Ga naar inhoud

moet voor bv je gebit,plaatje,brug eruit


Aanbevolen berichten

Goedemorgen meiden

Ik denk dat vele van jullie hier geen andwoord op kunnen geven ivm dat jullie allemaal nog vrij jong zijn enof gewoon jullie eigen tanden nog hebben,maar er zijn vast meiden/vrowen hiet die hier wel andwoord op kunnen geven.

Ik heb een plaatje met 4 tanden in mijn mond en moet die eruit als ik onder narcose moet voor mijn bv?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Zelf heb ik meerdere bruggen, die zitten natuurlijk wel vast in mijn mond. Er is niet naar gevraagd, alleen naar sieraden en piercings.

Ik had mijn navelpiercing nog in, omdat het gaatje heel snel dicht gaat, wilde ik die op het laatste moment uit doen,, maar dat hoefde niet van de pc.

Dus ik vermoed dat het geen probleem zou zijn.

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Risje80

Ik heb een plaatje,die dus wel zo eruit gehaald kan worden.

Met het gesprek met de narcotiseur vroeg hij ook of ik een plaatje,gebit of brug had.

Ik had bijna willen zeggen NEE,maar ja straks stik ik in mijn eigen plaatje hiihiii

Maar ik schaam me dood als dat ding eruit moet!!!!

groetes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb drie weken geleden een BVk gehad en ik heb ook eenrothese bovenin! En ja die moet er wel uit!

Ik ben bij de bergmankliniek geholpen en je kreeg daar een bakje mee naar de ok, daar er uit, en gelijk op de vercouver er weer in, zo heb je ze zo snel mogelijk terug,

Haha lastig hè? Heb ook altijd de neiging mijn hand oor mijn mond te houden hè? Weet je wij schamen ons rot! Voor hen is dat de normaalste zaak van de wereld! Zien ze dagelijks joh!

Succes

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb drie weken geleden een BVk gehad en ik heb ook eenrothese bovenin! En ja die moet er wel uit!

Ik ben bij de bergmankliniek geholpen en je kreeg daar een bakje mee naar de ok, daar er uit, en gelijk op de vercouver er weer in, zo heb je ze zo snel mogelijk terug,

Haha lastig hè? Heb ook altijd de neiging mijn hand oor mijn mond te houden hè? Weet je wij schamen ons rot! Voor hen is dat de normaalste zaak van de wereld! Zien ze dagelijks joh!

Succes

Groetjes Liene

Ik vind dat echt vreselijk!!!!

Zien ze eerst een lief ,aardig niet slecht uitziende vrouw.

En dan in 1 keer een HEKS daar op hn tafel liggen hiiihiii.

Nu zonder dolle ik blij dat echt Niet leuk vinden,ik denk dat ik met mijn hoofd onder de dekens blijf.

En zal ze zeggen voordat hij er uit moet, dat ik niet meer andwoord zal geven indien ze me nog vragen willen stellen graag voor dat mijn plaatje er uit gaat aub!!!hiihiii

Ik zal aan je laatste woorden proberen te denken,maar ja het blijven mensen!!!

xxxx Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.