Jump to content

bijna 6 weken po zonnebanken?

Recommended Posts

HallO allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie Over het zonne =),

Ik ben vrijdag 6 weken po maar ik zou graag weer onder de zonnebank willen.

mijn vraag is hoe hebben jullie dat gedaan?

zOu graag jullie ervaring willen leezen hiermee.

zijn jullie gewoon toples er onder gegaan en je littekens afgeplakt?

Of gaan jullie er met je bh/bikini topje onder en plak je dan als nog je littekens af?

hOop dat jullie mij hier mee me vraag kunnen beantworden :56:

grOetjes linsje Xxx

Hallo Linsje,

Ik mocht na vier weken weer onder de zonnebank, maar ik moet tot anderhalf jaar na de bv mijn littekens afplakken.

Sinds vorige week lig ik dus weer onder de zonnebank, maar met kleine pleisters op mijn littekens ;)

Succes!

Guest Snappie

Ik zou de littekens toch bedekken want het duurt toch minimaal een jaar voor deze echt helemaal mooi is geworden.Te snel zon geeft het litteken een geen mooi kleur en blijf je hem later zien...

Hallo Linsje,

Ik mocht na vier weken weer onder de zonnebank, maar ik moet tot anderhalf jaar na de bv mijn littekens afplakken.

Sinds vorige week lig ik dus weer onder de zonnebank, maar met kleine pleisters op mijn littekens ;)

Succes!

hoi crisie..

Oke bedankt voor je reactie, jaa indd dat is toch wel beter ik ga ze ook zowiezo afplakken hoor.

want wil niet dat ze lelijk worden dat zou zonde zijn.!

dankjeee Xxx

Inmiddels 7 PO en ga sinds deze week weer banken, wel met zonnebrand factor 50 die is mijn geadviseerd door de pc.

haihai.

jaa indd mij is het ook aangeraden om met fator 50 in te smeren en dat moet je altijd doen verlopig een jaar als je onder de zonnebank gaat of op vakantie.!!

dankje Xx

Ik zou de littekens toch bedekken want het duurt toch minimaal een jaar voor deze echt helemaal mooi is geworden.Te snel zon geeft het litteken een geen mooi kleur en blijf je hem later zien...

''

jaa dat is me ook geadviseerd, dus ik ga de littekens goed in smeren en ook afplakken zoddat ze gewoon mooi heelen.!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.