Ga naar inhoud

Terug van weggeweest: na een jaar toch nog een BV?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames!!

Nadat ik de verhaaltjes hier een tijdje had gevolgd, werd het tijd dat ik ook een profiel aan zou maken!

Ik ben een jonge meid van 23 jaar en overweeg een BV. Al sinds dat ik borsten heb (zo'n 10 jaar inmiddels)

ben ik niet bepaald happy met mn borsten. Op zich was ik altijd wel tevreden over de grootte,

Ik heb 80B/75C (in BH) maar zonder BH zijn het voor mijn gevoel net theezakjes. in mijn beleving

"horen" dames tot een jaar of 40 gewoon stevige borsten te hebben, deze heb ik nooit gehad, vandaar de onzekerheid.. misschien is mijn beeld hiervan absoluut niet goed?

Daarnaast vind ik mijn tepels te groot, groter dan normaal wat ik absoluut vreselijk vind. Redenen genoeg dus.

Al tijden denk ik aan een borstvergroting (eventueel icm een tepelcorrectie,) maar kan (kon!) het absoluut niet betalen.

Nu zat ik van de week te surfen en kwam de Wellness Kliniek tegen in Genk, met een aantrekkelijk aanbod van 1999 euro voor een BV.

eerst had ik ontzettende twijfels, wat voor een kliniek moet dat dan wel niet zijn, dat zit vast niet goed.. wat jullie?

Ben toen op dit forum terecht gekomen en heb niets dan positiefs gelezen!

Ik heb dan ook maar gelijk de knoop doorgehakt en net gebeld voor een consult, en kan gelukkig 23 november al terecht bij dr Visser!

Hoera! :43:

Ik zit met een hoop vragen en verwacht wel dat die vragen beantwoord zullen worden.

Ik zit zelf al met behoorlijk wat vragen, maar hebben jullie eventueel al tips

wat ik zeker niet moet vergeten te vragen bij het consult?

Niemand weet hier trouwens van, behalve mijn vriend. Ik betaal alles zelf en woon op mezelf,

dus als ik een weekje thuis blijf, komt niemand dat echt te weten :141:

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotte,

Wat fijn dat je op die kliniek gestuit bent, dat scheelt idd een hoop geld met de meeste klinieken en zeker in Nederland. Ik zie dat je uit Rotterdam komt...leuk daar kom ik ook vandaan!! (al woon ik nu in Scheveningen).

Ik laat mijn bv ook in Belgie doen, kost me rond de 2500 incl consult. Ook een nette prijs.

Ik kan je geen advies geven over vragen tijdens het consult want mijn consult was echt een aanfluiting. Ik weet niet of je zelf al een idee hebt of je ze voor of achter de spier wilt en hoe groot je ze ongeveer wilt?

Wanneer wil je onder het mes? En doe je zwaar lichamelijk werk? Want dan moet je wel iets langer dan een weekje thuisblijven, en zeker als ze achter de spier geplaatst worden.

Nog even meid en dan is je consult, hou ons op de hoogte he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

It's a small world :)

Zie dat jij 10 nov onder het mes gaat? wow dat is al snel! spannend! hoe ben jij op die kliniek gestuit?

Wanneer was je intake?

Ja moet wel zeggen dat ik het een beetje spannend vind om het in Belgie te laten doen, dacht altijd, dat ga ik echt niet in het buitenland laten doen. Maar België is zo ver niet (2 uurtjes rijden) en na de goede verhalen ben ik wel overtuigd! De prijs doet het m ook wel, 4000 euro had ik niet kunnen betalen..

Maar hoezo was jouw consult een aanfluiting? gaven ze je niet genoeg info naar je gevoel ?

Ik heb nog geen idee of ik voor/achter de spier wil.. heb een beetje rond zitten kijken hier, maar word nog niet veel wijzer. Achter de spier geeft meer pijn achteraf, maar ze kunnen dan niet verzakken, voor de spier automatisch dus sneller genezingsproces, zoiets? las ook zoiets over Dual plane? allemaal woorden die nog nieuw voor mij zijn :141:

Qua grootte tja.. Het belangrijkste vind ik dat het beter 'gevuld' is, als ik mn borsten voel, zijn ze een groot handje vol, maar als je ze ziet zou je dat niet zeggen..

Als ik naar andere borsten kijk mis ik een beetje vulling aan de bovenkant, met push up bh's is dat wel redelijk op te lossen maar het lost het probleem niet op ;)

Heb nu 80 B, maar zou best naar een volle C, kleine D willen. moeten iig niet van die gigantische ballen worden..

maar wacht wel af wat ze voor advies geven en wat allemaal kan..

Ik ben nog student.. dus ik wil het liefst in een vakantie onder het mes, zodat ik geen lessen mis!

Ik zit te denken aan de voorjaarsvakantie, zo rond 25 februari is dat!

Dan heb ik zo'n 10 dagen dat ik rustig aan kan doen thuis! Ik verwacht niet dat ik daarna weer alles kan, maar de eerste 10 dagen hoef ik dan iig geen boeken e.d. te dragen!

Maar we zien het wel allemaal!

Ben benieuwd hoe het jou vergaat over 2 daagjes!!

Krijg je een slaapverdoving of algehele narcose?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

It's a small world :)

Zie dat jij 10 nov onder het mes gaat? wow dat is al snel! spannend! hoe ben jij op die kliniek gestuit?

Wanneer was je intake?

Ja moet wel zeggen dat ik het een beetje spannend vind om het in Belgie te laten doen, dacht altijd, dat ga ik echt niet in het buitenland laten doen. Maar België is zo ver niet (2 uurtjes rijden) en na de goede verhalen ben ik wel overtuigd! De prijs doet het m ook wel, 4000 euro had ik niet kunnen betalen..

Maar hoezo was jouw consult een aanfluiting? gaven ze je niet genoeg info naar je gevoel ?

Ik heb nog geen idee of ik voor/achter de spier wil.. heb een beetje rond zitten kijken hier, maar word nog niet veel wijzer. Achter de spier geeft meer pijn achteraf, maar ze kunnen dan niet verzakken, voor de spier automatisch dus sneller genezingsproces, zoiets? las ook zoiets over Dual plane? allemaal woorden die nog nieuw voor mij zijn :141:

Qua grootte tja.. Het belangrijkste vind ik dat het beter 'gevuld' is, als ik mn borsten voel, zijn ze een groot handje vol, maar als je ze ziet zou je dat niet zeggen..

Als ik naar andere borsten kijk mis ik een beetje vulling aan de bovenkant, met push up bh's is dat wel redelijk op te lossen maar het lost het probleem niet op ;)

Heb nu 80 B, maar zou best naar een volle C, kleine D willen. moeten iig niet van die gigantische ballen worden..

maar wacht wel af wat ze voor advies geven en wat allemaal kan..

Ik ben nog student.. dus ik wil het liefst in een vakantie onder het mes, zodat ik geen lessen mis!

Ik zit te denken aan de voorjaarsvakantie, zo rond 25 februari is dat!

Dan heb ik zo'n 10 dagen dat ik rustig aan kan doen thuis! Ik verwacht niet dat ik daarna weer alles kan, maar de eerste 10 dagen hoef ik dan iig geen boeken e.d. te dragen!

Maar we zien het wel allemaal!

Ben benieuwd hoe het jou vergaat over 2 daagjes!!

Krijg je een slaapverdoving of algehele narcose?

xxxx

Hoi lotte,

aardig wat vragen hahaha, maar dat begrijp ik wel hoor, ik wist ook nog bijna niks toen ik hier terecht kwam en heb hier veel geleerd en gevraagd

Hoe ik op de kliniek gestuit ben is ook eigenlijk toeval geweest. Ik ben gewoon gaan googlen en kwam toen terecht bij dr Plovier, die toen nog bij de Beaucare opereerde. Kon gewoon alleen maar goede dingen over hem vinden en las allemaal verslagen van tevreden vrouwen. Ik had in de eerste instantie niet eens door dat het een belgische kliniek was want er stond dat je een consult in Utrecht kon boeken. Dat heb ik dus gedaan. Het consult was een aanfluiting omdat er heel snel een verhaaltje werd verteld door een arts (niet mijn pc) over bv's en hij heeft even gekeken, verteld dat ik het beste achter de spier kon nemen omdat ik nog weinig weefsel overheb (heb altijd een D gehad maar door mijn zwangerschappen nu een slappe B (zie gallerij)) en toen ben ik weer weg gegaan. Hij vertelde dat het echte consult gebeurt vlakvoor de operatie. Ik had nog nooit een consult meegemaakt dus dacht dat dit de normale gang van zaken was, bij elke kliniek en heb een afspraak gemaakt voor opereren.

Later werd ik gebeld door de verpleegster van dr plovier dat hij een eigen kliniek begonnen was en of ik met hem meewilde. Ik heb toen ja gezegd en ben verder gaan kijken wat er over hem te vinden was, toen op dit forum terecht gekomen, waar heel veel dames door hem geholpen zijn.

Nog 2 daagjes idd, ben bloednerveus!!!

Ik ga onder narcose, er is geen andere optie bij deze kliniek. (Be-clinic, google maar even)

Ik weet dus nog niet hoeveel cc ik krijg, of ze voor of achter de spier komen (ik denk voor vanwege te weinig weefsel) en wacht dus af tot een half uur voor de operatie totdat ik dit allemaal hoor....extra spannend dus. Wil wel grote borsten, heb ze altijd gehad en wil dat minimaal terug....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Wow spannend hoor! het zal wel bij iedere kliniek anders zijn denk ik zo.. ik wacht het wel af :)

heb nog 2 weken om na te denken wat ik allemaal wil vragen ;)

heb inmiddels iemand anders van dit forum een pb gestuurd met vragen, zij is ook geholpen door de arts waarmee ik een afspraak heb, dus dat is wel fijn :)

weet nog niet zo goed hoe die galerij werkt.. hb wel al wat foto's gezien maar hoe heet jouw galerij zeg maar, wat is de beginnaam? sorry als het een domme vraag is hoor :67:

laat je weten hoe het is gegaan allemaal?

succces!!!!

liefs,

Lotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Welkom!:D

Spannend, binnenkort je eerste consult bij dr. Visser! Zou je als raad geven om al je vragen op te schrijven, want op het moment zelf vergeet je de helft wat je wou vragen.

Als iemand hier in de galerij een album heeft, staat er onder z'n naam (naast het envelopje) een symbooltje waar mee je rechtstreeks naar hun album kunt gaan.

Veel succes en veel aftelplezier, en veel lees- en postplezier hier op het forum.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey

welkom hier... :D spannend joh binnekort je eerste consult..

las dat je ongeveer een volle c, kleine D wilt.. :)

ik ben ook in belgie geopereerd, maar dan bij beaucare..

in belgie vind ik ook echt goede klinieken zitten hoor.. !

wens je veel plezier hier op het forum..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii18,

Hi, dankje :) ik word al een stukje wijzer van alles en iedereen hier,

echt fijn dat ik zo kan meelezen met iedereen haar ervaringen e.d.

Ik heb net even naar je foto's gekeken en ik vind ze echt hartstikke mooi!, zulke wil ik ook wel hebben :126:

denk alleen niet dat dat gaat lukken als ik naar je 'voor' foto's kijk,

jouw borsten stonden al vrij rechtop voor je operatie, de mijne naar mijn gevoel niet.

maar we zullen zien!!

Welke maat had jij van te voren in gedachten, gezien dat je nu 75E hebt? hoeveel cc heb je gekregen?

Op de foto vind ik het er super mooi uitzien, maar kan nog niet echt een beeld schetsen

van hoe het in het 'echt' is zeg maar! als ik kijk vind ik de jouwe een mooie maat, maar als je leest

dat het E is, lijkt het weer super groot!

hoelang is jouw 'herstel' geweest?

sorry voor de vragen, ben ontzettend nieuwschierig!

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

bedankt voor je lieve compliment..!! :)

Ik had eerst een D in gedachten.. Ik wilde zoizo niet kleiner!

Maar wel zo natuurlijk mogelijk... en eenmaal voor mijn operatie vroeg mijn pc wat ik liever wilde:

Iets groter en minder natuurlijk of iets kleiner en meer natuurlijk... ik koos voor het laatste...

uiteindelijk heeft hij tijdens de operatie gekeken wat ie mooi vond staan bij mij..

hij heeft er 450 cc ingedaan.. ik dacht dat ik op een D uit ging komen!

totdat ik bh's ging passen en op een E uit kwam.... Nu ben ik er super happy mee en wil ik echt niet meer kleiner! Sterker nog, soms vind ik ze nog wel eens te klein... :blush:

E klinkt groot hoor, maar neppe borsten lijken altijd kleiner als een echte E..

Mijn herstel ging vrij vlot.. de eerste week echt pijn gehad, daarna ging het steeds beter..

al heel snel kon ik op mijn zij slapen.. Nu doe ik weer zwaar werk en voel er helemaal niks meer van!

Al met al vind ik dat mijn herstel super is gegaan.. :D

Liefs :58:

Enne je vragen is niet erg hoor.. beantwoord ze graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Bedankt voor je reactie!

Ik verzamel zoveel mogelijk informatie dat ik er een beetje van in de war raak, waar ik van wie ik had gelezen haha :133: (of ik struin hier teveel rond)

Ik denk dat ik zo al heel veel info heb en dat consult maar gewoon op me af laat komen!!

als ik het consult heb gehad laat ik het wel fftjes weten :)

thanx ladies!!

xxxxxxxxxx :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik er super happy mee en wil ik echt niet meer kleiner! Sterker nog, soms vind ik ze nog wel eens te klein... :blush:

E klinkt groot hoor, maar neppe borsten lijken altijd kleiner als een echte E..

Hey Lotte,

Probeer je niet teveel te laten leiden door de reacties als die van hierboven.

Er zijn namelijk ook veel verhalen van mensen die ze achteraf liever kleiner gehad hadden... de PC kan je het beste adviseren!

Je zei dat je borsten veel op die van mij voor de operatie leken.. nu ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig ;)

Heb je al voorfoto's?

Liefs en veel succes met je beslissingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Livia,

hihi jaa, ik had vorige week foto's gemaakt met mijn mobieltje maar vergat ze iedere x op de pc te zetten. Ook waren ze dan niet heel erg groot

maar dat geeft niet. maar heb ze er snel weer afgehaald want was bang dat als iemand mijn telefoon zou pakken en ze zou zien

dat ik dan ff niet wist wat ik had moeten doen haha!

maar ik ga zeker snel nieuwe foto's maken, ben iig erg blij dat ik vaker 'mijn soort' borsten voorbij zie komen, daarmee bedoel ik niets lelijks hoor!

maar dacht altijd dat ik de enige was :unsure: maar na het bekijken en lezen hier weet ik wel beter,geeft me ook een beter gevoel!!

Ik ga snel foto's posten!

maar ja thanks voor je advies.. ik ga gewoon mijn eigen gevoel volgen. Ik ben wel snel geneigd af te gaan op wat anderen zeggen qua grootte,

maar had ik het goed, dat ik van jou ergens voorbij zag komen dat ze van jou achteraf niet zo groot hadden gehoeven?

ik wil iig niet groter dan D, echt echt niet, dan valt het denk ik enorm op en dat hoeft niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! :)

Nou ben gister op consult geweest en was best spannend..

Dr visser is heel aardig en voelde me goed bij haar, ze is recht voor de raap maar je weet gelijk waar je aan toe bent!

Ze adviseerde 330 cc onder de borstspier, rond en ik dacht high profile, geen idee wat dat betekend haha!

Maar toen ik ging passen leek. Het zooo groot, te groot voor het mooie.. Dus twijfel enorm of t noet kleiner moet.. Het is wel achter de borstspier en ik had ze in mn bh waar al vulling in zat maar toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad! Houd er rekening mee dat zo'n passessie vertekent, meestal valt het in het echt toch wel iets kleiner uit, en je bh met vulling is ook niet erg duidelijk op dat vlak, en achter de spier verlies je ook zo'n 40cc. Bovendien kan dr. Visser heel goed inschatten wat bij iemands lichaam past, dus zou me niet te veel zorgen maken dat het te groot zou uitvallen, je went ook heel snel aan de grootte.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lotte,

leuk te lezen dat je consult zo goed is verlopen,sluit me aan bij Eefje haar mening,je went snel aan de grootte en Dkt Visser weet echt wel een goede inschatting te maken,dus denk dat je het beste haar kan vertrouwen.

en anders als je er echt over in zit een 2de consult plannen om je angst te bespreken :)

heb je ook al een datum besproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je ook niet al te druk maken over het aantal cc !!

Grootte went echt heel snel en net zoals wat moontje en eefje zeggen: die passessie vertekent heel erg!!

ik ben dan ook blij dat ik geen passessie hebt gehad anders had ik nu ook geen 450 cc gehad denk ik!

Denk er nog maar goed overna, heb je al een datum? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje en Mii,

Sorry voor de late reactie.. het forum doet het sporadisch op mijn laptop en op mijn mobiel is het lastig typen..

Ik ben er nog steeds overna aan het denken over het aanal CC's.. ook omdat ik best gespannen was bij het consult. toen dr Visser vroeg hoe groot ik wilde, zei ik

'richting de D' en toen zag ik haar iets opschrijven als D/DD.. ik heb natuurlijk geen verstand van CC's in verhouding tot cupgrootte..

Ook omdat mijn vriend zelf zegt dat ie een C groot genoeg vindt, maar het zijn mijn borsten natuurlijk!

maar met passen zei ik tegen haar dat ik het wel érg groot vond, toen zei ze: ja meisje, jij wilt een grote D.. toen zei ik: 'jaa, maar ook weer niet

zó huge als dit..' ik wil gewoon voorkomen dat ik straks met te grote borsten zit waar ik spijt van ga krijgen hihi!!

Maar ik heb hier al een aantal keer gelezen dat bij sommige meiden het uiteindelijk groter uitviel dan dat ze 'wensten' door indalen e.d. niet dat ze er minder blij

mee waren maar ik zie het zelf niet zitten dat het straks richting de E gaat..

D is groot zat hihi :1big_boobs:

ennum... mn PC zei dat je inprincipe na 6 weken weer alles mag.. maar mn vriend maakt zich helemaal druk dat ik weken 'uit de running' zal zijn

hij beweert ook dat ik nog niet eens een kopje thee kan/mag tillen..

Dit lijkt me vrij sterk toch.. als ik zo de verhalen lees? ik bedoel ik kan toch geen 6 weken op mn gat blijven zitten?

Dat ik rustig aan moet doen begrijp ik wel.. maar ik wil mijn BV plannen 2 dagen voor mn vakantie begint.. als ik weer naar school moet ben ik dan

inmiddels minimaal 11 dagen PO.. dan kan/mag ik toch wel een kleine tas dragen met bijv. alleen wat pennen, een blocknote en mn portemonnee?

kan lastig naar school gaan zonder 1 velletje papier ;) Die boeken laat ik nog wel ff thuis..

Hij maakt zich er zo druk om , omdat zijn zusje een paar jaar terug een borst verkleining heeft gehad. Maar dat is natuurlijk wel even iets

anders dan een BV.. maar dat kan ik nog niet zo aan z';n verstand peuteren.. of heeft hij gelijk?

Sorry voor het verhaal weer maar ik zit eigenlijk met nog best wat vragen over dagelijkse dingen waar ik niet bij stil

had gestaan om te vragen bij het consult..

bedankt alvast voor jullie advies :)

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moontje,

een 2e consult.. dat zou wel kunnen alleen enerzijds ben ik 5 uur onderweg voor 15 minuten

en dat is wel echt heel lang, dan denk ik.. kan ik niet voor de operatie nog bespreken hoeveel cc ik wil?

dat zie ik bij andere dames ook nog dat ze een dag of een uur voor de operatie nog wisselen van gedachten.

Anderzijds.. het gaat niet om een pakje kauwgom wat je even koopt.. maar goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:

ennum... mn PC zei dat je inprincipe na 6 weken weer alles mag.. maar mn vriend maakt zich helemaal druk dat ik weken 'uit de running' zal zijn

hij beweert ook dat ik nog niet eens een kopje thee kan/mag tillen..

Dit lijkt me vrij sterk toch.. als ik zo de verhalen lees? ik bedoel ik kan toch geen 6 weken op mn gat blijven zitten?

Dat ik rustig aan moet doen begrijp ik wel.. maar ik wil mijn BV plannen 2 dagen voor mn vakantie begint.. als ik weer naar school moet ben ik dan

inmiddels minimaal 11 dagen PO.. dan kan/mag ik toch wel een kleine tas dragen met bijv. alleen wat pennen, een blocknote en mn portemonnee?

kan lastig naar school gaan zonder 1 velletje papier ;) Die boeken laat ik nog wel ff thuis..

alvast voor jullie advies :)

liefs!!

Mannen!!!! Nee joh, hij overdrijft echt heel erg hoor. Ik heb de eerste dag na de operatie gewoon zelf mn brood gemaakt, zelf thee gezet en mn beker gedragen. Na de eerste week kan je alweer heel veel hoor (tillen mag, maar onder de 10 kilo) en na 2 weken dan moet je jezelf echt dwingen niet alles weer te doen. Ik heb mn pc een mailtje gestuurd na 10 dagen en gevraagd wat ik allemaal weer mocht. Bijna alles, incl autorijden, zo lang ik maar niet heel zwaar tilde, boven de 10 kilo dus en niet heel veel kracht met mn armen zette, dus bijv ramen zemen en stofzuigen. Ook sporten mag nog niet maar verder kan gewoon alles weer volgens hem. Na 6 weken mogen ook al die andere dingen weer. Ik weet niet hoe het met een bvk is maar met een bv hoef je echt geen 6 weken op je gat te zitten. En na 11 dagen kan je ook wel een schoudertas met wat spulletjes erin dragen en lekker naar school gaan, zolang het maar onder die 10 kilo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai daffy,

Ja zie je wel.. Hij vergelijkt t met zn zusje, volgens hem heeft ze 2 weken plat gelegen en heeft zn moeder toen haar 2 weken verzorgd enz..

Maarja, is ddus f wat anders! ik las idd ook dat jij je zoontje al uit bed tilde enzo, dus een tas met wat pennen en papier moet lukken. Sowieso kan mn vriend geen week vrij nemen dus na t weekend moet ik toch weer voor mezelf zorgen!

Maar bedankt, als ie nog eens gaat miepen kan ik hem eventueel dit laten lezen ;)

Enne.. Douuchen..? Daar heb ik t niet over gehad met mn pc.. Vanaf wanneer mocht jij douchen?

Ik heb maandag een gesprek met mn werk.. Even kijken wat er mogelijk is qua ziekmelden of anders vrijnemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moontje

ja dat is ook nog een optie... ik ga morgen even bellen, ook om gelijk een datum vast te leggen. Het lijkt alweer eeuwen geleden

dat ik op consult ben geweest haha maar het is morgen pas een week geleden.

Als ik een datum vast heb dan gaan we weer een stukje vooruit :)

kan niet wachten!! woehoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne.. Douuchen..? Daar heb ik t niet over gehad met mn pc.. Vanaf wanneer mocht jij douchen?

Ik mocht na 48 uur douchen maar ben nu 20 dagen po en heb nog steeds niet gedouched, heb al jaren niet gedouched. Hahaha ik ben geen viezerik hoor maar ik douche nooit, ga altijd in bad en als ik mn haar was dan doe ik dat dus met de douchekop zittend in bad. Liever lui dan moe ;) . Zo dus ook na de operatie, ik liet gewoon het bad vollopen tot mn middel en ging daar lekker inzitten een half uur heerlijk zonder die irritante bh!!!! Ik waste me dan met een washandje onder mn oksels enzo. nadat de hechtingen eruit waren gehaald mocht ik dus weer lekker gaan liggen en dat doe ik nu dus heerlijk elke dag. Maar douchen mag dus gewoon na 48 uur, er zaten waterdichte pleisters op en de pc zei alleen dat ik wel voorzichtig moest doen met zeep maar dat douchen en haarwassen prima kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.