Ga naar inhoud

alles zit bovenin


Aanbevolen berichten

Ik ben 8 maart geopereerd in Genk. Ik heb een drukverband eromheen gekregen en deze eergisteren verwijdert. Nu zit alles heel hoog. de onderkant van mn borsten zijn nog bijna net zo plat als voor de operatieen t lijkt of de protheses boven mn tepel geplaatst zijn.

Is er iemand die dit herkent of weet of dit erbij kan horen? Heb nu een drukband gekocht om de boel naar beneden te drukken maar ben er niet gerust op......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee dames. dank je voor de reactie. ik was echt ff ongerust en ik ben helemaal geen stresskip haha. maar t ziet er zo raar uit vd zijkant met name. onderkant borst haast niks aan verandert en slap en bovenkant giga bol. hoe hoger hoe boller ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jullie opstaan of tijdje gelegen hebben en rechstaan hebben jullie dan ook het gevoel dat je borsten zich precies aan hte zetten zijn, alles is dan heel opgespannen en het is precies of ze moeten dan hun plaats zoeken of zo ervaar ik het toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt in mijn album heel goed zien hoe ze van 5 dagen po naar 6 weken po gezakt zijn. (zijn bij mij helaas te veel gezakt) Dus kijk maar eens over een paar weekjes........ Komt goed!

Nurse, nee dat heb ik niet, maar ik ben nu al 3 maanden po, en alles blijft bij mij heel soepel ook als ik lig of me anders beweeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt in mijn album heel goed zien hoe ze van 5 dagen po naar 6 weken po gezakt zijn. (zijn bij mij helaas te veel gezakt) Dus kijk maar eens over een paar weekjes........ Komt goed!

Nurse, nee dat heb ik niet, maar ik ben nu al 3 maanden po, en alles blijft bij mij heel soepel ook als ik lig of me anders beweeg.

mss moeten de mijne nog wat verder ingroeien? geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.