Jump to content

Fabiola : 5 maart 2012 : Dr. Van Drunen : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Na veel steun en reacties te hebben gekregen van veel members van dit forum, zal ik nu eerst even mijn operatieverslag plaatsen om jullie te kunnen informeren over mijn avontuur.

Na 7 jaar in onzekerheid te hebben geleefd, heb ik in augustus 2011 de stap genomen een afspraak te maken voor een borstvergroting. De afspraak kon ik echter pas later maken, omdat ik eerst nog moest afstuderen en dat ging toch echt voor. Ik ben op maandag 5 maart 2012 geopereerd bij de Bergman Kliniek in Den-Haag door dr. Van Drunen.

De dagen voor de ingreep had ik zenuwen en was ik eigenlijk alleen maar bezig met alle voorbereidingen op de grote dag. De nacht voor de ingreep heb ik eigenlijk geen oog dicht gedaan en liggen draaien op de bank, ik was zo bang dat ik in slaap zou vallen en mijzelf zou verslapen. Om 5 uur in de ochtend nog even lekker een warme douche genomen, waarna ik samen met mijn moeder om 6.15 uur ben vertrokken richting Den-Haag, maargoed dat we tijdig zijn vertrokken, want we kwamen al direct in een file, dus toen kreeg ik wel een beetje de kriebels. Alsnog waren we een half uur voor de afgesproken tijd aanwezig.

Ik heb direct aangegeven, dat ik graag nog voor een laatste keer wilde passen. Uiteindelijk heb ik toch voor de grotere maat gekozen, 450cc, dual plane methode. Ik werd opgehaald en naar de OK gebracht en toen ging het eigenlijk allemaal heel snel. Ik heb nog wel de pc op het hart gedrukt, dat hij het perfecte paar boobs moest creëren, hij verzekerde mij dat ze perfect zouden worden en mijzelf geen zorgen moest maken. Ik ben heel rustig ingeslapen en werd 50 min later weer wakker gemaakt. Het eerste wat ik vroeg was; wat is het qua maat geworden en ja hoor 450 cc paste en hoppa gelijk die dekens omhoog om even te checken hoe deze twee vriendinnen eruit zagen; WERKELIJK PERFECT!!!!

Ik had toen ik wakker werd lichte pijn in mijn linkerborst, gelijk pijnstilling en daar lag ik dan, lekker te relaxen in mijn kamertje. Ik had ook tijdens de narcose extra spuiten met pijnstilling in mijn borsten gehad en dat heeft mij denk ik toch door de pijnen heen geholpen, die iedereen hier aangeeft te hebben gehad. Wat zijn ze aardig en lief in de Bergman Kliniek, elke 10 minuten kwamen ze kijken en kreeg ik lekkere koekjes en thee. Op een gegeven moment was ik werkelijk klaarwakker en moest ik naar het toilet, gezellig met vier man ondersteuning. Om 13.30 uur werden mijn tape en drains verwijderd en kreeg ik mijn sportbh aangemeten, rare gewaarwording, lekker strak en totaal niet SEXY. Om 14.00 uur kwamen mijn moeder en beste vriendin om mij te komen halen en het eerste wat ik zei, mam het is prachtig en ze begon spontaan te huilen van de spanning en nervositeit, ze weet namelijk hoe ik ben als ik niet tevreden ben;) haha. Hoppa aankleden en lekker richting huis, het eerste wat ik deed was een lekkere sigaret opsteken, jammie wat lekker was dat zeg, wel stiekem, want eigenlijk mag het niet. De rit naar huis verliep voorspoedig en ik heb werkelijk niets gevoeld qua pijnen, maar mijn moeder was ook heel voorzichtig met rijden hoor.

Thuis aangekomen ben ik lekker op de bank gaan zitten en had ik mijn persoonlijke verpleegster. Lekker kunnen eten en in de avond kwamen er vrienden aanzetten met een borstentaart, te leuk en te lief.. Op een gegeven moment was ik wel gebroken en ging iedereen langzamerhand richting huis, op dat moment ben ik toch lekker gaan douchen, goed ervoor zorgen dat er niets nat werd, maar het ging goed. Lekker geslapen en zonder pijn wakker geworden!

En nu 4 dagen later heb ik werkelijk geen pijn en zie ik dat borsten echt bij mij horen. Ik zou het zo nog een keer doen, misschien ben ik wel erg optimistisch!!! Gisteren ben ik ook eventjes naar de stad geweest, niet te veel natuurlijk, maar lopen werd aangeraden in verband met de gekregen tromboseprik.

Aanstaande maandag worden mijn hechtingen verwijderd en mag ik lekker helemaal douchen, heerlijk lijk mij dat, het water laten stromen over een voorgevel waar je trots op mag zijn hihi!!

Ik heb ondertussen iedere dag een foto gemaakt en zal deze dit weekend plaatsen op de site, zodat jullie ook jullie mening kunnen geven!!

Liefs Fabiola xx.

Wat leuk om te horen dat het goed is gegaan!! Heeft van Drunen bij jou de glade ronde of de geruwde gebruikt lees veel dat hij onder de spier gladde neemt ........ik moet nog op consult en was hier nieuwschierig naar....ik kijk uit naar je foto's...

Hi Lena1,

Nee ik heb geruwde protheses, ik wilde juist geen gladde protheses. Bij Bergman gebruiken ze alleen de prothese van 1 type merk, omdat je daar ook je zorg op krijgt. Dus na mijn inzien hebben ze geen gladde protheses alleen maar de ruwe, want een gladde prothese kan ook gaan wandelen onder je huid, dus vandaar hihi.

Ik probeer z.s.m de foto's te posten!!

p.s Van drunen is echt TOP!!

Wat leuk om te horen dat het goed is gegaan!! Heeft van Drunen bij jou de glade ronde of de geruwde gebruikt lees veel dat hij onder de spier gladde neemt ........ik moet nog op consult en was hier nieuwschierig naar....ik kijk uit naar je foto's...

hey fabiola,fijn dat het allemaal zo goed verlopen is!! ben ook héél benieuwd naar die knockers van je!! hahaha ENJOY YOUR BOOBIESSSSSSSS :43: grtjs x

Hey Fabiola, ook even langs deze weg: GEFELICITEERD!!!

Wat super dat je zo een pijnloos herstel hebt en zo ontzettend kunt genieten!! Zorg er wel voor dat je niet te veel doet he ;)

Ik hoop dat het ook zo bij mij gaat, ik teken ervoor hihi

xx BB , nu ga ik ff kijken of ik je foto's al kan zien.......

Hi Lena1,

Nee ik heb geruwde protheses, ik wilde juist geen gladde protheses. Bij Bergman gebruiken ze alleen de prothese van 1 type merk, omdat je daar ook je zorg op krijgt. Dus na mijn inzien hebben ze geen gladde protheses alleen maar de ruwe, want een gladde prothese kan ook gaan wandelen onder je huid, dus vandaar hihi.

Ik probeer z.s.m de foto's te posten!!

p.s Van drunen is echt TOP!!

Dacht ik al,maar ik las hier dat hij de enige was die dat wel deet als het onder de spier geplaatst word...gr

Nah niet dat ik weet Lena. Maar misschien zijn het dat gladde protheses van een ander merk, lijkt mij sterk hoor, maar vraag het eventjes na!

Dacht ik al,maar ik las hier dat hij de enige was die dat wel deet als het onder de spier geplaatst word...gr

Hihi, komt echt zo snel mogelijk haha. Mag nog niet teveel doen van jou toch?! Echt dit weekend ik beloof het, want dan kan ik nog eventjes foto's schieten vanavond en dit weekend hihi.

xx

..........ze staan er nog niet op.......... :63:

Hoihoi, gefeliciteerd met je mooie nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

Leuk verslag heb je geschreven, heel herkenbaar allemaal, hihi...

Ik ben benieuwd naar je foto's.

Doe het lekker rustig aan meis, dikke knuffel Faye

Guest boobsie

Gefeliciteerd meis! Wat heerlijk dat je je zo goed voelt! Haha een sigaretje opsteken was ook het eerste wat ik deed dat ik thuis kwam heeerlijk :blush: terwijl t zo slecht is! Ook je verhaal over je verpleegster is herkenbaar, mijn moeder gaf me zelfs elke x drinken en de asbak aan zodat ik niet naar voren hoefde te komen van de bank! Nou meis ondanks dat je je zo goed voelt doe wel rustig aan het is niet niks wordt je wel terug geroepen door je eigen lichaam ;)

Net als bb ben ik natuurlijk ook heel benieuwd naar je foto's!!

Liefs en een goed en pijnloos herstel natuurlijk!

Lief jullie berichten!! Thx!!

Guest Snappie

Hoi Fabiola,

Ik krijg 29 Maart mijn bv dus lees je verslag met aandacht.Van Harte met je nieuwe borsten ik hoop dat we snel wat foto's van je mogen bewonderen...

Mooie fotooooooo's!!!! :55:

Dacht alleen dat jij ook volledig achter de spier zou krijgen, maar je hebt dual plane zie ik.... Dus kan ik het niet helemaal vergelijken met de mijne, maar als die van mij ongeveer zo worden als de jouwe, dan ben ik echt héél erg blij!!!:D

Hoe gaat het verder met je? En foei, het eerste wat je doet is een sigaret opsteken, :93: . Hahaha en ik kan het me zo goed voorstellen, toen ik nog rookte was ook het eerste wat ik deed als ik thuis kwam van iets (boodschappen doen, werk, etc) een sigaret opsteken!

Wel met mate hè.... Ook al is de neiging om nu meer te roken dan anders groter omdat je voor de rest niks om handen hebt! :106:

Ze zijn echt prachtig en dat al zo kort na de operatie!

Mooi kleurtje geeft dat desinfecteerspul he! Zo zie je goed dat je nog niet goed gewassen bent :45:;)

liefs :53:

Hoi! Ik krijg 22 maart ook 450cc dual plane dus,k ga snel even je fotos bewonderen..welke maat had je eerst?

Guest Snappie

Fabiola,

ze zijn prachtig en worden alleen maar mooier als ik alle dames hun verhaal lees dan veranderen ze nog ...

Mooie fotooooooo's!!!! :55:

Dacht alleen dat jij ook volledig achter de spier zou krijgen, maar je hebt dual plane zie ik.... Dus kan ik het niet helemaal vergelijken met de mijne, maar als die van mij ongeveer zo worden als de jouwe, dan ben ik echt héél erg blij!!! :D

Hoe gaat het verder met je? En foei, het eerste wat je doet is een sigaret opsteken, :93: . Hahaha en ik kan het me zo goed voorstellen, toen ik nog rookte was ook het eerste wat ik deed als ik thuis kwam van iets (boodschappen doen, werk, etc) een sigaret opsteken!

Wel met mate hè.... Ook al is de neiging om nu meer te roken dan anders groter omdat je voor de rest niks om handen hebt! :106:

Ze zijn echt prachtig en dat al zo kort na de operatie!

Mooi kleurtje geeft dat desinfecteerspul he! Zo zie je goed dat je nog niet goed gewassen bent :45:;)

liefs :53:

hoi ik las dat je geheel onder de spier krijgt,kijk anders even bij youtupe en dan dr.stevens (filmpje over dynamiek borstvergroting) groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.