Jump to content

Lichamelijke klachten maar géén last van borsten

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik ben Lakini en ben 38 jaar !

Ik heb 4 kinderen 2 zoons 1 van 11 en een van 13 en 2 dochters 1 van 8 en een van 15

Ik heb 7 jaar geleden een Borstvergroting gedaan in de Jan v, Gooienklinkiek in A'dam !

Ik had een maatje aa na de kinderen en heb nu een C en ze zijn heel natuurlijk..

Ik heb ze op de borstspier en elke kant 265cc,druppelvormig..

Ik heb me hier aangemeld om te kunnen lezen en ervaringen uit te kunnen wisselen..

Ik ben nu al een paar jaar moe en onverklaarbaar ziek (pijn in de benen,steken in polsen)

Ze hebben me binnenste buiten gehad maar kunnen niks vinden,helaas !

Nu zei mijn moeder van de week (ze had iets gezien op tv over een borstvergroting) heb je daar geen last van het meisje

had dezelfde klachten als ik lichamelijk....maar ik heb totaal géén last van mijn borsten,nooit gehad vanaf dag 1......

Ik ga mijn vraag ook stellen op het Forum BV....misschien dat er mensen zijn die zich hierin herkennen...

Ik heb een vraag voor jullie,misschien zijn er mensen die zich hierin herkennen..?

Ik ben nu al een paar jaar moe en onverklaarbaar ziek (pijn in de benen,steken in polsen)

Ik heb nooit gezegd dat ik een bv heb gehad,nooit bij stil gestaan ook,tot mijn moeder het van de week zei..

Ze had iets gezien op tv over een borstvergroting ,het meisje

had dezelfde klachten als ik lichamelijk....maar ik heb totaal géén last van mijn borsten,nooit gehad vanaf dag 1......

Nu maalt het maar door mijn hoofd,kunnen ze testen of ze eventueel lekken..???

Ik ben nog steeds onder behandeling in het ziekenhuis,nu gaan ze weer allerlei testen doen,ik denk dat ik toch maar aan ga geven

dat ik een borstvergroting heb ondergaan een aantal jaar geleden..

Zijn er mensen die zich hierin herkennen..?

Groetjes Lakini

Ik heb ook hele vage klachten en ook totaal geen last van mijn borsten.

1 pijn in mijn bovenarm lijkt op ontstekingspijn.

2 sinds verleden jaar oktober steeds klachten continu (wat dr denkt) blaasonstekings maar gaat ook niet over als ik daar antibiotica voor krijg.

dan denkt de dr weer nierbekkenonsteking weer antibiotica maar de vage klachten blijven.

3 pijn in mijn nek.

4 zeurend gevoel boven rug.

Mischien kan mijn pc as donderdag meer vertellen als hij de p.i.p verwijderd heeft.

Wie weet zijn ze lek wat ik niet door heb .

Ik wacht as donderdag af.

Groetjes Sas

normaal zien ze dat als er een scheur of lek is bij een echo of mammografie,bij mij was die PIP gescheurd in 6 grote stukken,en ik had al paar jaar vage klachten,spierpijn,terugkerende blaasomtstekingen,altijd verkleumd van de kou,griepachtig voelen van het ene moment op het andere.Grtjs

normaal zien ze dat als er een scheur of lek is bij een echo of mammografie,bij mij was die PIP gescheurd in 6 grote stukken,en ik had al paar jaar vage klachten,spierpijn,terugkerende blaasomtstekingen,altijd verkleumd van de kou,griepachtig voelen van het ene moment op het andere.Grtjs

Hoi hoi En merk je nu verschil (lichamelijk) met dat de p.i.p er uit zijn?

Groetjes Sas

Ik voel me beter nu,niet meer zo moe,maar ben ook nog niet aan het werk,heb bijna 4 weken gekregen van mijn pc wegens grote schade aan mijn borst wegens pip.En de spierpijn is beter maar nog niet helemaal weg,allé tis meer pijn aan gewrichten,pols en knie.

• 3 weeks later...

Ik heb een vraag voor jullie,misschien zijn er mensen die zich hierin herkennen..?

Ik heb nooit gezegd dat ik een bv heb gehad,nooit bij stil gestaan ook,tot mijn moeder het van de week zei..

Ze had iets gezien op tv over een borstvergroting ,het meisje

Nu maalt het maar door mijn hoofd,kunnen ze testen of ze eventueel lekken..???

Ik ben nog steeds onder behandeling in het ziekenhuis,nu gaan ze weer allerlei testen doen,ik denk dat ik toch maar aan ga geven

dat ik een borstvergroting heb ondergaan een aantal jaar geleden..

Zijn er mensen die zich hierin herkennen..?

Groetjes Lakini

Hoi Lakini,

Als ik jouw verhaal lees, herken ik het helemaal identiek als bij mij. Ik heb sinds 2007 PIP implantaten. Zit nu in de molen om ze te laten vervangen.

De PC zei tegen me, dat het er zeker kan mee te maken hebben, maar niks bewezen is. Ik twijfel nu om ze laten vervangen door siliconen. Denk dat ik ga voor de Monoblocs.

Heb jij al meer duidelijkheid erover? Ik hoop zo dat de pijnen weggaan na de wissel?

Gr, Pitou

• 9 months later...

Ik was ook moe en had candida waar ik niet vanaf kwam en viel af en had alsmaar honger lage weerstand vergeetachtig enz. Nu na 9 jaar heb ik monobloc hydrogel nog maar 5 wken en kom nu al aan wat ik 6 jaar niet kon. vermoeidheid is ook al iets minder zo snel al. Ik had mooie borsten had maghan 410 druppelvorm maar deze zweten erg gele vloeistof kwam vrij bij operatie. Neem geen siliconen! je word er op den duur ziek van. Kijk op de site meldpunt klachten siliconen. Echt en elke 10 jaar moeten alle proteses vervangen worden.

Wat naar !! dat je zowiets tegen komt dat je er slecht van word..

Stomme pip implantaten .. Ik hoop dat je nu al een oplossing hebt..

@ snoepie

Vind het zo erg dat je zegt neem geen siliconen .. Ik ken mensen die ze al 5jaar en meer hebben

en deze mensen zijn dan nog nooit ziek van geworden! Over die meldpunt klachten siliconen

heb ik dan ook zeer hard men twijfels ! Ik zeg niet dat ze liegen of dat het niet kan ..

Maar zal ook van persoon tot persoon afhangen ,

ik had geen siliconen en heb/had regelmatig last van gevoel van ontstekingen...slijmbeurs ontsteking,hetzelfde in m'n lies en na mijn bevalling in m'n stuitje...waar het vandaan komt zou ik niet weten maar door de siliconen komt het iig niet.
ik denk dat mensen die wel siliconen hebben en klachten hebben/krijgen hier aan denken uit angst door alle media?of zit ik ernaast?
naja goed mijn punt is dus dat ik bedoel dat het niet altijd aan siliconen hoeft te liggen ;)

Ben je ook getest op Lyme? Daar wordt vaak niet aan gedacht, maar kan verschillende vage klachten geven en ze er niet achter komen wat het nou is... Kan is niet heel groot, maar is wel aanwezig.

Weten jullie wat het is.. Ze komen hier binnen, roepen: ga allemaal naar het meldpunt klachten siliconen en neem geen siliconen, want het is slecht voor je....

Willen jullie horen wat ik aanbeveel? Nee he? Nou ik zeg het toch even:

Ga allemaal aan de siliconen, want ze maken je niet ziek, maar zorgen ervoor dat je je ontzettend gelukkig gaat voelen! Eindelijk trots op je voorgevel!

Ik ben zoooooooooo ontzettend blij en gelukkig en springlevend, en ik heb siliconentieten!! Dus: mocht je nog twijfelen.... Stop met twijfelen! Het verrijkt je leven!! :101::101:

BB, daar heb je helemaal gelijk in! Bij mij kwam de zuster in me naar boven die gelijk een echte oorzaak kan zijn voor de problemen. Natuurlijk zijn niet alle lichamelijke klachten aan implantaten af te schrijven. Ook ik ben dolblij met mijn implantaten, ook al moet ik voor een wissel. De straat oversteken brengt meer risico's met zich mee. Moeten we dan ook allemaal binnen blijven en de boodschappen laten bezorgen? Zelfs dan ga je dood! Geniet van de dag, laat mensen in hun waarde, al zou ik 5 silicone implantaten willen dan is dat nog mijn keuze en de risico's zijn met mij besproken. Net als dat ik weet dat ik niet zomaar de snelweg moet oversteken met mijn kindje in de kinderwagen. De kans dat dat mis gaat is vele malen groter! Maar zelfs dan kan ik veilig aan de overkant komen. Duzzzzz, I made my point

Ruimte zat in mijn lijf. I don't care... als ik ze zou willen, is dat alsnog mijn zaak. Als ik er dan vervolgens dood aan ga dan ben ik als een blije vrouw gestorven MET mijn 5 silicone implantaten! Jahoe!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.