saskia1972 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Goedemorgen meidenIk denk dat vele van jullie hier geen andwoord op kunnen geven ivm dat jullie allemaal nog vrij jong zijn enof gewoon jullie eigen tanden nog hebben,maar er zijn vast meiden/vrowen hiet die hier wel andwoord op kunnen geven.Ik heb een plaatje met 4 tanden in mijn mond en moet die eruit als ik onder narcose moet voor mijn bv?Alvast bedankt voor jullie reactie.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Hoi hoi,Zelf heb ik meerdere bruggen, die zitten natuurlijk wel vast in mijn mond. Er is niet naar gevraagd, alleen naar sieraden en piercings.Ik had mijn navelpiercing nog in, omdat het gaatje heel snel dicht gaat, wilde ik die op het laatste moment uit doen,, maar dat hoefde niet van de pc.Dus ik vermoed dat het geen probleem zou zijn.Groetjes Risje Link to comment Share on other sites More sharing options...
saskia1972 Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 @Risje80Ik heb een plaatje,die dus wel zo eruit gehaald kan worden.Met het gesprek met de narcotiseur vroeg hij ook of ik een plaatje,gebit of brug had.Ik had bijna willen zeggen NEE,maar ja straks stik ik in mijn eigen plaatje hiihiiiMaar ik schaam me dood als dat ding eruit moet!!!!groetes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 *** Volgens mij moeten gebitsprotheses er wel uit ivm de beademingstube..Groetjes van Ingrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 *** Volgens mij moeten gebitsprotheses er wel uit ivm de beademingstube..Groetjes van Ingrid.Dat zou wel eens kunnen, ik ben niet onder narcose geweest, dus ook niet beademd. Dat zal wel een groot verschil zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lientjuh Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Hoi hoi, ik heb drie weken geleden een BVk gehad en ik heb ook eenrothese bovenin! En ja die moet er wel uit! Ik ben bij de bergmankliniek geholpen en je kreeg daar een bakje mee naar de ok, daar er uit, en gelijk op de vercouver er weer in, zo heb je ze zo snel mogelijk terug,Haha lastig hè? Heb ook altijd de neiging mijn hand oor mijn mond te houden hè? Weet je wij schamen ons rot! Voor hen is dat de normaalste zaak van de wereld! Zien ze dagelijks joh!SuccesGroetjes Liene Link to comment Share on other sites More sharing options...
saskia1972 Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 Hoi hoi, ik heb drie weken geleden een BVk gehad en ik heb ook eenrothese bovenin! En ja die moet er wel uit!Ik ben bij de bergmankliniek geholpen en je kreeg daar een bakje mee naar de ok, daar er uit, en gelijk op de vercouver er weer in, zo heb je ze zo snel mogelijk terug,Haha lastig hè? Heb ook altijd de neiging mijn hand oor mijn mond te houden hè? Weet je wij schamen ons rot! Voor hen is dat de normaalste zaak van de wereld! Zien ze dagelijks joh!SuccesGroetjes LieneIk vind dat echt vreselijk!!!!Zien ze eerst een lief ,aardig niet slecht uitziende vrouw.En dan in 1 keer een HEKS daar op hn tafel liggen hiiihiii.Nu zonder dolle ik blij dat echt Niet leuk vinden,ik denk dat ik met mijn hoofd onder de dekens blijf.En zal ze zeggen voordat hij er uit moet, dat ik niet meer andwoord zal geven indien ze me nog vragen willen stellen graag voor dat mijn plaatje er uit gaat aub!!!hiihiiiIk zal aan je laatste woorden proberen te denken,maar ja het blijven mensen!!!xxxx Sas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.