Ga naar inhoud

OPROEP aan de dames die PIP laten verwijderen/vervangen


Aanbevolen berichten

We hebben voor de gedupeerden van de PIPprothese HIER een topic in een heel nieuw subforum aangemaakt .

Hierdoor kunnen jullie elkaar makkelijker terugvinden en elkaar steunen .

Het is een heel karwei om jullie te zoeken op het zeer uitgebreide forum .

Sommigen staan gewoon bij de operatieverslagen bv , anderen in het complicatie- of wisseltopic .

Dames die al een verwijdering/wissel hadden , gelieve een moderator te contacteren (PB/PM) zodat we jullie ervaringstopics kunnen samenzetten en dit nieuwe subforum .

Dank bij voorbaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey

ik had ondertussen een wissel na PIP.

de operatie , daar weet ik niet zoveel van :-)) ,ik zag de klok laats om 8.05 die morgen en werd wakker rond 11.35u.

om 19.30u mocht ik het ziekenhuis verlaten.

ik had drains voor het meeste wondvond (wat ik na mijn eerste BV niet had)

de zorgen in het ziekenhuis- zowel door verplegend personeel als door arts - waren de helft van mijn herstel.

de dag nadien liep ik gewoon rond.

4 dagen later reed ik al met wagen en week later ben ik gaan werken (ik kan mijn fysieke arbeid wel beperken), maar heb een gezin met 2kleine kids en dat moest ook draaien. ik mag niet klagen.

maar had wel lang pijn, nu nog gevoelloze borsten en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe. ...of zit het voorjaar voor die vermoeidheid iets tussen, ik weet het niet.

ondertussen ben ik iets meer of 6 weken PO en heb ik voor de eerste maal gelopen... nu nog even wachten of ik mijn andere sporten (zwemmen en pilates kan hernemen, durf nog niet)

voor mij was er geen twijfel: die pip's moesten er uit. ik heb 2 kleine kids en wil er voor hen zijn !!!! angsten, ik had er heel veel, en nu nog moet ik het nog wel wat verwerken.

maar ik moet ook nog zeggen: het resultaat is wondermooi, veel mooier dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo smile 2008,

Bedankt voor je uitgebreide reactie.

Wat goed dat je je al zo snel weer beter voelde en ja die vermoeidheid komt denk ik toch door het voorjaar.

Ik bruis normaal van de energie en stort nu om 2100 neer van vermoeidheid, slaap ook heel slecht.

De implantaten gaan er bij mij echt uit!

Ik ben nu aan het kijken welke kliniek de beste is. Ik kies tussen de parkkliniek en hoe ging het bij jou met de verzekering?

Waar heb jij het laten doen? Bij mij hebben ze ook geen drains gebruikt de 1e x. Ze zien er nog steeds super uit en heb gelukkig nergens last van. Maar eruit gaan ze. Ik hoop alleen dat mijn nieuwe net zo mooi zijn als deze. Waar heb jij je vorige laten doen en hoeveel had je? Hoeveel heb je nu genomen? Ik heb 3 kinderen en wil ook graag gezond oud worden met ze. Ik sport ook veel, paardrijden, zumba en kickboxen. Dat zal dus een heel poosje niet kunnen, zijn best zware sporten, maar dat heb ik er wel voor over.

Sorry voor de vele vragen, maar zit er echt mee.

Xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag janneke

Ik ben shemna en ik had ook pips,vreselijk é...dE mijne was gesheurd,heel erg zelfs,gewoon vuil en smerig hoe het eruit zag,je moet maar eens kijken naar mijn fotos in galerij.Mijn gezondheid ging ziender ogen achteruit,ik was altijd doodmoe,mijn spieren dede enorm pijn en mijn gewrichten ook maar ik dacht gewoon niet aan die prothesen,wist niet eens af van die pips tot ik eind december het nieuws vernam en dat ze die prothesen hadden gebruikt waar ik het destijds liet doen,dan is alles enorm snel gegaan,in januari op consult geweest bij dokter defrene,en die zei bijn 100 procent dat het pips waren,dus liet ik een echo en mammo doen en daar zagen ze dat er 1niet meer intact was maar dr defrene stelde me gerust dat alles wel nog netjes op zijn plaats zou zitten dat ik me niet ongerust moest maken,dan op 23februari ben ik terug geopereerd en een nieuwe lift ook want die was de eerste keer heel slecht gedaan daar in body and face,4jaar heb ik rondgelopen met het gedacht dat ze bij mij niet beter konden doen...Dus dat was maar mijn gedacht,toen de dokter mijn borsten zag,zei hij direct dat het echt lelijk gedaan was.Nu de dag van de operatie werd ik heel goed opgevangen in het ziekenhuis en de dokter was een enorme steun voor me,toen ik wakker werd zei hij dat het er vreselijk uitzag,prothese in 6 grote stukken en de gel was compleet uitgelopen,net alsof er abrikozengelei in mijn borst zat,heb 3dagen in het ziekenhuis gelegen en mijn borst met gescheurde pip zag er vreselijk uit;bont en blauw,want dokter geeft die smurrie er letterlijk uit moet schrepen.Ben nu donderdag 5weken po,en ik voel me heel goed,ik heb me in geen jaren zo goed gevoeld.Ik was gewoon ziek aan het worden door die gescheurde pip,had ik dat nieuws niet vernomen op het journaal dan liep ik nog zo rond met al die vuiligheid in mijn lijf,wat zou er dan gebeurd zijn met mij,ik was gewoon een hoopje ellende aan het worden.ik ben heel blij met het reusltaat en heb nu tenminste mooie borsten,dat moest al het resulttaat geweest zijn 1ste keer,maar ja we kunnen de klok niet terugdraaien.Heb een klacht ingediend bij de orde der geneesheren voor die wanpraktijken en werd erover verhoord,nu vrijdag moet ik nog eens terug.En bij ons hier in belgie krijgen we niks terug,alles moeten we zelf betalen ,liefs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna,

Wat een vreselijk verhaal zeg, wat erg.

Gelukkig heb ik er geen last van op wat hoofdpijn na dan, dat heb ik al mijn hele leven.

Wat goed dat je een klacht hebt ingediend. Maar wat zuur dat je alles zelf moest betalen. Gelukkig is dat hier niet.

Hoe is jou herstel verder gegaan? Minder pijn als bij de 1e x? Is misschien moeilijke te zeggen na zoveel troep die ze eruit moesten schrapen. Heb je ze voor of onder de spier? Waar heb jij het laten doen de 1e x en de 2e?

De mijne zien er echt heel mooi uit, maar ik kijk uit naar de dag dat ze worden verwisseld.

Veel sterkte met verder herstel en nu dan echt genieten van je mooie borsten.

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jannetje

de eerste keer heb ik het laten doen bij body and face,maldegem,om 17 u zijn ze daar begonnen,om 20u10 was IK wakker en heel misselijk en om 20u30 hebben ze me daar letterlijk buiten gezet zo ziek als een hond,geen verdere begeleiding en geen drains,toen zaten ze achter de spier en de pijn was niet te harden,nooit geen telefoontje of alles goed ging ,niks.Deze keer werd ik geopereerd in het az staugustinus Veurne door dr defrene en bleef ik 3dagen in het ziekenhuis en de pijn hielden ze onder controle en had ik drains.en nu zitten ze op de spier,270CC,druppelvormige,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

geen excuses voor de vele vragen. ik had en heb er nog steeds heel veel , soms heb ik het gevoel dat mijn leven "borsten" is geworden ... (beetje overdreven natuurlijk), maar ben er toch vaak mee bezig.... getuige van het feit dat ik wel elke dag op het forum kom.

ik ben heel blij voor je dat je borsten er mooi uitzien,en tegelijk jammer dat het net die PIP's zijn.

ik wist het zelf niet dat ik met die PIP's rondliep, want had nooit een pasje ontvangen.

de eerste keer kreeg ik mijn BV in body en face te maldegem. beetje zelfde verhaal als shemna. ben er ook buiten "gedropt", doodmisselijk na de operatie en bijna niet wakker , hebben ze me in de auto geduwd met een spuugbakje (de verpakking van een prothese nota bene)

de vorm heb ik nooit mooi gevonden, maar ik dacht dat het normaal was, het waren uiteindelijk nep-borsten en hier in België wordt dat allemaal nog redelijk veroordeeld op enkele uitzonderingen na

ik weet niet hoeveel ik toen kreeg, zoals ik al zei, is wist er gewoon van niets. opereren en buiten. met "dank" aan vercoutere en co.

vlak voor kerst kreeg ik toen ook kennis van het bestaan van PiP en mijn man in paniek .. al wie in body en face geopereerd was mocht eraan geloven. ik heb dit nog even naast me neergelegd. panikeren zit niet zo in mijn aard. maar ik doe vele kilometers voor het werk, en op de radio bleef men maar door drammen over die pip's en toen sloeg de paniek toch ook wel even toe.

ik kon gelukkig heel snel terecht bij de arts die me nu opereerde. ik belde op vrijdagavond, en het was laat en mocht op woensdag al op consult.

en het resultaat is wondermooi nu ... dat ik 4 jaar rond gelopen heb met zo'n lelijke borsten, maar ik was al blij dat ik borst had, vandaar mijn naam hier ... maar nu, nu ben ik super smile :-))) ik kreeg 305 voor de spier, maar van nature had ik dan ook niets. nu heb ik een hele kleine C - volle B. maar ben blij.

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben bij Silhouet in Breda geweest en ben ook door een Vercoutere geholpen.

Daar ging het eigenlijk net zo, maar heb wel een certifikaatje gehad waarop stond hoeveel cc en wat voor code van de implantaten.

Ik werd zelfs wakker toen ze nog bezig waren. Vreemd. Terwijl ze me wel extra slaapmiddel hadden gegeven, want ik was behoorlijk zenuwachtig en reageerde niet echt op de eerdere dosis. Wel veel overgegeven na de bv. Maar ging ook met spuugbakje naar huis. Ze hebben erna wel gebeld hoe het ging, Vercoutere zelf. Ik heb ze achter de spier en ronde.

Zou er veel verschil zijn als ik nu druppelvormig achter de spier zou nemen? Ik heb nu 310 cc en wil niet groter. Deze passen goed bij mijn lichaam en ziet er vrij natuurlijk uit.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jannetje

Dus jij bent ook geholpen door Vercouttere.Den k dat ze geen druppelvormige steken achter de spier,ik denk dat druppelvormige dienen voor het opvullen onderaan de borst,dat is toch wat ik verstond van de defrene;Dus als ze die steken achter de borst dan geeft dat geen enkele nut.liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna,

Ja, best logisch eigenlijk. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik ze achter de spier heb genomen. Maar ga alles goed na en doorvragen op consult. Ben erg benieuwd wanneer ik bericht krijg van de kliniek om op consult te komen

En wanneer ze eruit en de goede erin kunnen. Heb vandaag alles opgestuurd en zou zsm bericht krijgen.

Wil naar de velthuiskliniek te Hilversum gaan, lees ik veel positieve verhalen over.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi, het is even geleden, maar is hier nog iemand? Ben benieuwd hoe het nu gaat een tijdje na de wissel. Hebben jullie nog klachten gehad na de wissel? Bij mij was de linkerprothese gescheurd en flink aan het zweten in mijn borst. Flink last van gehad na de wissel. Nu heel blij met het uiteindelijke resultaat. Sinds kort heb ik wel een heel erg vervelend probleem, ik heb nl. Allemaal kale plekken op mijn hoofd gekregen. Iemand hier vaker van gehoord? Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
17 hours ago, best_boobie said:

Hoi hoi

Ik zag dit bericht van jou in een ander topic:


 

Maar het is al gelukt zie ik om een eigen topic te maken :)

Wat is nu precies eigenlijk je vraag? Zowel tav je borsten, als ten aanzien van wat je wilt weten over de website?
Wil je graag dat je borsten gelift worden en ben je op zoek naar een goede pc? Of wat zoek je? :)

Laat maar weten!!

En veel leesplezier hier!

xxx BB

 

On 25 March 2012 at 9:17 PM, smile2008 said:

hey

ik had ondertussen een wissel na PIP.

de operatie , daar weet ik niet zoveel van :-)) ,ik zag de klok laats om 8.05 die morgen en werd wakker rond 11.35u.

om 19.30u mocht ik het ziekenhuis verlaten.

ik had drains voor het meeste wondvond (wat ik na mijn eerste BV niet had)

de zorgen in het ziekenhuis- zowel door verplegend personeel als door arts - waren de helft van mijn herstel.

de dag nadien liep ik gewoon rond.

4 dagen later reed ik al met wagen en week later ben ik gaan werken (ik kan mijn fysieke arbeid wel beperken), maar heb een gezin met 2kleine kids en dat moest ook draaien. ik mag niet klagen.

maar had wel lang pijn, nu nog gevoelloze borsten en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe. ...of zit het voorjaar voor die vermoeidheid iets tussen, ik weet het niet.

ondertussen ben ik iets meer of 6 weken PO en heb ik voor de eerste maal gelopen... nu nog even wachten of ik mijn andere sporten (zwemmen en pilates kan hernemen, durf nog niet)

voor mij was er geen twijfel: die pip's moesten er uit. ik heb 2 kleine kids en wil er voor hen zijn !!!! angsten, ik had er heel veel, en nu nog moet ik het nog wel wat verwerken.

maar ik moet ook nog zeggen: het resultaat is wondermooi, veel mooier dan voorheen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, MJane said:

Hallo dames, ik vermoed dat die antwoordjes voor mij waren bedoeld ?                                                                Voor best_boobie , ik was net die site hier tegengekomen en kon helemaal niets doen. Pas later zag ik dat er een mijn mailbox een Memberbevestiging zat. Ik had iets te weinig geduld gehad zeker ? En dan heb ik iets kunnen plaatsen. Maar daar houdt het op. Ik weet nu niet precies hoe ik iemand moet beantwoorden of doe je dat gewoon algemeen? Ik werk , dus heb niet zo veel tijd om op de site te komen. Maar aangezien ik toch zo stilletjes aan op zoek ben naar wat antwoorden.

22 minutes ago, MJane said:

 

 

Voor smile 2008 . Wat een gedoe allemaal.

Ik weet helemaal niet welke prothesen er bij mij nu inzitten. Ik heb in die tijd (2006)meer betaald voor "levenslange" ??? Wat dat ook mag wezen;, maar ik heb daar nooit een certificaat van gekregen. Toen ik daar later naar vroeg, zeiden ze dat ze dat moesten hebben meegegeven toen ik de kliniek verliet. Ik werd geopereerd door Dr. Hiel. Eerlijk gezegd was ik wel tevreden. Misschien is de beste opinie voor mij om toch eerst eens op consultatie te gaan bij zijn opvolger. Al is het maar om te kijken of hij daar nog wat van kan terug vinden ? Ik ben Belgische? En jullie?

 

14 minutes ago, MJane said:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.