Ga naar inhoud

Natjuuuh : 13 juli 2009 : Dr. de Bruiin : Cosmea : Oldenzaal


Gast natjuuuh

Aanbevolen berichten

Gast natjuuuh

Hoi hoi,

Allereerst zal ik me even voor stellen....

Mijn naam is Nathalie en ben 30 jaar en moeder van 2 kindertjes..

Afgelopen maandag was mijn grote dag en ben ik geopereerd.

Vond het vreselijk eng maar achteraf viel het reuze mee..

Nu dus rustig aan doen :blink: wat ontzettend moeilijk is zeg :wacko:

Toch redelijk wat pijn nog steeds....lees dat heel wat vrouwen bijna geen pijn hebben(wat ik me nie voor kan stellen hihi)

Heb toch velle steken onder mijn borsten.....herkend iemand dit??????

Gelukkig mag ik dinsdag op na controle en vuur ik me vragen op mijn pc af..

groetjes.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelie met je boobs!!

Enne, die steken horen erbij hoor ;) Net als je zelf al zegt, je hebt pijn en ook dat hoort erbij (maar dat heb je volgens mij zelf ook al door ;))

Ik lees ook regelmatig dat mensen nauwelijks pijn hadden, maar ik was een van die meiden die toch regelmatig pijn had. Ach, verschil moet er zijn ;)

Veel plezier met je herstelperiode ;)

Hoeveel CC heb je gekregen en waar ben je geopereerd? (altijd leuk om te weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Als eerst gefeliciteerd!

Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe weinig last van heb gehad (even afkloppen, misschien komt dat nog?). Wanneer ik zit voel ik niets maar alleen als ik opsta bonkt het. Ik heb wel wat steken gehad toen ik net uit de narcose kwam.

Ik zou het dinsdag ook even navragen. Ik lees bij de 1 wel dat ze er last van had en bij de ander weer niet, dus ik denk dat het iets is wat er wel bij hoort, bij het herstel. Toen ik naar huis ging zeiden ze ook 'je mag bellen als er wat is, maar houd er rekening mee dat het kan gaan steken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat steken, het gaat borrelen, het kan zijn dat (mits je het achter de spier hebt) je het idee hebt dat je protese verschuift. Je tepels kunnen als idioten gaan branden, je borsten kunnen gaan gloeien, het gaat jeuken. Allemaal zaken die je totaal niet ongerust hoeven te maken, want dat hoort bij het herstel proces ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat steken, het gaat borrelen, het kan zijn dat (mits je het achter de spier hebt) je het idee hebt dat je protese verschuift. Je tepels kunnen als idioten gaan branden, je borsten kunnen gaan gloeien, het gaat jeuken. Allemaal zaken die je totaal niet ongerust hoeven te maken, want dat hoort bij het herstel proces ;)

Haha idd Chantal!

Bij mij gloeide mn borsten gigantisch, alsof ik úúúren in de zon had gezeten! De huid voelde heet! Verder kan de de huid gaan jeuken, zijn je tepels overgevoelig of juist niet... de huid van je tepel tot aan t litteken zonder gevoel enz enz...

Druk op je borst met opstaan, gevoel alsof je gekneusd bent tot tokyo!

Maarrrrrrrr.......... het trekt weg... en dan komen er weer nieuwe ' dingetjes' waar je vragen over hebt haha!

komt goed meid! Daar is t forum voor.. en natuurlijk ook je pc, die als 1e natuurlijk ;)

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje. De stuwing inderdaad. Vooral sochtends na een paar uur slaap. Oh hemel.

LOL, ik blies er elke ochtend op. BH uit zodat de pijn kon weg zakken en blazen. Als de ergste pijn weg trok, BH weer aan en mocht het gloeien weer terug keren; lekker bevochtigen met een washandje of icepack.

Zoals Jinx idd zegt, je zult altijd nieuwe dingetjes ontdekken, maar 99% van die dingen is niks om je druk over te maken. Ga er asjeblieft niet van uit dat je na 6 weken pijn vrij bent. Een deel zal dit wel hebben, maar een deel ook niet. Je mag dan uit de verplichte 6 weken rug slapen periode zijn, je borsten staan pas aan het begin van zijn herstel :)

Wees niet ongerust als je na 8 weken nog steken voelt, word niet bang als je na een half jaar opeens stekende borsten krijgt. Het hoort erbij. Ik ben ruim 11 maanden PO en moet af en toe op mijn werk moeite doen niet keihard AUW te roepen en naar mijn borst te grijpen. Ik ben dan bijna uit de herstelperiode, maar geloof niet dat ik ooit helemaal pijn vrij ben. Steken, en tja.. draagpijn noem ik het maar eventjes, zullen bij mij persoonlijk altijd blijven. Maar wees niet bang. Je went aan de pijn en niet iedereen loopt na een jaar nog met pijn. Volgens mij ben ik persoonlijk een heerlijke uitzondering ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees niet ongerust als je na 8 weken nog steken voelt, word niet bang als je na een half jaar opeens stekende borsten krijgt. Het hoort erbij. Ik ben ruim 11 maanden PO en moet af en toe op mijn werk moeite doen niet keihard AUW te roepen en naar mijn borst te grijpen. Ik ben dan bijna uit de herstelperiode, maar geloof niet dat ik ooit helemaal pijn vrij ben. Steken, en tja.. draagpijn noem ik het maar eventjes, zullen bij mij persoonlijk altijd blijven. Maar wees niet bang. Je went aan de pijn en niet iedereen loopt na een jaar nog met pijn. Volgens mij ben ik persoonlijk een heerlijke uitzondering

Haha kijk!! Dat vind IK nou weer een ' heerlijke geruststelling" zo hier op t forum hahaha! Ik ben nog niet zo ver, maar dit soort verhalen van chantal stellen mij nu weer super gerust! ;) Al weet je dat er nog wel t een en ander voorbij zal komen, zijn dit soort 'kwaaltjes' juist een geruststelling, wanneer je ze zelf voelt! Omdat je ze soort van 'herkent' door alle verhalen! Echt super!

Dusss ......... kletteren met die vragen, kwak ze neer, die onzekerheden!! :43: YEAH!! We kenne ze aan, hebben overal ( nou ja bíjna overal) antwoord op hihi!

liefs Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh

Dank jullie wel dames...Oooow gelukkig zeg dat ik niet de enige ben.....

gerustellend is het zekers als ik van jullie hoor dat het erbij hoord..

had namelijk nog nergens de klachten gelezen van velle steken....denk ooo ooow,

zal het wel goed zijn bij mij :wacko:

Moet zeggen dat het vandaag gelukkig al weer minder is....

Ik ben door Dr de Bruiin geopereerd, hij is van Cosmea...heb rond 310 cc achter de borstspier gekregen,

via mijn oksel plooi...

De hele begeleiding was super, lieve zustertjes en had veel goed over Dr de Bruiin gehoord(erg gerustellend)

mocht een nachtje blijven en dat vond ik toch wel erg prettig aangezien ik uit mijn narcose kwam met heftige pijn....

fijn om dan dichtbij de zustertjes te zijn hahha

hahah moest ook erg lachen met dat verhaaltje van dat het kan borrelen en voel ook af en toe een "piepje" bij een bepaade beweging :huh:

Binnen welke periode zijn jullie dames weer aan het werk gegaan????

Heb nu nog 2 weken vakantie en hoop dat ik dan weer redelijk te pas ben...

liefs natjuuuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He Natjuuuh,

Ik word ook geopereerd door cosmea maar dan door dhr Zophel.

350cc achter de spier via borstplooi. En ook in Oldenzaal.

Hoe is het ziekenhuis in Oldenzaal?? Hoe ging de dag verder. Een operatieverslagje is mooi om te lezen.

Heb je ook al foto's.

listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh
He Natjuuuh,

Ik word ook geopereerd door cosmea maar dan door dhr Zophel.

350cc achter de spier via borstplooi. En ook in Oldenzaal.

Hoe is het ziekenhuis in Oldenzaal?? Hoe ging de dag verder. Een operatieverslagje is mooi om te lezen.

Heb je ook al foto's.

listy

Hoi Listy....

wat spannend he dat je ook binnenkort geopereerd wordt!!!!

Krijg je ook zoals ik ronde of de druppelvormige?

De dag van mij zag er als volgt uit...

toen ik er s'morgens om half 8 was, was ik de eerste die zich melde van Cosmea....dus ook als eerste aan de beurt bleek later :rolleyes:

werd eigenlijk gelijk klaar gemaakt, operatie jasje aan, wat uitleg een prik voor trombose in mijn been en weg werd ik gereden door de gangen van het ziekenhuis....mijn mannetje een dikke kus gegeven en daar ging ik.

Kwam aan in de uitslaap kamer en werd voor gesteld aan wat mensen die ook bij de operatie aanwezig zouden zijn en me zouden verzorgen in de uitslaapkamer na de operatie....mijn pc kwam eraan en nam me met bed en al mee naar de Ok...

Daar mocht ik op het operatie(plankje) gaan liggen,

werd afgetekend en kreeg een infuus, hartbewaking en zuurstof meter op.....

Door de zenuwen was ik lekker aan de klets met iedereen om me heen en had wel een hele grote smile op me gezicht.....blij dat ik eindelijk krijg waar ik al zolang van droomde... en de spanning was omgegaan in een geluksgevoel toen ik daar lag...had mezelf al zo vaak op de Ok zien liggen en nu was het zover :43:

Kreeg mijn narcose en voelde me wegvallen...dacht ooo oooow daar ga ik.......haha heel appart gevoel

en voor je het weet ben je aan het ontwaken......helaas met heel veel pijn.....leek wel of der olifant boven op me zat.....

Kreeg morfine voor de pijn en binnen 20 min. was ik goed te pas en de pijn onder controle...

Voelde dat ze me met mijn bedje terug reden naar mijn kamer....was zo lam dat ik me ogen nie kon openen en kon eigenlijk nie goed wakker worden...heel appart...

Slapen slapen en nog eens slapen daarna.......

tegen 1 uur maar is naar huis gebeld en verteld dat ik me redelijk voelde....maar zei jullie hoeven nog nie te komen hoor...hahha ben zo moe,

ga zo weer slapen....om 3 uur toch maar gevraagd of me vriend met onze kindjes en me mamsie kwamen,

was toch wel uitgeslapen nu...

De kamers van Cosmea zijn gewone ziekenhuiskamers.....het ziekenhuis van Oldenzaal is netsjes maar een oud ziekenhuis, maar dat zegt niks hoor,

vond het er super!!!!!

Tv op de kamer en vanuit het verstelbare bed lekker zappen en boekjes lezen....

de verzorging is uitstekend, lieve zustertjes en om de zoveel uur kwamen ze me controleren, bloeddruk, temperatuur...parasetamolletjes brengen en ffies kletsen...

fijn hoor om een nachtje te mogen blijven....je bent zo duf na de tijd, moest er echt nie aan denken om naar huis te moeten die dag.....

heb geen foto's op me pc staan....nog niet :rolleyes: ......

Ik was na een week wel redelijk weer de oude,

maar heb echt wel 3 a 4 dagen flinke pijn gehad....velle steken onder mijn borsten,

maar ook dat ging over en doe nu gewoon alles al weer, wel met minder kracht en inzet,

maar draai al wel weer mee hoor......

echt afzien als je alles uit handen moet geven :angry:

Het resultaat vind ik mooi.....maar ga ervan uit dat ze alleen maar mooier worden als ze nie meer zo strak staan en de zwellingen/blauwe plekjes verdwenen zijn......

Jij heel veel succes en ben erg benieuwd naar jou ervaring straks met Cosmea.....ik ben dik tevreden....

liefs Najuuuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd naatjuuuud :116: ik ben een van de vrouwen die geen pijn had na de operatie , maar nu wel veel steken de pijn. vooral bij de linker borst . maar dat komt misschien omdat ik ook nooit kan rustig zitten. en op momment GEEN bh met beugel. dat doet pijn..... ik zit te wachten op de dag dat ik alles kan doen zonder pijn. onder anderen: andere bh, op mij buik slapen, lekker vrijen zoals voorhen :blush: , plat kunnen liggen op bed, springen etc......... :24:maar een ding is waar de kleding staat je veel veel leuker nu met boobies. meid we moeten rustig blijven.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh
gefeliciteerd naatjuuuud :116: ik ben een van de vrouwen die geen pijn had na de operatie , maar nu wel veel steken de pijn. vooral bij de linker borst . maar dat komt misschien omdat ik ook nooit kan rustig zitten. en op momment GEEN bh met beugel. dat doet pijn..... ik zit te wachten op de dag dat ik alles kan doen zonder pijn. onder anderen: andere bh, op mij buik slapen, lekker vrijen zoals voorhen :blush: , plat kunnen liggen op bed, springen etc......... :24:maar een ding is waar de kleding staat je veel veel leuker nu met boobies. meid we moeten rustig blijven.

groetjes

Dank je wel hoor Norita :D

Geen pijn huh??? Das beter....kan me voorstellen....had spierpijn zal ik je vertellen,

maar ach duurd ook maar een dag of wat en tis over :rolleyes:

Wel gek dat je nu last van steken hebt...als ik me nie vergi ben jij in juni ergens geholpen????

Verheug me ook op de shopfase haha lekker lingerie en nieuwe truitjes kopen.....

en slapen op mijn zij is iets waar ik echt naar verlang...het went echt nie om te moeten rug slapen :angry: vreselijk!!!!

Snurkende man naast je liggen....lig je daar stijf te zijn door die ene houding :wacko: haha

Geduld is wel nodig als je een borstvergroting hebt gehad......het heeft echt tijd nodig...

succes met jou herstelling :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He natjuuuh,

Nee ik krijg geen ronde maar anatomische. Word ook in oldenzaal geholpen. Heb gister de BH gehaald dus weer stapje dichterbij.

Ben blij dat ik straks eerst nog vakantie heb gaan die drie weken ook snel moet alleen maandag nog werken lekker hoor.

Dus vanaf dan ben ik even weg van hier. Dan nog 2 weekjes werken en dan ben ik aan de beurt gelukkig.

Heb er nu ook wel zin in hoor. Heb het geld overgemaakt dus dat is allemaal klaar.

Als goed is ben ik als 2e aan de beurt dus smorgen moet ik hier om half 6 vertrekken haha. Maar slapen doe ik toch niet mijn mannetje vind het minder zo vroeg maar goed heeft er ook plezier van straks.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natjuuuh.

het klink gek maar ik ben inmiddels gewend aan op mij rug te slapen :106: na zo veel weken vind je het niet meer erg . maar ik weet wat voor hel was in het beging. vandaag heb ik niet veel pijn gehad. ik denk dat ik op momment gewon geen bh met beugel kan dragen. en ik merk dat als ik stress ben of moe ook pijn aan mij borsten krijgt. vooral aan de linkerkant. meid rustig aan en voor dat je weet voel je ook weer lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Natjuuuh,

Gefeliciteerd met je meloentjes,

Ik ben ook door Cosmea geholpen alleen wel door Dr Bakker.

Is ook een goede pc.luisterd goed naar je.Totdat je echt geen vragen meer hebt.

Heb 1 uur lang consult gehad, terwijl ik bij alle tig andere consulten binnen 15 min eruit was.

Hij heeft mijn wens laten uitkomen.Ik ben hem echt heel erg dankbaar.

Oldenzaal is idd. oude ziekenhuis, maar de zusters en alle verpleeging zijn zeer aardig ze komen 20 keer naar je toe

of alles goed gaat of je nog wat wilt.Echt toppie.En alles heb je op je prive-kamer.Ze doen zoveel dingetjes

voor je echt een dikke pluim voor ze.

Succes en goede snelle herstel.

Toeteloet Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh
Hey Natjuuuh,

Gefeliciteerd met je meloentjes,

Ik ben ook door Cosmea geholpen alleen wel door Dr Bakker.

Is ook een goede pc.luisterd goed naar je.Totdat je echt geen vragen meer hebt.

Heb 1 uur lang consult gehad, terwijl ik bij alle tig andere consulten binnen 15 min eruit was.

Hij heeft mijn wens laten uitkomen.Ik ben hem echt heel erg dankbaar.

Oldenzaal is idd. oude ziekenhuis, maar de zusters en alle verpleeging zijn zeer aardig ze komen 20 keer naar je toe

of alles goed gaat of je nog wat wilt.Echt toppie.En alles heb je op je prive-kamer.Ze doen zoveel dingetjes

voor je echt een dikke pluim voor ze.

Succes en goede snelle herstel.

Toeteloet Meloentje.

Hoi Hoi Meloentje..

Dank je wel hoor......jij natuurlijk ook gefeliciteerd !!!

Hoe gaat het met jou zo na 2 maandjes???

Alle pijntjes over?

Ja Oldenzaal was echt super en net wat je zegt de zustertjes die zo vaak kijken of je nog wat nodig hebt..

vond het erg gezellig daar de dag dat ik daar lag....

Ben bij Cosmea terecht gekomen door hele goede verhalen van klanten van me en kennisen.....had eerst zoiets van wil ook bij Veldhuis kijken,

maar na mijn consult was ik zo dik tevreden dat ik direct een datum heb afgesproken met Cosmea :rolleyes:

Fijn om te horen dat ook jij zo tevreden was.....je hoord wel eens van die griezel verhalen en daar was ik zo bang voor :ph34r:

liefs Natjuuuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh

hey Norita...

vannacht was een heerlijk nachtje...EINDELIJK!!!!!

endat op me rug :wacko: haha

had wel een paar wijntjes op.....misschien was het daarom zo fijn slapen....

goed weekend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh
He natjuuuh,

Nee ik krijg geen ronde maar anatomische. Word ook in oldenzaal geholpen. Heb gister de BH gehaald dus weer stapje dichterbij.

Ben blij dat ik straks eerst nog vakantie heb gaan die drie weken ook snel moet alleen maandag nog werken lekker hoor.

Dus vanaf dan ben ik even weg van hier. Dan nog 2 weekjes werken en dan ben ik aan de beurt gelukkig.

Heb er nu ook wel zin in hoor. Heb het geld overgemaakt dus dat is allemaal klaar.

Als goed is ben ik als 2e aan de beurt dus smorgen moet ik hier om half 6 vertrekken haha. Maar slapen doe ik toch niet mijn mannetje vind het minder zo vroeg maar goed heeft er ook plezier van straks.

Listy

Hoi Listy...

Ach voor dat je het weet ben je aan de beurt,

de weken vliegen voorbij en ben je straks ook rond-borstig :D haha

das wel fijn als je als 2e bent, de hele dag wachten tot je eidelijk aan de beurt bent lijkt me vreselijk,

fijne vakantie de komende 3 weken...

en als je straks weer moet herstellen ga je dan weer vrij nemen???

Natjuuuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi tnx,

Met mij gaat het nu wel uitstekend heb helemaal geen pijn gehad maybe ligt het aan mijn

EXTREEM ZEER HOGE PIJN GRENS, maar nee ik heb echt niks gevoeld alleen de littekens waar ik 1 week zo last van had.

Branden net alsof men met mes puntje erover heen gingen en zout erop gooiden telkens

maar ja ook dat heb ik overleeft hihi :blush:

Verder ze dalen mooi in allebei tegelijk nog wel ballen maar wel beetje verschil als in het begin

dus gaat langzaam maar geduld is op zijn plaats.

Ja Oldenzaal zal in mijn geheugentje blijven hangen ze hebben mij echt echt superrrr zeer goed verzorgd 3 dagen lang,

Cosmea superrrrrrrrr ben echt super blij dat ik hun heb gevonden,

zomaar opeens door me zoektocht kwam ik daar terecht.. :blink::unsure::ph34r:

Heb wel tig consulten in verschillende klinieken en ziekenhuizen gehad dus ken bijna alle pc`s hahaahha.

Om gewoon zeker van te zijn dat gegeven adviezen ook wel klopte.

Maarre hoe gaat jouw herstel goed of toch pijntjes..?

toeteletoetjes Meloentjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh
Hihi tnx,

Met mij gaat het nu wel uitstekend heb helemaal geen pijn gehad maybe ligt het aan mijn

EXTREEM ZEER HOGE PIJN GRENS, maar nee ik heb echt niks gevoeld alleen de littekens waar ik 1 week zo last van had.

Branden net alsof men met mes puntje erover heen gingen en zout erop gooiden telkens

maar ja ook dat heb ik overleeft hihi :blush:

Verder ze dalen mooi in allebei tegelijk nog wel ballen maar wel beetje verschil als in het begin

dus gaat langzaam maar geduld is op zijn plaats.

Ja Oldenzaal zal in mijn geheugentje blijven hangen ze hebben mij echt echt superrrr zeer goed verzorgd 3 dagen lang,

Cosmea superrrrrrrrr ben echt super blij dat ik hun heb gevonden,

zomaar opeens door me zoektocht kwam ik daar terecht.. :blink::unsure::ph34r:

Heb wel tig consulten in verschillende klinieken en ziekenhuizen gehad dus ken bijna alle pc`s hahaahha.

Om gewoon zeker van te zijn dat gegeven adviezen ook wel klopte.

Maarre hoe gaat jouw herstel goed of toch pijntjes..?

toeteletoetjes Meloentjes.

Jeetje dus geen pijn gehad....haha ikke wel hoor.....maar alles is goed nu,

had na goed 7 dagen geen pijn meer, wel bepaalde bewegingen zijn nog nie zo verstandig....voelt dan heel appart....

maar zou het zo weer over doen....het verlangen was er al zo lang dus vond het 1 groot avontuur hihi

maar 3 dagen verzorgt zeg je??? waarom moest jij zo lang blijven dan?

Zelf heb ik geen last van mijn littekens....zo zie je maar weer dat het voor iedereen weer anders kan voelen he.

Mijn borsten zijn nu al wel wat zachter, maar staan ook nog als "ballen"....1tje is ietsie hogen op dit moment,

maar heb geduld en laat me verassen met de weken....ze zijn nu al mooi en worden vast alleen nog maar mooier met de tijd...

ben er zo blij mee....

byebye!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo zie je maar bij iedereen andere ervaring hihi.

Door complicatie`s (door gezondheid) die tijdens de operatie was gebeurd moest ik blijven mocht eigenlijk pas 4de dag op de donderdag weg,

maar ik kon er niet meer tegen zolang stil liggen en omdat mijn koorts van 39,5 naar 37 was gezakt en verder wel goed ging

mocht ik toch nog na 3 dagen naar huis, maar ben wel 1ste 2 weken heel voorzichtig geweest.... :unsure::blush:

Maar daarna is het snel gegaan voordat je het weet ben je zo 2 maanden verder.

Groetjes Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Hoi Listy...

Ach voor dat je het weet ben je aan de beurt,

de weken vliegen voorbij en ben je straks ook rond-borstig :D haha

das wel fijn als je als 2e bent, de hele dag wachten tot je eidelijk aan de beurt bent lijkt me vreselijk,

fijne vakantie de komende 3 weken...

en als je straks weer moet herstellen ga je dan weer vrij nemen???

Natjuuuh

Nee 1 dag vrij en rest in ziektewet. Ik geloof het in ieder geval dat het mocht. haha.

Ja na deze week nog 1 weekje werken en dan is het zover gaat nu wel snel hoor.

Ja oldenzaal ben erg benieuwd.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.