Ga naar inhoud

Bovenkledingmaat na borstvergroting


Snoozie

Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

De twijfel slaat ineens toe. Ik krijg 23 april een borstvergroting (al noem ik het eigenlijk herstellen in de oude staat :D ) en daarbij raadde de arts mij aan om 430cc per borst te nemen om de slappe huid (na - 40 kilo en 2 x borstvoeding) weer genoeg te kunnen opvullen.

Ik heb nu een hele slappe 75C en draag bovenmaat S/M. Maar nu ben ik ineens bang dat als ik straks rond de D of DD uitkom, ik helemaal geen leuke jasjes ofzo meer aankan, omdat de borsten te groot zullen zijn?!

Wat is jullie ervaring na je BV?

Groet,

Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt wat je zegt.

Ik draag ook maat s en nu mijn borsten 2 maten groter zijn passen ze niet meer in alle truitjes! Ik kan er wel van balen omdat als ik een maat groter neem, ze niet meer mooi aansluiten in mn taille.

Wat ik doe is als ik zo's truitje aan heb, die ik mijn vuisten voor mijn borsten erin en duw ik de truitje naar voren, zo rekt se stof op die plaats wat op, en past het beter. Ook bij een vest ging die open staan bij mijn borsten maar ik ben geen vest drager dus daar heb ik verder niet zo last van.

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik kan nog geen normale shirts aan doen ivm me armen omhoog doen, maar me blousejes staan op springen die kan ik dus niet meer aan! :P

maar aan de andere kant heb ik ook nog een hoop andere kleding die voor heen niet mooi stonden en nu zeker wel :D

en shoppen straks zal zeker geen straf zijn!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had voorheen 75B en kledingmaat S/M nu heb ik 75D en kledingmaat is nog steeds S/M,hangt ook echt af van de snit en model van een kledingstuk hoor of waar het gemaakt is,want italiaanse kledingstukken vallen héél klein uit,daar heb ik b.v een L nodig om eigenlijk een M te hebben snap je. dus PASSEN is de boodschap!! :D have fun shopping :D:P grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem nu altijd shirts die goed meerekken, en blousjes met elastiek erin, blazertjes kunnen inderdaad niet helemaal dicht, maar ik vind het juist ook mooi om dat aan te doen met een hemdje eronder, zodat het bij de borsten een beetje open staat. Grotere maat kopen wordt m niet, want dan is het inderdaad aan de rest van je lijf te groot en dat ziet er ook niet uit.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn zusje gaat zoooo blij zijn met alles wat mij niet meer gaat passen na mijn BV. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms is het wel lastig ,ik vind bijvoorbeeld bloesjes erg leuk staan nu,maar met een M krijg ik ze echt niet meer dicht hoe elastisch ze ook zijn soms,dus bovenste knoopjes open en hemdje eronder.

en een L is geen optie,dan zit t bij me taille lubberig,lol.

Het is iets moeilijker geworden qua leuk spul vinden wat mooi uitkomt,maar ach heb dr maar een hobby van gemaakt :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kleding past grotendeels nog gewoon goed. Ben van niks naar een 70D gegaan.

Heb maar een paar blousjes weg moeten doen omdat ik de knoopjes niet meer dicht kreeg.

@ Vlinder; volgens mij heb je een typefoutje gemaakt in je handtekening, er staat 2500 cc, of neem jij soms een wissel :44::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een hele leuke blouse gekocht in maatje M, maar helaas staan de knoopjes iets te strak gespannen rond mijn borsten...Dus op zoek gaan naar een L of anders niet. Dat is tot nu toe het enige kleding stuk wat van boven niet meer past...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.