Ga naar inhoud

Steenbokje : 20 maart 2012 : Dr Heintz : Sint-Lucas Gent!


Aanbevolen berichten

hoi Saskia,

aangezien dit men eerste operatie is en ik nog donderdag verdere informatie krijg weet ik eigenlijk nie veel van high profile enzo :blush:

ik zou toch ook graag een D75 of E uitkomen. zelf ben ik ook maar 1.66m en 54kg dus ook niet groot of klein!

samen aftelleen jupppiiieeee :101:

En hup voorschot gestort en nu maar wachten tot 20 maart whoop whoop :55:

Ja echt spannend allemaal weer.!!!

Al is het voor mij de 2e keer,ik vind het nu nog spannender dan de eerste keer :6:

Voor jou schiet het ook al op!!!

Ik kan niet wachten,wil het gewoon achter de rug hebben,want ben eigelijk gewoon een beetje bang dat ik weer zoveel pijn heb als bij mijn eerste bv :102:

Maar ja wie mooi wil zijn moet pijnlijden :45:

Samen aftellen nu :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een nervues vogeltje hoor en dan moet ik 31 maart pas (aaaaahhhh nog 20 dagen) denk dat een potje valeriaan en een goede rust kruidenthee niet overbodig gaat zijn .

Ik heb het vooral als ik naar mn tikker kijk ,dan giert het al.

Ik ga helemaal gek in mn huis met opruimen en maak meself zo moe mogelijk xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 10 dagen!!!! :D

Zolang ik op mijn ticker wekent zag staan, geen stress, maar realiseer me net dat het gewoon nog maar 10 dágen zijn!! Gaat nu snel hé! Voor we het weten liggen we met de armen gespreid op tafel (ps als ze vragen je benen te spreiden als je op tafel ligt, heb je de verkeerde operatiekamer!) :D

xx BB

Nog 8 dagen!!

Wat gaat het snel men tikker begint toch soms ook wel boven zen normale ritme te kloppen :46:

:45: kwil nie in de verkeerde operatie kamer liggen ;)

Stress stress!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt spannend allemaal weer.!!!

Al is het voor mij de 2e keer,ik vind het nu nog spannender dan de eerste keer :6:

Voor jou schiet het ook al op!!!

Ik kan niet wachten,wil het gewoon achter de rug hebben,want ben eigelijk gewoon een beetje bang dat ik weer zoveel pijn heb als bij mijn eerste bv :102:

Maar ja wie mooi wil zijn moet pijnlijden :45:

Samen aftellen nu :52:

Heyla,

jy ook de 20ste? welkde dokter en wrm 2de operatie? wilj groter...

indd wie mooi zijn moet lijden al hebk de voorkeur mooi te worden zonder lijden :P

Nog 8 daagjes aftellen :101:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een nervues vogeltje hoor en dan moet ik 31 maart pas (aaaaahhhh nog 20 dagen) denk dat een potje valeriaan en een goede rust kruidenthee niet overbodig gaat zijn .

Ik heb het vooral als ik naar mn tikker kijk ,dan giert het al.

Ik ga helemaal gek in mn huis met opruimen en maak meself zo moe mogelijk xxxx

ja in het begin leek voor mij 20 dagen toch ook echt lang... maar nu gaan ze voorbij zonder ik het besef en binnen 8 dagen ligk in de operatiekamer :)

ja bij mij helpt het nie zo eigenlijk slaap heel slecht de laatste dagen.. succes en laat maar weten hoe het resultaat geworden is!! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla,

jy ook de 20ste? welkde dokter en wrm 2de operatie? wilj groter...

indd wie mooi zijn moet lijden al hebk de voorkeur mooi te worden zonder lijden :P

Nog 8 daagjes aftellen :101:

Hai

Nee ik moest bv wissel doen ivm dat ik nu de P.I.P protheses heb :93: maar dat ik nu toch voor de wissel moet neem ik het er direct van om groter te gaan :63: :63:

Nee ik wordt de 22-03 geopereert Te Amsterdam DC Laraisse kliniek door Drs Bos.

Ik kan niet meer wachten :62: hiihiiii.

xxx

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeleken met t echte werk krijg ik een 275cc bij m'n 1.65/sportieve 80kg van de WK, dr. Verdonk op 2-5-12.

Haha, miss sport, waarom zou dat eruit komen??

Natuurlijk is het zo dat de druk op het litteken niet te groot moet zijn, maar als je een goede wondgenezing hebt, moet dat in principe echt geen probleem zijn. Gezond eten, vitamientjes slikken, niet roken (heel belangrijk, als zal niet iedereen het daarmee eens zijn :P)

dan moet het wel goed komen!

Wat krijg jij? en waar? en door wie? :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen bij je cons.

Hoi BB,

Ja heb je topic al gelezen en natuurlijk heel nuttige informatie dit vind ik zo leuk aan deze forum :)

Nog welgeteld 13 daagjes tot men nieuwe boobs :55: maar toch ook een beetje stress!

Eerst nog de 15 de op consult voor verdere informatie want heb nog geen idee voor de spier of op

dus effe nog een beetje uitleg vragen ;)

Ik wil ook uitkomen op een DD/E :D

X Steenbokje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steenbokje

Succes morgen op je consult, en laat je maar goed voorlichten!

Lijst met vragen al klaar?

Ben benieuwd hoe het gaat! Misschien dat we morgen een klein verslagje kunnen verwachten? :D

xx BB

hey BB,

Helaas ben ik niet op consultatie kunnen gaan :s een vriendin die overleden is dus beetje moeilijke tijden.

Heb men PC op de hoogte gebracht en die zei dat de operatie gewoon kan doorgaan..

maar zit toch met stress zeker nu nog 2 daagjes en kheb men nieuwe boobs :46:

valt het bij u een beetje mee met de stress? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steenbokje

Wat een rotsituatie waar je in zit joh!! Heel veel sterkte met het verlies van je vriendin!!

Probeer alles een beetje onder controle te houden meid, want je zult je energie hard nodig hebben na je operatie! Ben benieuwd wat het bij jou gaat worden. Vind het echt leuk dat er nog iemand is die op dezelfde dag geopereerd gaat worden!

Ja, bij mij vallen de zenuwen echt reuze mee. Heb er voor mijn gevoel helemaal geen last van. Heb vooral zin om het resultaat te zien :D

Vandaag nog ff alle papieren in orde gemaakt en voor de rest is alles klaar. Alleen morgen nog even mijn tas klaarmaken, ik moet namelijk een nachtje overblijven, dus ben ik woensdag pas weer thuis.

Heel veel succes meid!! En we spreken mekaar weer! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.