MissBoobyMoon

cereform en sebbin veilig????

Recommended Posts

Van de week een beetje nare docu gezien over de PIP implantaten.

Ok niet een echt fijn programma om te kijken ..maar zapte er presies op en kon natuurlijk niet meer stoppen met kijken.

Hier hebben ze het over het ce keurmerk gehad en fda .... werd ook gezecht dat het ce keurmerk nergens opslaat.

Nu ben ik meteen de merken gaan chekken waar de chirurg mee werkt waar ik onder het mes ga .

Dit zijn dus de merken cereform en sebbin ,bij dr plovier be clinic .

Er zijn heel veel meiden op het forum bij hem geweest en ben ik benieuwd wat jullie hierover als mening hebben en wat je zelf evt aan vragen heb gesteld of onderzoek hiernaar .

Sebbin heeft alleen het keurmerk ce

Cereform heeft ook ce maar dan de inhoud wel fda gekeurd (correct me if im wrong )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Ymkje

Hai MissBoobyMoon,

Dit vond ik allemaal over Sebbin. Cereform kun je daar ook vinden:

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

en dit over de FDA

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

groet,

Ymkje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je..je kan ziek worden van de meest rare dingen.....E nummers in wat je eet, roken is ook slecht, veel stress en vet eten ook...wat denk je van bemoeien en je overal tegen verzetten?...niet goed voor je hoor!......en gelukkig kies je er zelf voor...dus...als je twijfelt zou ik het zeker niet doen....ik wilde dit al 20 jaar..en ik ben er helemaal voor! Ik had het jaren eerder moeten doen...

ps de anti-site is toch een hele andere site? hier kijken we juist als we weten dat we het wel willen laten doen?! fijne avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pieuw ik ben weer vragen gaan stellen hoor vlak voor mn operatie :s

ik heb besloten me daar ook niet zo druk over te maken . Ben al zenuwachtig genoeg ,en ook mee eens dat je tegenwoordig overal ziek van word .

Ik was er natuurlijk wel gewoon benieuw naar

/emoticons/borsten_biggrin.gif" alt=":D" srcset="https://www.borstenforum.com/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hallow, Ik heb allergan is van natrell450 cc ben best wel geschrokken van het artikel. er is nog een studie gaande dus zekerheid heb ik niet ..........maar ja ik ga het mijn plastisch chirurg wel voorleggen. hij zei dat dit de veiligste was. Ik weet het niet meer....... groetjes vlindertje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natrelle/Allergan/Mcghan (3 namen onder dezelfde prothese)zijn volledig goedgekeurd en worden ook in amerika gebruikt

/emoticons/borsten_biggrin.gif" alt=":D" srcset="https://www.borstenforum.com/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zit wel goed meid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb ook cereform ben goed geinformeerd door mijn pc en schijnt goed te zijn dus ....

/emoticons/borsten_42.gif" alt=":42:">

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hai Marisjuh.

Ik denk dat de mijne ook dan wel goed zijn (LOL)

Ik heb natrell inspira allergan.

Fijn om dat te weten.

Liefs vlindertje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook Natrel/Mcghan, althans nog een paar weken want ik laat ze explanteren, maar volgens mij zijn ze niet goedgekeurd. Het meldpunt klachten siliconen heeft de beste en meest up to date info wat dat aangaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt Plovier heeft Sebbin en Cereform.

Als ik jou was zou ik gaan voor Cereform omdat Cereform aan de buitenkant

van zn implantaten een drie dubbele barriere laag heeft waardoor de kans

op 'silicone bleeding' minder is, andere merken (behalve Natrelle) hebben

maar een beschermings buitenlaag.

En Cereform implantaten hebben hoger profiel dan de andere merken, al snel 1 cm meer.

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Recente statusupdates

• LaLuna

Hey! Ik heb advies nodig.
      In februari ga ik met een grote vriendengroep een weekend weg. Nu gaan we naar een hotel waar een zwembad is en weet ik zeker dat IEDEREEN zal gaan zwemmen. Ik wil eigenlijk niet.. Ik wil deze operatie echt ondergaan, maar ik wil het niet per se aan al mijn mannelijke vrienden moeten vertellen. Ze hebben mij al jaren niet in bikini gezien dus ik kan nu een mooie overgang maken naar een B/C cup. Maar dat zal natuurlijk niet subtiel gaan als ik nu met AA ga zwemmen en van de zomer eindelijk het strand op ga met een grotere cup (mocht ik de vergoeding krijgen, het is allemaal nog maar een droom) Wat zal ik nu doen? Er tempo achter zetten, want een doktersafspraak voor verwijzing om vergoeding te krijgen heb ik nog geen eens gehad. Vind het spannend. Of gewoon zeggen ik heb geen zin in zwemmen en iets anders gaan doen?
      · 1 reactie
    • best_boobie  »  Mista

Ik zie dat jij overal vraagt om foto's te zien. Ik denk dat het handiger is, als je je eerst even netjes voorstelt in een voorsteltopic. Geen loze kreten, maar gewoon ff voorstellen
      Lees anders even de pb die je kreeg bij je registratie. Misschien staan daar ook nog wel handige tips in

Groetjes BB
      · 5 reacties
    • Mista  »  Anna1982Marie

Zou ik je boobs mogen zien? Ik twijfel 450? 500? 
      · 0 reacties
    • Eefxxmx

Hoi allen die lezen...
      Ik wil graag iets aan mijn album toevoegen, of een album starten met mijn situatie nu.
      Zodat ik over een paar dagen mijn nieuwe situatie kan laten zien.
      Ik weet niet hoe het moet
      Kan iemand mij dat mss vertellen? 
      Alvast bedankt

Xx Eef 
      · 0 reacties
    • Prinsesje99

Happy bday to my boobs! 4 jaar geleden al weer....
      · 1 reactie
  • Aanstaande activiteiten