu ben ik meteen de merken gaan chekken waar de chirurg mee werkt waar ik onder het mes ga .

Dit zijn dus de merken cereform en sebbin ,bij dr plovier be clinic .

Er zijn heel veel meiden op het forum bij hem geweest en ben ik benieuwd wat jullie hierover als mening hebben en wat je zelf evt aan vragen heb gesteld of onderzoek hiernaar .

Sebbin heeft alleen het keurmerk ce

Cereform heeft ook ce maar dan de inhoud wel fda gekeurd (correct me if im wrong )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je..je kan ziek worden van de meest rare dingen.....E nummers in wat je eet, roken is ook slecht, veel stress en vet eten ook...wat denk je van bemoeien en je overal tegen verzetten?...niet goed voor je hoor!......en gelukkig kies je er zelf voor...dus...als je twijfelt zou ik het zeker niet doen....ik wilde dit al 20 jaar..en ik ben er helemaal voor! Ik had het jaren eerder moeten doen...

ps de anti-site is toch een hele andere site? hier kijken we juist als we weten dat we het wel willen laten doen?! fijne avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pieuw ik ben weer vragen gaan stellen hoor vlak voor mn operatie :s

ik heb besloten me daar ook niet zo druk over te maken . Ben al zenuwachtig genoeg ,en ook mee eens dat je tegenwoordig overal ziek van word .

Ik was er natuurlijk wel gewoon benieuw naar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow, Ik heb allergan is van natrell450 cc ben best wel geschrokken van het artikel. er is nog een studie gaande dus zekerheid heb ik niet ..........maar ja ik ga het mijn plastisch chirurg wel voorleggen. hij zei dat dit de veiligste was. Ik weet het niet meer....... groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Plovier heeft Sebbin en Cereform.

Als ik jou was zou ik gaan voor Cereform omdat Cereform aan de buitenkant

van zn implantaten een drie dubbele barriere laag heeft waardoor de kans

op 'silicone bleeding' minder is, andere merken (behalve Natrelle) hebben

maar een beschermings buitenlaag.

En Cereform implantaten hebben hoger profiel dan de andere merken, al snel 1 cm meer.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.