Ga naar inhoud

bv en seks


Aanbevolen berichten

Hallo dit klinkt mss wat raar, maar zit met een aantal vragen.

Ben nu 11 dagen po enja natuurlijk wil mijn vriend eraan komen, maar laat dat precies nogniet toe nogwat onmakkelijk en wat pijn ik wil ze precies nog beschermen al klinkt dat raar. Vanaf wanneer lieten jullie je vrienden eraan komen, maar dan echt eraan komen hé?

En van seks ben ik precies ook bang dat hij op mijn borsten zou steunen en er iets zou misgaan ofzo. Ik ben wss te bang n overdrijf wat maar hadden jullie dit ook? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nurse!

ik ben nu ook 11 dagen po en hebben gisteren weer voor het eerst sex gehad na de bv, ik durfde steeds niet omdat ik bang was voor de pijn in me borsten.

maar ik had helemaal geen pijn het was me reuze mee gevallen :D is weer aan de dagelijkse orde nu :P .

ik moet wel zeggen dat mijn vriend heel lief en rustigaan heeft gedaan, hij zou me ook geen pijn willen doen natuurlijk!

en heeft nettjes gewacht tot het van mijn kant kwam! :33:

en wat betreft aan je borsten zitten, gewoon zachtjes en het moet natuurlijk voor jou ten eerste goed voelen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nurse!

ik ben nu ook 11 dagen po en hebben gisteren weer voor het eerst sex gehad na de bv, ik durfde steeds niet omdat ik bang was voor de pijn in me borsten.

maar ik had helemaal geen pijn het was me reuze mee gevallen :D is weer aan de dagelijkse orde nu :P .

ik moet wel zeggen dat mijn vriend heel lief en rustigaan heeft gedaan, hij zou me ook geen pijn willen doen natuurlijk!

en heeft nettjes gewacht tot het van mijn kant kwam! :33:

en wat betreft aan je borsten zitten, gewoon zachtjes en het moet natuurlijk voor jou ten eerste goed voelen!!!

xxx

11d po en heb je nog veel pijn nu? Ik verlang al tegen dat alles weer kan zoals vroeger, kan nu mss ook maar ben te gespannen denk ik :). Ja hij deed nochtans ook heel voorzichtig er gewoon eens op wrijven en eens duwen, maar het was onwennig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het in het begin ook eng ik was bang dat hij eraan zou komen... Ik heb een lift gehad en dus behoorlijke littekens.

De sex zelf had ik geen problemen mee, wel had ik altijd mijn sportbh aan dus ook met de sex! (heel romantisch!)

Hij is gelukkig heel voorzichtig geweest maar hij is het nu volgens mij allemaal vergeten, maar aan de onderkant blijft het erg gevoelig bij mij, dus soms moet ik hem even weg of van me af duwen. Ik ben al 3 maanden po, dus blijkbaar gaat die gevoeligheid niet zo snel weg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar verlang ik ook naar hoor! voel me net ma flodder op de bank en loop als kwasimodo door de supermarkt :45: .

mijn borsten voelen ookheel raar aan de onderkant voel ik helemaal niks en heb sinds 2 dagen weer gevoel in me rechter tepel links niet.

kwa pijn is het een hel geweest heb alleen maar gehuild de eerste 2 dagen, had zo'n spijt!! nu gaat het wel weer alleen me linker borst heel veel pijn is net of me spier in gevecht is met de prothese soort heftige krampen ofzo zelfs als ik diep adem haal doet het pijn. me littekens zijn top links is zelfs al bijna alle korstjes eraf!

zie trouwens geen foto's in jouw album????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar verlang ik ook naar hoor! voel me net ma flodder op de bank en loop als kwasimodo door de supermarkt :45: .

mijn borsten voelen ookheel raar aan de onderkant voel ik helemaal niks en heb sinds 2 dagen weer gevoel in me rechter tepel links niet.

kwa pijn is het een hel geweest heb alleen maar gehuild de eerste 2 dagen, had zo'n spijt!! nu gaat het wel weer alleen me linker borst heel veel pijn is net of me spier in gevecht is met de prothese soort heftige krampen ofzo zelfs als ik diep adem haal doet het pijn. me littekens zijn top links is zelfs al bijna alle korstjes eraf!

zie trouwens geen foto's in jouw album????

xxx

Ja mijn vriend noemde mij voor te lachen al de bultenaar :) ik weet moet proberen me mooi recht te houden, maar je zakt zo makkelijk door hé naar beneden. Maandag mogen de draadjes eruit hoop dat ze niet teveel vergroeit zitten want ze hebben er wat langer ingezeten dan normaal.

Ik zal dan volgende week eens werk maken van foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.