Ga naar inhoud

Even voorstellen


claire-tje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Claire, 33 jaar, woonachtig in het noorden van de provincie Overijssel.

Al sinds mijn pubertijd heb ik grote borsten, na mijn eerste zwangerschap zijn mijn borsten echter nog groter geworden en gebleven (80F/G).

Momenteel ben ik ruim 3 maanden zwanger en zijn mijn borsten ook weer groter geworden.

Ik twijfel al een poos over een borstverkleining en ik hoop dat ik met behulp van de informatie op dit forum een goede keuze kan maken.

Gelukkig krijg ik veel begrip van mijn partner.

Groetjes,

Claire :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Welkom op het forum .

Ik ga zelf voor een bv maar mijn buurvrouw heeft wel een aantal jaren geleden een borstverkliening gehad.

Erg mooi geworden geloof dat zij het bij een arts in haarlem heeft laten doen ,wie presies zou ik dan moeten vragen aan haar.

Hier zal je er ook vast wel heel veel over kunnen vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Ik verwacht ook hier wel de nodige informatie te kunnen vinden. Ik denk trouwens al best wel lang na over een bvk hoor, zeker al een jaar of 5.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik eerst afwacht wat de zwangerschappen voor gevolgen hebben voor mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.