Ga naar inhoud

Wat doen jullie tegen de zenuwen !?


Aanbevolen berichten

Ben heel benieuwd hoe iedereen met zijn of haar zenuwen omgaat voor een operatie ?

Ik heb nu last van opruim acties en denk dat de valeriaan druppels ook maar gekocht gaan worden .

Wat hebben jullie gedaan .

En dan nog een vraagje hoe bereid je je voor als je later op de middag een operatie hebt ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goede vraag! Bij mij duurt het nog 9 dagen voor de operatie... Ben alvast maar wat extra boodschappen in huis aan het halen.

Ik vind het erg spannend!! Aan de andere kant ook veel zin in!

Tips zijn welkom! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, wel ik heb de week voor m'n operatie zo goed als niet geslapen van de zenuwen!! haha :P Heb het app netjes gekuisd wat opgerommeld,kleine snacks voorzien om na de operatie toch iets te knabbelen want in een volle zware maaltijd heb je toch geen zin nadien. heb altijd een emmer en handdoek en motilium pilletjes binnen handbereik gehad in geval je misselijk wordt en moet overgeven.. :98: en op de dag vd operatie zelf was ik eigenlijk het minst zenuwachtig omdat ik enorm uitkeek dat ik eindelijk big boobies ging hebbe!! :D ze vragen wel of je een pilletje tegen de zenuwe wilt,wat ik wel heb aangepakt haha Voor je 't weet is voorbij en heb je :1big_boobs: !!! haha de eerste dag of eerste 2 dagen ga je misschien "spijt" hebben of je miserable voelen,maar daar denk je gauw weer helemaal anders over hoor,geloof me! :123: Succes dames! :D grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen zenuwen hier,wacht al 10 jaar,en moet nog zo lang wachten,pffffttt.

Ik denk als het zover is dat ik zoiets ga hebben van 'ja,kom maar op,het is tijd,ik heb lang genoeg gewacht' :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook later op de middag geopereerd. Lijkt me inderdaad ook lastig. Als je s'ochtends geholpen word ben je er ook gelijk van af.. Het beste is toch alles al klaar hebben. Scheelt een hoop stress!! Maar aan de andere moet je jezelf ook bezig houden.. Tja.. Gewoon afwachten eigenlijk maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was ook zooooo zenuwachtig voor mijn operatie....

Ik heb 2 weken van te voren pillen geslikt op natuurbasis, maar die hielpen wel, als je wil, kan ik ff opzoeken hoe ze heten.

De dag ervoor en op de dag zelf heb ik een oxazepam genomen, en ik was echt relaxt. Toen we in Belgie aan kwam kreeg ik wel de kriebels maar ik liet heel makkelijk alles met me doen. En waar ik bang voor was dat ik flauw ging vallen is helemaal niet gebeurd! Wel na die tijd met het tape eraf halen, haha, toen had ik het helemaal niet verwacht en ben ik 4 of 5 x flauwgevallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo lang moeten wachten dat ik er eigenlijk alleen maar zin in had! ik heb de nacht ervoor heerlijk geslapen en ging dan ook ontspannen het nieuwe avontuur tegemoed!!!

ik wou eigenlijk al nieuwe boobs van heel jong en heb geen geld gehad tot mijn 43e !!!! ik heb heel veel geduld moeten hebben en ondertussen al aardig wat operaties om medische redenen gehad, ik wist dus al wel dat narcose erg meevalt en dat ik na de operatie ook niet misselijk zou zijn etc.....

het enige dat ik niet had verwacht is dat het het kort na het ontwaken zooooo ontzettend koud zou hebben!! ik lag toch te bibberen, dat had ik nog niet eerder gehad, stiekum toch wat zenuwen.......

ik zou zeggen heel veel succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lange wachten doe ik ook al maar neemt niet weg dat ik dood zenuwachtig ben AARRGGHHHH .

Giisteren even naar de tuinen geweest daar heb ik valeriaan tableten gehaald 450 milligram ,kan je ook een thee van maken .

Hoop dat ze gaan werken word echt gek vanmeself .

Ik heb een kalmerings tablet gekregen die ik van te voren in mag nemen ,en zo als het nu gaat is die ook wel echt nodig .

Mischien ook niet zo een slecht plan om er ook een te vragen de nacht daarvoor .

Word je eigelijk wappie van die rust pillen of alleen maar rustig ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke ik kreeg in het ziekenhuis voor mijn operatie, maar ik weet vanaf dat ik die pil heb genomen tot dat ik terug wakker werd haast niks meer! Ik weet alleen nog dat ik net na inname naar de wc ben gegaan, en daar half gevallen, mijn moeder heeft me terug in bed geholpen toen, de verpleegster was vergeten te zeggen dat ik niet meer uit bed mocht na dat tabletje. Ik weet ook alleen nog vlagen van de rit van mijn kamer naar de ok. Dus bij mij hielp die echt goed...

De dagen vantevoren was ik zenuwachtiger dan de dag zelf, toen was ik eigenlijk hyper in m'n praten enzo. De dagen ervoor meer in mezelf gekeerd en constant lijstjes checken of ik niks vergeten was enzo ;-) Het is allemaal wat. Maar komt goed hoor! Probeer zoveel mogelijk de normale gang van zaken te blijven volgen, en de tijd vliegt!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het zeker even aankaarten ...ik heb zoiets van nok mij maar neer .

gelukkig komt mn moeder vandaag ,brengt toch altijd rust een mamma :D

Ik zat heel toevallig net in jouw album te kijken Ingrid .....omg wat heb jij een prachtige metamorfose ondergaan werkelijk een plaatje .

Ik zal je in mn achterhoofdt houden jij hebt zo te zien flink wat doorstaan!

Dan kan ik het ook ...vervelende van mij is dat de zenuwen nou eenmaal in het aard van het beestje zit .

Ik ga meself helemaal gek opruimen en zo moe mogelijk maken dat ik iniedergeval s'avonds bek af ben .

XxXXXXxXXXXX thanks allemaal heb er heel veel aan hier op het forum te zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbieblondie die hier ooit eens lid was, die heeft ook die pil vantevoren al bij Beclinic gekregen, maar die kon geloof ik niet eens meer zelf opstaan toen ze eenmaal aan de beurt was. Die reageerde er heel heftig op.

Ik was tot 3 dgn vtv serieus bang, en daarna zó relaxed! Ik vertrouwde hun echt voor 300% en dat besefte ik me op het laatst heel goed waardoor ik compleet niet meer bang was.

Misschien gebeurd het bij jou ook wel, ook al kun je je dat nu absoluut niet voorstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de week eroor was ik ook heel zenuwachtig en de dag ervoor was ik erzelf misselijk door, maar bleef gewoon denken komaan nu niet terugkrabbelen je hebt dit zolang al willen doen, we moeten erdoor en erover :). Bij mij vroegen ze ook of ik een temeste wou, maar wou deze niet omdat ik weet dat sommige daar ook al goed duizelig van kunnen zijn, gewoon eens heel goed diep in en uit ademen en alles komt goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug krabbelen NooiT!! hahaha nee dan maar er doorheen .

Moet zeggen de valeriaan doet aardig goed zn best ..heb af en toe mn vlagen wel ..en dan krijg ik al te horen ..schat heb je ze al genomen vandaag hahahahahha .

Ik probeer zoveel mogelijk te doen en zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Jah van de week die docu van de PIP omg toen had ik hem wel zitten ..maar meself wel gerust gesteld ik neem aan dat plvier niet met enge implantaten werk lijkt me niet zo goed na alle comotie erover..

En niet zoveel op het forum te staren haha ,ik vind het heerlijk hier ..maar brengt ook extra zenuwen mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.