Ga naar inhoud

Pinky38 : CC vraag na verwijderen pip-protheses


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb onlangs gehoord dat ik de bekende pip protheses heb en ze gaan eruit!

Nu had ik een A-cupje en ben met mijn 205 cc naar een c- cupje gegaan.

Superblij mee!! Echt heel mooi!

Nu zei de arts dat ze er een nieuwe prothese van 200 CC in willen stoppen. Op zich prima lijkt me, maar ik kan ook kiezen voor 230... (niets daartussen)

Dus of naar 200 of 230.

Mijn maat vond ik prima, maar ik ben bang als ze die 205 eruit halen en er in gaan "wroeten" ik misschien beter naar 230 kan (scheelt maar 25 cc)

Maar ik wil ze zeker niet te groot...

Heeft iemand ervaring mee? En uiteraard advies?

Of zal ik die 25 cc amper opvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pinky

Ik ben 3 weken terug geopereerd aan het verwijderen van 1 gescheurde pip en de andere was nog intact,maar bij mij moest ook mijn borstlift herdaan worden,volledig verkeerd gedaan door vercouttere in body and face.Nu de prothesen die erin zaten waren 210CC EN 230CC.Mijn pc geeft er nu in beide borsten 270CC INGESTOKEN en tis heel mooi,ik denk dat je kleiner gaat nemen dathet niet zo mooi zal zijn,je huid is tenslotte opengerekt door vorige prothese,ik zou groter nemen ipv kleiner.Is er een pip stuk bij jou?liefs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Welkom! :D

Die 25cc meer zal idd niet zo heel erg opvallen, dat is nog geen twee eetlepels, dus denk dat je gerust naar die 230cc kunt gaan zonder dat je maat veel zal veranderen (mogelijks heb je dan in bh-maat een D-cup nodig, maar op het zicht zal het niet veel verschil maken). Wens je alvast veel succes met je wissel meid! Voor wanneer is het en bij wie ga je?

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

Wow Shemna wat een verhaal! Maar gelukkig zeg dat het mooi geworden is!! Kut pip!! (sorry..) Had je er veel last van nu na de tweede keer?

En Eefje, je hebt me overtuigd ;-) ik dacht ook al meer aan 230... Maar lijkt zo veel haha! Heb maar een klein lijffie!!

Ik hoor binnen 2-4 weken en ik word geopereerd in de Jan van Goyenkliniek door Dr. Tan. Mijn oude arts Dr. van Raath is weg (echt een top chirurg!!)

Na mijn gesprek met Dr Tan wilde ik wisselen naar een andere arts, wat een "aparte" man, maar de consulent zei al, hij is communicatief niet echt vaardig maar heeft gouden handen. Dus vertrouw ik dan maar op! ;-)

Toch blijft het spannend!! Ze zijn nu ZO MOOOI!!!! Boehoe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb enorm veel last gehad door die kapotte pip,die zat in 6stukken in mijn borst en de gel was totaal uitgelopen.Had enorm veel pijn voor de operatie aan die borst;Maar na het verwijderen viel de pijn heel goed mee,veel beter dan mijn eerste borstlift.Maar mijn pc dr.defrene geeft me echt enorm goed geholpen en nu kan het alleen maar beter gaan en toch denk ik dat je voor 230 Moet gaan.Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Pinky,

Wat leuk om te lezen dat ze mooi zijn geworden, ik hoor ook goede verhalen over de kliniek waar je bent geholpen.

Mag ik vragen wat voor cupmaat je nu hebt?

Ik heb op 27 april een prothesewisseling gehad, ik had ook PIP's wat een ellende he? Die van mij waren nog wel intact alleen verkleurd dus dat wees er ook op dat ze van slechte kwaliteit waren. Ik had PIP 290cc high profiel en ik heb nu Natrelle 335cc high profiel. Maar inderdaad volgens mij scheelt het niet veel die paar cc's anywayz ik pas elke maat.

Veel geluk ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.